Maimstream Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Efter som många av er är hyfsat "gamla" vid det här laget så frågar jag här med. En på miljonen skulle jag tro, men man vet aldrig. =)) Jag har snart blivit arbetslös. Om någon känner till nått något ställe som behöver folk, oavsett vad det är, så får ni gärna tipsa mig om detta. Både i Danmark och i Skåne. Kanske känner ni någon på ett företag eller som har ett, där de just nu letar folk. Tack på förhand//ViceJobb-tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Jobb-tråden! Det kanske är något han alltid velat veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 (redigerad) Jörgen är inte direkt CroCop standard dock. Bob Sapp har inte precis blivit bättre de senaste 7 åren, snarare tvärtom. Och han visar gång på gång att han inte kan ta slag. Sapp 4.0 Kruth 1.2 Schysta pengar ni kan dra in om ni tror Sapp han någon vidare chans. Jo förresten, det är K1 regler och inte MMA som det står på wiki Redigerad 26 november, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Jaja, vem bryr sig. Skapa en kampsportstråd och diskutera där istället. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Jobb-tråden! Ah, visste inte ens det fanns en sådan. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Jaja, vem bryr sig. Skapa en kampsportstråd och diskutera där istället. Höh. Förväxlade Renards status med vad han frågade i tråden. Olol, soz neggs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Kan man köpa Frijj någonstans i Sverige?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 (redigerad) Vet inte om detta är rätt tråd med, jag gör ett försök. Någon som vet hur jag installerar MSN Messenger 2010, och inte 2011? De använder sig av websetup, och då får man automatiskt den senaste versionen. Jag är inte high på att hitta äldre program så här, men någon god själ kanske vet? Helst inte på engelska. Redigerad 29 november, 2010 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Måste man vara reggad på bet365 för att kunna se livestream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Någon som är Nyckelkund Student hos Swedbank med Bankkort VISA? På Swedbanks webbsida står det att det kostar 0:-/mån och år, men 35kr per uttag? Ville byta ut mitt Maestro Ung mot VISA Ung men killen bakom disken föreslog att jag skulle ta den riktiga VISA då de har de här erbjudandet förtillfället. Han frågade om jag studerar och jag sa nej, jag studerar. Men enligt honom är det alltså gratis (0:-/mån & år) framtills jag är 22 år? Har jag alltså fått studentrabatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Han frågade om jag studerar och jag sa nej, jag studerar.Hur länge varade den pinsamma tystnaden? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Tar det här och inte i jobb-tråden då jag verkligen undrat länge. Hur räknar man ut vad vad man har i månadslön om man som timanställd har 118:-? Känns inte som att man bara skall multiplicera med 140(?)? Kommer alltså bli erbjuden en månadsanställning och vill minst ha samma lön som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Hur länge varade den pinsamma tystnaden? Hahaha, alldeles för länge! Nej men jag glömde lägga till "inte" på slutet Jag studerar inte alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Tar det här och inte i jobb-tråden då jag verkligen undrat länge. Hur räknar man ut vad vad man har i månadslön om man som timanställd har 118:-? Känns inte som att man bara skall multiplicera med 140(?)? Kommer alltså bli erbjuden en månadsanställning och vill minst ha samma lön som jag har nu. timlön x antal timmar du får betalt för per dag x dagar du arbetar under månaden 118 kr x 8h x 22 dgr exempelvis. Eller har jag missat någon parameter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Tar det här och inte i jobb-tråden då jag verkligen undrat länge. Ännu en gång har du visat dig totalt oförstående vad gäller trådens syfte. TROMS ska ffs inte samla sånt man alltid undrat, men som passar i egna trådar. "Asch, jag har en fråga jag länge undrat om timlöner, läxor, spel, datorer eller annat, och det finns ju skitbra trådar om det. Men! Jag har ju undrat det så länge! Ja! Vi tar det i troms!" ?! För övrigt stämmer det Curly sa. Varifrån får du 140? @MrNoNja: MSN-tråden plx. -- Question: Varför lyser mina skärmar så mystiskt om natten när jag använt dem? Det är inte bara de som använts - även den som inte ens är inkopplad nånstans har jag för mig lyser. Varför? De är båda burkskärmar jag talar om. En tv och en PC-monitor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Ännu en gång har du visat dig totalt oförstående vad gäller trådens syfte. TROMS ska ffs inte samla sånt man alltid undrat, men som passar i egna trådar. "Asch, jag har en fråga jag länge undrat om timlöner, läxor, spel, datorer eller annat, och det finns ju skitbra trådar om det. Men! Jag har ju undrat det så länge! Ja! Vi tar det i troms!" ?! För övrigt stämmer det Curly sa. Varifrån får du 140? Således en tolkningsfråga då jag inte anser att min fråga förtjänar en egen tråd. 140 fick jag från de timmar en heltid består av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Således en tolkningsfråga då jag inte anser att min fråga förtjänar en egen tråd. 140 fick jag från de timmar en heltid består av :doh: Jobb-tråden! Ah, visste inte ens det fanns en sådan. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Question: Varför lyser mina skärmar så mystiskt om natten när jag använt dem? Det är inte bara de som använts - även den som inte ens är inkopplad nånstans har jag för mig lyser. Varför? De är båda burkskärmar jag talar om. En tv och en PC-monitor. §4. ALLA teknikfrågor är bannlysta från TROMS v.2 och ska istället postas i Dator & Teknik-forumet. Förr i tiden fanns en tråd som hette Datorhjälpstråden, den blev för stor och rörig så till slut fick vi ett helt eget forum för datorfrågor. TROMS 2 ska inte bli nya Datorhjälpstråden nu när vi har ett helt eget forum, där nästan inga frågor är för små för en egen topic. Använd teknikforumet flitigt och starta gärna nya trådar!Sammanfattningsvis nu, för att TROMS 2 inte ska bli för stor den också: Var inte rädd för att starta nya trådar, det finns inget fult i det! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 140 fick jag från de timmar en heltid består av Heltid kan väl aldrig bli så lågt? 8 timmar/dag * 22 arbetsdagar = 176 timmar 40 timmar/vecka * 4 veckor = 160 timmar 36 timmar/vecka * 4 veckor = 144 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts