ZcruweN Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Bara jag som stör mig på denna mannens blick varje gång jag går in på Wikipedia? Googla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) Nej. Jag har råkat klicka hur många gånger som helst på den för att den tar sin lilla tid att komma fram också. >_< Jag stör mig också på att man alltid råckar trycka på bannern av misstag, men mest stör jag mig på hans ögon! De är... på sne eller vad man ska säga. Otrevlig bild! @ZcruweN: Haha, ja det kanske jag ska göra Redigerad 3 december, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Vad är det han vill säga? (Av princip vägrar jag trycka på bannern.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Av vilken princip? Han pratar lite om Wikipedia och vädjar till folk att donera pengar för att de ska kunna fortsätta bedriva sin verksamhet och utveckla den. För att den irriterar mig. Som när den poppar upp enkäter på hemsidor "hej får vi 2 minuter av din tid?", näe inte när ni hoppar på mig som nån jävla tidningsförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Sitter ju nu och knaprar på en påse brända mandlar som jag hittade långt in i garderoben och som säkert är ett år gamla. Hur kommer jag må imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Vad heter sådana små flaskor (av metall) som rymms i fickan och man kan ha sprit eller wiskey i? Har totalt hjärnsläpp och kommer inte på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Vad heter sådana små flaskor (av metall) som rymms i fickan och man kan ha sprit eller wiskey i? Har totalt hjärnsläpp och kommer inte på! Plunta? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Plunta? ah, tack. Hade helt glömt bort namnet! Var helt omöjligt att googla upp det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Själv brukar jag kalla det fickplunta, men plunta funkar bra det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Jag har hört att gyllene snittet kan tillämpas för människor. Hur fungerar det? Hur fan fungerar gyllene snittet? Jag har erkänt mig korkad här en gång tidigare och jag vill inte vara det längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Jag har hört att gyllene snittet kan tillämpas för människor. Hur fungerar det? Hur fan fungerar gyllene snittet? Jag har erkänt mig korkad här en gång tidigare och jag vill inte vara det längre! http://sv.wikipedia.org/wiki/Gyllene_snittet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Är det någon som vet var man kan få tag i avslappningsskivor med havsljud, fågelkvitter och sånt? Ingen musik, snack eller så. Bara ljuden. Ska vara en julklapp, men svårt att köpa när man inte hittar något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Är det någon som vet var man kan få tag i avslappningsskivor med havsljud, fågelkvitter och sånt? Ingen musik, snack eller så. Bara ljuden. Ska vara en julklapp, men svårt att köpa när man inte hittar något sånt. Sök på Nature Ambience på Spotify. Det första du får upp är ett album med skitmånga olika ljud uppdelat på olika, långa spår. Om du inte vill köpa låtarna där för att bränna ut dem på skiva lär det väl gå att beställa den fysiska någonstans ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Sök på Nature Ambience på Spotify. Det första du får upp är ett album med skitmånga olika ljud uppdelat på olika, långa spår. Om du inte vill köpa låtarna där för att bränna ut dem på skiva lär det väl gå att beställa den fysiska någonstans ifrån. Tackar, en pepparkaka till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Vad fan kallas "piparna" som sitter på spritflaskor i en bar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Droppkork 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Var får jag tag på bilder som är på björnar med hattar på huvudet? Jag googlade och allt jag får upp är björnhattar. Jag vill inte se en bild på en björnhatt, jag vill ha bilder på björnar med hattar på sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Det finns någon lag i USA, vad jag har förstått, som gör det olagligt för en människa att gå med i en kriminell organisation. Jag har suttit och funderat på vad den heter. Någonting med 'act' eller 'movement' i slutet, är jag ganska säker på. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Var får jag tag på bilder som är på björnar med hattar på huvudet? Jag googlade och allt jag får upp är björnhattar. Jag vill inte se en bild på en björnhatt, jag vill ha bilder på björnar med hattar på sig. http://www.google.se/images?um=1&hl=sv&tbs=isch:1&&sa=X&ei=8-EATaKJL4r5sgaI1LmRDg&ved=0CDEQBSgA&q=bear+wearing+hat&spell=1&biw=1280&bih=605 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts