Siana Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 (redigerad) Finns det någon som på allvar har köpt ett wow acc? Vem fan gör det? Typ 2500:- Vill man inte börja spela spelet från början? Määängder med folk, det sker hela tiden. Jag tycker det är idiotiskt, främst eftersom hälften av dem blir blåsta när försäljaren tar tillbaka kontot. De flesta som gör det är de som vill hoppa in direkt i en ny karaktär utan att behöva levla och geara upp den igen - de vill kunna köra bossar osv direkt. Redigerad 17 januari, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Finns det någon som på allvar har köpt ett wow acc? Vem fan gör det? Typ 2500:- Vill man inte börja spela spelet från början? Sålt tre stycken för 2500:- avarage, så uppenbarligen! Alla köpare har varit 14~ som precis fyllt år kan tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Folk på facebook snackar om ändrade stjärntecken, hur har jag missat det? Var kan jag läsa om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Folk på facebook snackar om ändrade stjärntecken, hur har jag missat det? Var kan jag läsa om det? http://www.expressen.se/nyheter/1.2291574/astronom-infor-nytt-stjarntecken Allt sådant där är trams, men måste ju ändå säga att det är fräckare att vara en oxe än en tvilling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Finns det något bra, och icke-vinklat, som kan förklara (bevisa) logiska och fakta fel i religiösa texter på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2291574/astronom-infor-nytt-stjarntecken Allt sådant där är trams, men måste ju ändå säga att det är fräckare att vara en oxe än en tvilling. HÄDARE. Tvilling låter waaaaaaaaaaay coolare än oxe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Kul för alla som tatuerat in sina stjärntecken. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 http://www.expressen.se/nyheter/1.2291574/astronom-infor-nytt-stjarntecken Allt sådant där är trams, men måste ju ändå säga att det är fräckare att vara en oxe än en tvilling. Bah, då blev man tvilling alltså? Nog för att det ibland känns som att det bor två personer i huvudet, .. ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Like an ox! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Fräckt. Ormbärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 VAFAAAAAN? Jag vill inte vara nån jävla Våg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Fan vad lame att jag blev vattuman. Om han inför ett nytt tecken gör jag samma sak. Jag är numera dvärgkastare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Fortfarande Vädur, precis på dagen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Ingen bryr sig om era nya stjärntecken 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 (redigerad) Seriöst, tvillingarna? Fan vad coolt... Edit: Om det nu inte är två überbrutala vikingtvillingar med bredsvärd och bersärk krafter! FUCK YEAH! Redigerad 19 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Oj, vilken nyhet! Trots att astrologi har en lång och varierad historia och många olika traditioner och system så kommer allt verkligen förändras den här gången! Jag känner det på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Kan man känna sig förkyld, men inte vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Kan man känna sig förkyld, men inte vara det? Ibland rinner näsan på mig och jag är hängig i ungefär en dag. Antar att detta är att känna sig förskyld. En riktigt förskylning håller sig ju fast i kroppen betydligt längre än en dag menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Det här är väl en dator och teknik fråga, men den är såpass liten och obetydlig så en tråd för den här frågan skulle vara ganska onödig! I vilket fall som helst, jag kör på FF och när jag uppdaterade det förut så bytte jag skin på skiten, nu vill jag ha bort det, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Det här är väl en dator och teknik fråga, men den är såpass liten och obetydlig så en tråd för den här frågan skulle vara ganska onödig! I vilket fall som helst, jag kör på FF och när jag uppdaterade det förut så bytte jag skin på skiten, nu vill jag ha bort det, hur gör jag? Verktyg -> Tillägg -> Teman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts