Maimstream Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Vira blåtira menar du kanske maimstream?Jag har ingen speciell i åtanke, vet bara att godismonstret inte längre finns. Har hört att Vira blåtira är jätteäcklig nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Jag har den på min dator... Här har du: http://filebeam.com/ffe58fe9e93dcc0c499fcf1403d03131 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Tror jag frågat detta tidigare: I filmer/tv-serier när någon har rätt i en fråga/diskussion, så kan en person ibland peka på sin nässpets två, tre gånger som för att säga "Du har rätt" eller liknande. Varför detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Tror jag frågat detta tidigare: I filmer/tv-serier när någon har rätt i en fråga/diskussion, så kan en person ibland peka på sin nässpets två, tre gånger som för att säga "Du har rätt" eller liknande. Varför detta? För att förtydliga för tittarna att han/hon (Som pekar på sin nässpets) inser att den andra har rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 För att förtydliga för tittarna att han/hon (Som pekar på sin nässpets) inser att den andra har rätt? Men... Varför inte säga "You're right!" eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Säkert någon vana regissörerna har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Men... Varför inte säga "You're right!" eller något? "Touching or tapping the side of the nose with the index finger means "we share a secret". It is of British origin and then was popularized in America by the movie The Sting.[citation needed]" Källa <- källa 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 "Touching or tapping the side of the nose with the index finger means "we share a secret". It is of British origin and then was popularized in America by the movie The Sting.[citation needed]" Källa <- källa Källa? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 I The Sting var det en signal för "It's ok". För övrigt gör Dr. Cox i Scrubs det som en hyllning till The Sting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 "Touching or tapping the side of the nose with the index finger means "we share a secret". It is of British origin and then was popularized in America by the movie The Sting.[citation needed]" Källa <- källa Ah, se där. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Vad är det för jävla fel på Skype idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Vad är det för jävla fel på Skype idag då? Samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Vad är öppet på Juldagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Vad är öppet på Juldagen? Många butiker kör mellandagsrea lite såhär i förhand; annars är ju klassikern att man går till kyrkan på julotta en jäkligt trevlig liten händelse som alla borde uppleva även fast de inte tror ett skit på själva kristendomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Är det någon som vet om man kan få en stor högupplöst digital bild av någon karta. Vill ha en bild på hela vårat samhälle på en viss "höjd". Så bilden blir typ 5000*5000 pixlar? Tar så jävla lång tid om man ska göra det för hand med print screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 varför blir jag alltid rövbakfull när jag är hemma i Sverige, men nästan aldrig i Norge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 varför blir jag alltid rövbakfull när jag är hemma i Sverige, men nästan aldrig i Norge? Det är knappt någon alkohol i ölen i Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 vart hittar jag statistiktrådarna om trådarna som någon skapade förra året? Blir det någon detta år? Är det alkohol i ens piss eller renas det bort? när man druckit såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 vart hittar jag statistiktrådarna om trådarna som någon skapade förra året? Blir det någon detta år? http://www.gtasajten.com/hur-maanga-inlaegg-har-ni-gjort-i-en-speciell-traad-46456/page__p__1056665__hl__tr%E5d__fromsearch__1#entry1056665 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 http://www.gtasajten..._1#entry1056665 Tycker alltid ni är såna imponerande detektiver på att hitta trådar, men sedan ser det så amatörmässigt ut när highlighten på era sökord är kvar. Sianas guide till att plocka bort highlight från sök, for dummies: 1. Kolla upp "hl" i trådlänken. Den är i slutet någonstans. 2. Plocka bort "hl" och allt efter 3. I exempeltråden plockar vi bort "__hl__tr%E5d__fromsearch__1#entry1056665" <- Det spelar ingen roll om man tar bort understrecken INNAN "hl" eller låter dem vara kvar. 4. ??? 5. Profit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts