Bebben Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Tar frågan här: Är WinRAR egentligen en betaltjänst? Har någon någonsin betalat för det? Jag får ju också upp en sån där, men den har man ju stängt ned direkt, ända sedan man skaffade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Tar frågan här: Är WinRAR egentligen en betaltjänst? Har någon någonsin betalat för det? Jag får ju också upp en sån där, men den har man ju stängt ned direkt, ända sedan man skaffade det. Står det inte klart och tydligt att det är en betaltjänst och inte gratis? Ja, självklart har många betalat för det. Section 6 The "Try Before You Buy" Model The Customer may download the RAR Software, at no charge, from the Web sites www.win-rar.com and www.rarlab.com and use the software, again at no charge, for 40 days. During this period, all of the functions of the RAR Software are available to the user with the exception of the functions: "Add authenticity information", "Show protocol file" and "Delete protocol file". The purchaser should test the RAR Software during this test phase to determine if it meets his requirements and needs. In particular, the Customer must determine if the RAR Software runs under his operating system and in his desired hardware and software environment. He promises to acquire a Licence for the RAR Software only if and when he has assured himself that he can answer the above-mentioned questions with "yes". Redigerad 8 mars, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Hur många månader har 28 dagar under ett "normalt år"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Hur många månader har 28 dagar under ett "normalt år"? En? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 En? Det trodde jag med först men det stämde inte. =/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Det trodde jag med först men det stämde inte. =/ Och hur i hela friden tänker du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) men lol, alla månader dagar har 28 dagar månader. Redigerad 8 mars, 2011 av Green_Goblin 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Och hur i hela friden tänker du nu? YO ASS JUST GOT TROLL'D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) YO ASS JUST GOT TROLL'D! Haha nej men den var bara så smart så jag var tvungen att fråga er. Jag satt och trodde att min kompis hade fått en kortslutning nyss. "klart att bara februari har 28 dagar"... Redigerad 8 mars, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Hur många månader har 28 dagar under ett "normalt år"? Tittar folk inte på Fångarna på fortet? Läste folk inte böcker med kluriga gåtor i när de var små? Suck... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 (redigerad) Får man gå omkring med ett järnkors runt halsen i dagens Sverige, eller blir man automatiskt nazist då? Tycker att det är ett förbannat fint och stilrent smycke. Redigerad 12 mars, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 Får man gå omkring med ett järnkors runt halsen i dagens Sverige, eller blir man automatiskt nazist då? Tycker att det är ett förbannat fint och stilrent smycke. Du lär inte bli omtyckt i Stockholm i alla fall. Har du tur så kommer folk bara undvika dig som pesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Du lär inte bli omtyckt i Stockholm i alla fall. Har du tur så kommer folk bara undvika dig som pesten. Folk i Stockholm verkar känsliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Folk i Stockholm verkar känsliga. Nej, men det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 (redigerad) Får man gå omkring med ett järnkors runt halsen i dagens Sverige, eller blir man automatiskt nazist då? Tycker att det är ett förbannat fint och stilrent smycke. eller så är du bara ute efter att provosera och försöka uppmärksamma hur "PK" Sverige är? Var lite smart och smidig istället. Redigerad 13 mars, 2011 av Saleen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Nej, men det är sant. Folk i Stockholm verkar ändå vara känsliga. Tycker det är lite trångsynt (och inte minst löjligt) att "undvika någon som pesten" endast för att de bär ett järnkors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Om man jobbar åt en muslim, får man OB om man jobbar på julafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Nej, svenska lagar och regler gäller inte för muslimer. Jag visste dock inte att det var lag med OB. Det är en sak jag har undrat över och frågade i TROMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Visar forumet alltid 20 posts per sida eller varierar det beroende på hur stora inläggen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts