eXotic Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Haha nejdå, det där var burgare från donken, och jag åt upp båda mina innan jag gick och lade mig. Det var någon annans burgare som var kvar dagen efter. Redigerad 8 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Kan man lära sig spela banjo någonstans i Östergötland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Kan man lära sig spela banjo någonstans i Östergötland? Jag känner en hel del banjoister men de har lärt sig av varandra, och det vet jag inte att de har tid med för utomstående Kan säkert hitta tips om skolor/annat dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Jag känner en hel del banjoister men de har lärt sig av varandra, och det vet jag inte att de har tid med för utomstående Kan säkert hitta tips om skolor/annat dock.Det skulle vara supersnällt! Jag sökte på Google, men fann inget. (Jag antar att jag har blivit en jättekass googlare!) Det är däremot inget brådskande då jag måste spara ihop till en först, OM (OM!!!) jag ska köpa en (fett sugen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Det skulle vara supersnällt! Jag sökte på Google, men fann inget. (Jag antar att jag har blivit en jättekass googlare!) Det är däremot inget brådskande då jag måste spara ihop till en först, OM (OM!!!) jag ska köpa en (fett sugen) Mailat! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Mailat! Du är för mig just nu en gudasänd ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Du är för mig just nu en gudasänd ängel! Ta inte ut nåt i förskott Såg detta klipp för nån vecka sen, det är fucking amazing!! Själver till ut i penisroten vid 4:09-sliden. EDIT: Ifall sökmotorn funkar så är det här mitt 8000:e inlägg! Redigerad 17 november, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Ähh, det var inget. Redigerad 8 november, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Mailat! Gratis eller kostade det något? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Ta inte ut nåt i förskott Såg detta klipp för nån vecka sen, det är fucking amazing!! Själver till ut i penisroten vid 4:09-sliden. Självfallet inte, men jag är tacksam över att du gör det som jag själv inte har möjlighet att göra. Jag diggar klippet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 En flygplansvinge är som de flesta kanske vet från fysiken konstruerad så att luft ska passera snabbare på ovansidan, därav bilda ett lägre tryck vilket lyfter vingarna. Se bild: Men hur i h*lvete kan då att flygplan flyga upp och ner utan att omedelbart sugas mot marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Det finns "spel" på Youtube där man kan göra vissa val. Letar efter en där man var på en date med en tjej och man kunde göra olika val. Någon som vet vart den finns och/elelr någon annan rolig sådan film/spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Det finns "spel" på Youtube där man kan göra vissa val. Letar efter en där man var på en date med en tjej och man kunde göra olika val. Någon som vet vart den finns och/elelr någon annan rolig sådan film/spel? Youtube-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Youtube-spel Många tack! Hur hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 En flygplansvinge är som de flesta kanske vet från fysiken konstruerad så att luft ska passera snabbare på ovansidan, därav bilda ett lägre tryck vilket lyfter vingarna. Se bild: Men hur i h*lvete kan då att flygplan flyga upp och ner utan att omedelbart sugas mot marken? Klaffar, du är ju redan uppe i luften och kan styra luftens riktning bättre ju högre upp du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Sår: Är ett knivskarpt snitt bättre än ett annat sår, ur läkningssynpunkt?Hur trycker man gigantiska trycksaker? Alltså, typ tygstycken som är kanske 100*100m Redigerad 10 november, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Sår: Är ett knivskarps snitt bättre än ett annat sår, ur läkningssynpunkt. Ja, det är vad jag alltid hört. Om inte annat så för att ytan som bakterier kan fästa vid är mycket mindre än om snittytan är "kuperad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Ja, det är vad jag alltid hört. Om inte annat så för att ytan som bakterier kan fästa vid är mycket mindre än om snittytan är "kuperad". Ah, okej. Jag har hört detsamma, men det känns som att rena snitt har lättare för att 'gå upp'. Bakteriesynpunkten är ju viktig förstås. Inte för att jag någonsin fått en sår-infektion, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Ah, okej. Jag har hört detsamma, men det känns som att rena snitt har lättare för att 'gå upp'. Jag får för mig att det är tvärtom. Ett rent snitt innebär att köttet på ena sidan "matchar" det andra såpass att blodkärlen borde ha lättare att plättas ihop. Försökte googla på det och fick en "jag har skurit mig, vad fan ska jag göra?"-tråd där han fick rätt mycket svar. (Akta dig för att visualisera för mycket, en del är lite otäckt. Finns inga bilder dock.) Nån av dem svarade att: It's going to bleed a lot. The knife you used (excellent choice by the way), because of it's serrated edge will create a wound profile that is a cross between an incision and a laceration. Incisions tend to heal quickly and don't bleed a lot, a laceration is more like a tear and will take a while to fully close up. /not a doctor, just someone who has accidently tagged himself more than once with a serrated knife. Jag är inte säker på att jag vill bildgoogla "incision" eller "laceration", men det senare är mer av upprivningstyp och sägs enligt denna kille läka långsammare. EDIT: HOLY FUCK, om ni inte kan hålla fingrarna i styr och måste googla något av dem, så googla för helvete inte "laceration" utan håll er till "incision". Föredrar att se läkarsnitt än uppslitna kroppsdelar från mopedolyckor. Riktigt jävla nasty bilder, sånt som passar på Exxet eller Rotten.com. Låt bli!! Redigerad 10 november, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 EDIT: HOLY FUCK, om ni inte kan hålla fingrarna i styr och måste googla något av dem, så googla för helvete inte "laceration" utan håll er till "incision". Föredrar att se läkarsnitt än uppslitna kroppsdelar från mopedolyckor. Riktigt jävla nasty bilder, sånt som passar på Exxet eller Rotten.com. Låt bli!! Var jag ensam om att inte kunna hålla fingrarna i styr och googla laceration efter att ha läst detta? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts