Plaisir Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 (redigerad) Det här är väl en dator och teknik fråga, men den är såpass liten och obetydlig så en tråd för den här frågan skulle vara ganska onödig! I vilket fall som helst, jag kör på FF och när jag uppdaterade det förut så bytte jag skin på skiten, nu vill jag ha bort det, hur gör jag? "Tråden om saker du alltid velat veta!"-material. Verkligen Edit: Värt en ny sida. Verkligen Redigerad 21 januari, 2011 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 "Tråden om saker du alltid velat veta!"-material. Verkligen Ärligt talat, jag har alltid velat veta det, men aldrig fått tummen ur arslet för att ta reda på det. Men till slut så fann jag kraften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Vi ska på fest med Las Vegas tema. Hur fan ska vi se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Vi ska på fest med Las Vegas tema. Hur fan ska vi se ut? Så här är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Vi ska på fest med Las Vegas tema. Hur fan ska vi se ut? Para ihop dig med någon och go: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Jävlar att vi inte tänkte på det. Nu har vi inte tillgång till nått av det där. Kanske knarken då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) Not bad Nicolas, not bad [at all]. Vad är det ifrån?! Jag är ganska säker på att det är en film, men jag är inte 100%. Hjälp! Redigerad 23 januari, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) Not bad Nicolas, not bad [at all]. Vad är det ifrån?! Jag är ganska säker på att det är en film, men jag är inte 100%. Hjälp! Kan det vara från spelet True Crime: Streets of LA? Redigerad 23 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) Kan det vara från spelet True Crime: Streets of LA? Det har jag inte ens spelat, så nej. Thanks for trying. *edit* Nevermind, det är från filmen Nothing to Lose. Redigerad 23 januari, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Jag har hällt ner salt och sand i ett glas med vatten och det har separerats, men hur ska jag få bort vattnet? Ett kaffefilter vore ju bra, men jag har inga såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Jag har hällt ner salt och sand i ett glas med vatten och det har separerats, men hur ska jag få bort vattnet? Ett kaffefilter vore ju bra, men jag har inga såna. Hur kan saltet ha separerats från sanden när det fortfarande finns vatten kvar? Det lär ju ha löst upp sig. Koka bort det? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Hur kan saltet ha separerats från sanden när det fortfarande finns vatten kvar? Det lär ju ha löst upp sig. Koka bort det? Alltså, min uppgift är att få saltet och sanden i två högar. Just nu så ligger sanden på botten och saltet har löst sig i vattnet. Så jag måste ju få bort vattnet, så jag kan få det i två högar. Jag är ju n00b, när det gäller sånt här, så jag vet inte om det jag skriver bara är dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Filtrera bort sanden men få kvar saltet i vattnet sen låter du vattnet dunsta bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Trådmateriaaaaal 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Häll över all vätska i en ny behållare och låt vattnet dunsta bort. --- Någon som har koll på postens leveranstider? Lade ett brev på lådan inatt. Brevet ska till ett bredbandsbolag i samma kommun, men de måste ha det senast idag tisdag. Tror ni att posten hinner tömma lådan och skicka vidare brevet på en dag? Det är ju ingen lång sträcka det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Någon som har koll på postens leveranstider? Lade ett brev på lådan inatt. Brevet ska till ett bredbandsbolag i samma kommun, men de måste ha det senast idag tisdag. Tror ni att posten hinner tömma lådan och skicka vidare brevet på en dag? Det är ju ingen lång sträcka det ska. Om jag fattat det rätt så spelar avståndet inte någon större roll. Ditt brev kommer åka till terminalen (jönköping) för att sen sorteras och ut till ortens postkontor och sen vidare till adressen. Det tar således lika lång tid att skicka ett brev till din granne som någon i jokkmokk. typ.. i runda slängar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Om jag fattat det rätt så spelar avståndet inte någon större roll. Ditt brev kommer åka till terminalen (jönköping) för att sen sorteras och ut till ortens postkontor och sen vidare till adressen. Det tar således lika lång tid att skicka ett brev till din granne som någon i jokkmokk. typ.. i runda slängar. Fa-an då! Hoppas verkligen att de i så fall har lite överseende med att brevet kommer in någon dag sent, annars kommer jag gå två veckor utan internet. Håller tummarna. Tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Du kunde ju alltid varit smart och tagit dig till bolaget i fråga o lämnat brevet personligen. Det är tillåtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Du kunde ju alltid varit smart och tagit dig till bolaget i fråga o lämnat brevet personligen. Det är tillåtet Vet inte var det ligger och har inget vettigt transportmedel. Fan, en dag hit eller dit kan väl ändå inte spela någon roll. Kan låtsas skylla på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Vet inte var det ligger och har inget vettigt transportmedel. Fan, en dag hit eller dit kan väl ändå inte spela någon roll. Kan låtsas skylla på posten. När posten tar emot ett brev så stämplas det med dagens datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts