Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Nej. Jag har råkat klicka hur många gånger som helst på den för att den tar sin lilla tid att komma fram också.

>_< >_< >_<

Jag stör mig också på att man alltid råckar trycka på bannern av misstag, men mest stör jag mig på hans ögon! De är... på sne eller vad man ska säga. Otrevlig bild!

@ZcruweN: Haha, ja det kanske jag ska göra :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av vilken princip? ermm_1180962_0.gif

Han pratar lite om Wikipedia och vädjar till folk att donera pengar för att de ska kunna fortsätta bedriva sin verksamhet och utveckla den.

För att den irriterar mig. Som när den poppar upp enkäter på hemsidor "hej får vi 2 minuter av din tid?", näe inte när ni hoppar på mig som nån jävla tidningsförsäljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet var man kan få tag i avslappningsskivor med havsljud, fågelkvitter och sånt?

Ingen musik, snack eller så. Bara ljuden.

Ska vara en julklapp, men svårt att köpa när man inte hittar något sånt.

Sök på Nature Ambience på Spotify. Det första du får upp är ett album med skitmånga olika ljud uppdelat på olika, långa spår. Om du inte vill köpa låtarna där för att bränna ut dem på skiva lär det väl gå att beställa den fysiska någonstans ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var får jag tag på bilder som är på björnar med hattar på huvudet? Jag googlade och allt jag får upp är björnhattar. Jag vill inte se en bild på en björnhatt, jag vill ha bilder på björnar med hattar på sig.

http://www.google.se/images?um=1&hl=sv&tbs=isch:1&&sa=X&ei=8-EATaKJL4r5sgaI1LmRDg&ved=0CDEQBSgA&q=bear+wearing+hat&spell=1&biw=1280&bih=605

Länk till kommentar
Dela på andra sidor