Henkibojj Skrivet 17 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 http://www.tv4.se/1.1402037/2009/12/17/det_gor_en_hallaa ...med andra ord verkar det som att de sitter och tittar på tv, skriver manus till sig själva och sminkas. Coolt, det verkar som att det är ett rätt knepigt jobb ändå Kudos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Vad händer om man tar cirkus 20 alvedon tabletter? Tänkte tävla med några om jag att kan ta 20 på en gång. Vinner en viss summa pengar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Vad händer om man tar cirkus 20 alvedon tabletter? Tänkte tävla med några om jag att kan ta 20 på en gång. Vinner en viss summa pengar då Du kommer förmodligen spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Vad händer om man tar cirkus 20 alvedon tabletter? Tänkte tävla med några om jag att kan ta 20 på en gång. Vinner en viss summa pengar då Det kan slå ut levern helt och hållet. Men vem bryr sig, man vill väl inte bli ihågkommen som en fegis elle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 (redigerad) Vad händer om man tar cirkus 20 alvedon tabletter? Tänkte tävla med några om jag att kan ta 20 på en gång. Vinner en viss summa pengar då Ska tydligen vara MYCKET farligare än man tror. Det finns egentligen ingen marginal utöver vad som står på paketen. Min moster är sjuksyster och hon berättade att en man nyligen avled eftersom han hade blivit förordnad att äta dubbel dagsranson Panodil(Edit: vilket alltså var ett fel i papperen)... Han mådde dåligt redan efter ett par dagar och när det hade gått en vecka tog han sig äntligen till sjukhuset. 1½ timma senare var han död, true story. Nu vet jag inte hur många Alvedon man får ta på en dag, men även om man inte lär dö av 20 stycken så är det dåligt för kroppen "på riktigt". Redigerad 17 december, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Sen skiftar ju effekterna från person till person. En person som är känslig mot tabletter reagerar ju självklart mer negativt på en överdosering än en person som inte är känsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 (redigerad) Det finns ju en anledning till att de skriver på bipacksedeln att du inte ska ta mer än någon tablett per dag, trycker du ändå i dig 20 stycken är du ju otroligt dumdristig och får (givetvis) skylla dig själv om det händer något. Redigerad 17 december, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Tycker för övrigt att det är en väldigt tråkig sak att betta på, dina kompisar skulle ju slänga pengarna i sjön mer eller mindre. De borde hetsa dig till att slicka på ett tunnelbanehandtag eller något liknande som faktiskt är äckligt/roligt/häpnadsväckande. Av 20 alvedon får du ju inga åkommor som syns utåt, alltså kunde du lika gärna ha käkat sockerpiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Hm, Lajjan testar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Tillbaka dragen Eller Tillbakadragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Tillbakadragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Tillbakadragen? :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 :yes: noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 noob fu 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 En sak jag aldrig förstått mig på. Om zombiesar lever efter att dom dött, hur kommer det sig då att de inte återuppstår igen när de blir dödade igen? Borde inte de vara odödliga eller åtminstone bli dödade svårare än ett enkelt skott i pannan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Fortsätter på Zombie-tråden... Varför är tycker folk att det så kul med Zombie-modes i spel? Själv föredrar jag nästan alltid att slåss mot soldater, eller andra människor med vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Fortsätter på Zombie-tråden... Varför är tycker folk att det så kul med Zombie-modes i spel? Själv föredrar jag nästan alltid att slåss mot soldater, eller andra människor med vapen. Same-same. Många spel har blivit förstörda av Zombies på senare tid. Det känns som det ska vara zombies överallt, hela tiden. Men det håller inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Fortsätter på Zombie-tråden... Varför är tycker folk att det så kul med Zombie-modes i spel? Själv föredrar jag nästan alltid att slåss mot soldater, eller andra människor med vapen. Någon har sagt att zombies är de nya nazisterna. Du kan döda hur många som helst hur brutalt som helst utan att känna någon ånger eller medlidande. ---- Om zombies dödar för att äta, varför äter de då inte varandra? Redigerad 18 december, 2010 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Om zombiesar lever efter att dom dött, hur kommer det sig då att de inte återuppstår igen när de blir dödade igen? Borde inte de vara odödliga eller åtminstone bli dödade svårare än ett enkelt skott i pannan? När en människa blir zombie går man ifrån att använda sin fulla kapacitet av hjärnan till att bara använda stammen. Enkla instinkter som att gå och äta klarar man, men inget annat. Det är därför man måste skjuta en zombie i huvudet. Tar du ut stammen finns det inget kvar som kan styra den. Om zombies dödar för att äta, varför äter de då inte varandra? De dras bara till icke-infekterat kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 När en människa blir zombie går man ifrån att använda sin fulla kapacitet av hjärnan till att bara använda stammen. Enkla instinkter som att gå och äta klarar man, men inget annat. Det är därför man måste skjuta en zombie i huvudet. Tar du ut stammen finns det inget kvar som kan styra den. De dras bara till icke-infekterat kött. Zombie-experten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts