Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Varför bli alla zombies i zombiefilmer? Då har ju zombierna inget att äta >_<. Äter zombierna upp en människa blir han ju inte han en zombie. Varför skulle zombiera gå runt och bita en (1) gång på varje människa? Eller kan zombies också bli mätta?

Det sjukaste är att zombierna vill ha färskt skött men förstör för sig själva när alla andra bli zombies.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bli alla zombies i zombiefilmer? Då har ju zombierna inget att äta >_<. Äter zombierna upp en människa blir han ju inte han en zombie. Varför skulle zombiera gå runt och bita en (1) gång på varje människa? Eller kan zombies också bli mätta?

Det sjukaste är att zombierna vill ha färskt skött men förstör för sig själva när alla andra bli zombies.

När en människa blir zombie går man ifrån att använda sin fulla kapacitet av hjärnan till att bara använda stammen. Enkla instinkter som att gå och äta klarar man, men inget annat. Det är därför man måste skjuta en zombie i huvudet. Tar du ut stammen finns det inget kvar som kan styra den.

Med andra ord: Dom blir inte så smarta längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zombie-experten!

Är man fantast så är man. w00t_1181130_0.gif

Har du någonsin sett en zombie i en film bita en gång och gå därifrån? Nej. Om en zombie lyckas fälla en icke-infekterad människa så kommer zombien att äta som aldrig förr tills det inte finns mycket kvar av människan som då i regel inte reser sig upp igen. Men vad som oftast händer är att personen som blir biten lyckas fly ifrån zombien med mindre sår, men tillräckliga sår för att bli infekterad.

En zombie som attackerar en människa planerar aldrig att göra människan till en ny zombie, han planerar att äta upp honom innan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är man fantast så är man. w00t_1181130_0.gif

Har du någonsin sett en zombie i en film bita en gång och gå därifrån? Nej. Om en zombie lyckas fälla en icke-infekterad människa så kommer zombien att äta som aldrig förr tills det inte finns mycket kvar av människan som då i regel inte reser sig upp igen. Men vad som oftast händer är att personen som blir biten lyckas fly ifrån zombien med mindre sår, men tillräckliga sår för att bli infekterad.

En zombie som attackerar en människa planerar aldrig att göra människan till en ny zombie, han planerar att äta upp honom innan dess.

aa, så måste det nog vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De dras bara till icke-infekterat kött.

Jo, det fattar jag ju också men är köttet förstört efter första tuggan? Är det helt gäng kan de ju lätt tugga i sig en människa innan köttet "blir dåligt" liksom. Det verkar ju nu bara vara populärt att nafsa lite i nacken och sen dra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det fattar jag ju också men är köttet förstört efter första tuggan? Är det helt gäng kan de ju lätt tugga i sig en människa innan köttet "blir dåligt" liksom. Det verkar ju nu bara vara populärt att nafsa lite i nacken och sen dra.

Köttet blir förstört när man blir zombie, dvs några timmar efter.

Som siana skrev, du möter troligast bara 1 zombie och den biter dig, då slår och sliter dig därifrån och efter någon timme blir du zombie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, i t e x Shaun of the Dead eller Dawn of the Dead finns det ju nafs i nacken, men i båda tillfällen finns där en tredje person som knuffar undan zombien på ett eller annat vis. Jag tror aldrig jag sett en zombie bita i någon och sedan frivilligt avlägsna sig ifrån området.

Trådmaterial det här grabbar!

Sorry. kicken har gjort en tråd ser det ut som:

http://www.gtasajten.com/zombies-49639/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN MAN NÅGONSTANS FÅ TAG PÅ EN DRYCK SOM SMAKAR SOM

? JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN.

Ja, det finns någonting som smakar precis som monsterdricka. Men jag kommer inte ihåg vad det var för dryck.

Jag ska söka med lykta i vintermörkret tills jag hittar vilken dricka det var som smakade så, sedan återkommer jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det finns någonting som smakar precis som monsterdricka. Men jag kommer inte ihåg vad det var för dryck.

Jag ska söka med lykta i vintermörkret tills jag hittar vilken dricka det var som smakade så, sedan återkommer jag.

Har fått ett tips om Berra Bus från annat håll. Kan det vara den du tänker på? Andra tips: Mountain Dew Voltage och en annan blå läsk på City Gross.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett tips om Berra Bus från annat håll. Kan det vara den du tänker på? Andra tips: Mountain Dew Voltage och en annan blå läsk på City Gross.

Inte Berra i alla fall, jag tror inte det var Mountain Dew heller, men kanske.

Ja, det var någon blå läsk. Jag tror det var ett sådant här B-märke som man annars inte köper, men någon random smak på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor