eXotic Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Min börjar på måndag. My guess: Alla försöker ställa om dygnsrytmen efter lovet! Jag börjar först nästa måndag. Hihi! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 (redigerad) Jag börjar först nästa måndag. Hihi! Ditt lov började denna veckan eller? Redigerad 7 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Ditt lov började denna veckan eller? Nej, däremot var jag inne idag och gjorde en tenta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Jag glömde en räkning kvar när jag åkte hem över jul och nyår som jag hade fått påminnelse på, som jag betalade när jag var tillbaka. Dagen efter kom en inkasso-räkning ( ), hur gör jag med den om jag betalt räkningen redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Jag glömde en räkning kvar när jag åkte hem över jul och nyår som jag hade fått påminnelse på, som jag betalade när jag var tillbaka. Dagen efter kom en inkasso-räkning ( ), hur gör jag med den om jag betalt räkningen redan? Oj, jag vet inte. Men jag skulle ringa de som skickade ut den imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Oj, jag vet inte. Men jag skulle ringa de som skickade ut den imorgon bitti. Hittar ingen information om vad man ska göra, så det får nog bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Jag glömde en räkning kvar när jag åkte hem över jul och nyår som jag hade fått påminnelse på, som jag betalade när jag var tillbaka. Dagen efter kom en inkasso-räkning ( ), hur gör jag med den om jag betalt räkningen redan? Du kan riva det. Betalar man innan inkassobrevet kommer skall man kunna slippa den avgiften. Brukar stå i brevet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Du kan riva det. Betalar man innan inkassobrevet kommer skall man kunna slippa den avgiften. Brukar stå i brevet Det står i påminnelse-brevet att den inte gills om man betalt, men inte på inkasso-fakturan. Det är därför jag blev osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Det står i påminnelse-brevet att den inte gills om man betalt, men inte på inkasso-fakturan. Det är därför jag blev osäker. Ah, nä då får du nog betala de där 150:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Det står i påminnelse-brevet att den inte gills om man betalt, men inte på inkasso-fakturan. Det är därför jag blev osäker. Bäst är ju att ringa och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Bäst är ju att ringa och fråga. Är du helt säker?! ********** Hur kan det komma sig att det är såhär? Är det många som föreslagit det som en bra översättning, eller varför kan liknande grejer "slinka igenom"? Frågan alltså, hur pass automatiserat är google translate. Om inte alls, vad beror den halvroliga översättningen på Herr Berghagen? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Är du helt säker?! ********** Hur kan det komma sig att det är såhär? Är det många som föreslagit det som en bra översättning, eller varför kan liknande grejer "slinka igenom"? Frågan alltså, hur pass automatiserat är google translate. Om inte alls, vad beror den halvroliga översättningen på Herr Berghagen? Det där är fan humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Det där är fan humor! Det var påväg att hamna i humortråden, men så blev jag lite nyfiken på varför det är som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Det var påväg att hamna i humortråden, men så blev jag lite nyfiken på varför det är som det är Haha! Ja man undrar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Är du helt säker?! ********** Hur kan det komma sig att det är såhär? Är det många som föreslagit det som en bra översättning, eller varför kan liknande grejer "slinka igenom"? Frågan alltså, hur pass automatiserat är google translate. Om inte alls, vad beror den halvroliga översättningen på Herr Berghagen? Som att söka Norska -> Engelska efter "trondheim" och sedan "trondheim!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Haha, borde väl egentligen tas i en annan tråd. Men ta Svenska -> Engelska, och skriv markoolio 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Funderade på om jag skulle skapa en ny tråd... men jag är ganska säker på att ämnet finns och jag har inte möjlighet att söka! Jag tvingades, för att undvika social kollaps, lämna ut mitt telefonnummer till en jobbig person och ser gärna att hon inte kan kontakta mig (väldigt gärna). Hur går man tillväga för att blockera trafik från ett visst telefonnummer och kan personen ifråga "se" eller höra att jag har blockerat henne? Min operatör är tele2, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Funderade på om jag skulle skapa en ny tråd... men jag är ganska säker på att ämnet finns och jag har inte möjlighet att söka! Jag tvingades, för att undvika social kollaps, lämna ut mitt telefonnummer till en jobbig person och ser gärna att hon inte kan kontakta mig (väldigt gärna). Hur går man tillväga för att blockera trafik från ett visst telefonnummer och kan personen ifråga "se" eller höra att jag har blockerat henne? Min operatör är tele2, tack! Jag skulle kontakta tele2 och fråga dem hur du ska gå tillväga. Jag tror att det är dem som kan blockera nummret. Dock ska du nog räkna med att de kommer vilja ha en grund till varför du vill blockera nummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Ja... jo, det är sant. Jag tror inte att jag bara tycker illa om henne är en tillräckligt bra anledning... kan förstås finnas appar till den här telefonen som kan lösa det. Tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Rent spontant vill jag säga att Tele2 ska ge fan i varför man vill blocka ett visst nummer och det känns ärligt talat som att de inte skulle börja rota i det! Men enklast är nog att leta i telefoninställningarna (den funktionen ska finnas på vissa modeller vet jag) eller ladda ner någon app... Är helt säker på att du enkelt kan lösa det utan att behöva ringa kundtjänst! Block that crazy bitch. http://ragecomic.appspot.com/packs/laugh/images/Laughing.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts