Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Hur vet du det? Kan inte uttala mig om alla parfymer då jag inte testat alla givetvis men jag har en parfym från D&G som har några år på nacken. Den har bytt färg och fått en konstig lukt av alkohol. Men jag har däremot en som heter Clinique som köptes på samma resa och med den är det ingen skillnad alls, så det beror nog lite på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Hur vet du det? Har en öppnad flaska som är runt tre år gammal och den luktar någon form av krydda. Inte ens i närheten av hur den luktade från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Finns det nått bäst före datum på parfymer, rakvatten mm? Har parfymer som är hur många år som helst. Vågar man öppna dem? Tror det är en skillnad i hållbarheten för Eau de Parfum och Eau de Toilette. Den tidigare håller längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Är det någon som har någon aning om ordet "Domination", varför det inte kommer upp som förslag när man t.ex googlar eller söker efter det på Youtube? Har det någon speciell bakgrund? Ett exempel är Pantera-låten som åtminstone har en halv miljon visningar på Youtube. Bara av nyfikenhet frågar jag detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Är det någon som har någon aning om ordet "Domination", varför det inte kommer upp som förslag när man t.ex googlar eller söker efter det på Youtube? Har det någon speciell bakgrund? Ett exempel är Pantera-låten som åtminstone har en halv miljon visningar på Youtube. Bara av nyfikenhet frågar jag detta. Vad menar du? När jag googlade nyss på 'Domination' kom såväl Pantera-låten som en massa andra sidor upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Vad menar du? När jag googlade nyss på 'Domination' kom såväl Pantera-låten som en massa andra sidor upp. Tror han syftar på förslagen som kommer upp under tiden som man skriver in sökordet. Då kommer inte Domination upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Tror han syftar på förslagen som kommer upp under tiden som man skriver in sökordet. Då kommer inte Domination upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Tror han syftar på förslagen som kommer upp under tiden som man skriver in sökordet. Då kommer inte Domination upp. Ah, då är jag med! Jag vet inte varför, kan bara konfirmera att det är så även för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Ah, då är jag med! Jag vet inte varför, kan bara konfirmera att det är så även för mig. http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/resource/Konfirmation.jpg Bekräfta. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/resource/Konfirmation.jpg Bekräfta. Snälla. Är ju ändå synonymer... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Jag försökte just beställa Fallout: New Vegas från Spelbutiken, men eftersom min internetbank tydligen har problem just nu så är beställningen fortfarande "öppen". Betyder det att den kommer börja gälla när internetbanken funkar igen, eller måste jag göra om beställningen igen? EDIT: De skrev att de inte kommer skicka varan i detaljerna, så jag antar att jag får beställa igen. Redigerad 25 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Det här är mer eller mindre en google-fråga, men jag hittar inget kortfattat (allt är en jävla wall of text som man inte orkar läsa). Vad var det med Mingdynastin som gör det så fruktansvärt känt och så? Fick aldrig lära mig sådant i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Mingvaserna, helt klart! Okej, egentligen vet inte jag heller... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Hur många procent av alla 'gillade' inlägg står Kebab för egentligen? Min amatörmässiga uppskattning är 87,54%. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Hur många procent av alla 'gillade' inlägg står Kebab för egentligen? Min amatörmässiga uppskattning är 87,54%. Haha... Själv tror jag att Maimstream ligger på ungefär samma nivå. Men har delat ut 10 gillapoäng (tror det är det som är max i alla fall) så gott som varje dygn sedan forumuppgraderingen, så ja... Det går säkert att räkna på för den som har tid. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Haha... Själv tror jag att Maimstream ligger på ungefär samma nivå. Men har delat ut 10 gillapoäng (tror det är det som är max i alla fall) så gott som varje dygn sedan forumuppgraderingen, så ja... Det går säkert att räkna på för den som har tid. Ah, så det finns ett tak alltså? Det visste jag faktiskt inte. Det är absolut ingen pik eller så mot dig alltså, känns bara som att ditt namn alltid finns där när jag kollar vem som gillat ett inlägg. Som forumets 'good guy' är det ju snarast ditt ansvar att sprida god stämning runt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Kebab både ger och tar, han delar ut mest anseendepoäng och han har mest anseendepoäng. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Haha... Själv tror jag att Maimstream ligger på ungefär samma nivå.Det är skillnad på bruk och missbruk! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Jag kan sluta när som helst! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Jag kan sluta när som helst! Fan, helt fel dag att ha uppnått gilla-kvoten på! YEEAAAH! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts