Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Hur vet du det?

Kan inte uttala mig om alla parfymer då jag inte testat alla givetvis men jag har en parfym från D&G som har några år på nacken. Den har bytt färg och fått en konstig lukt av alkohol. Men jag har däremot en som heter Clinique som köptes på samma resa och med den är det ingen skillnad alls, så det beror nog lite på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har någon aning om ordet "Domination", varför det inte kommer upp som förslag när man t.ex googlar eller söker efter det på Youtube?

Har det någon speciell bakgrund? Ett exempel är Pantera-låten som åtminstone har en halv miljon visningar på Youtube.

Bara av nyfikenhet frågar jag detta.

Vad menar du? När jag googlade nyss på 'Domination' kom såväl Pantera-låten som en massa andra sidor upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försökte just beställa Fallout: New Vegas från Spelbutiken, men eftersom min internetbank tydligen har problem just nu så är beställningen fortfarande "öppen". Betyder det att den kommer börja gälla när internetbanken funkar igen, eller måste jag göra om beställningen igen?

EDIT: De skrev att de inte kommer skicka varan i detaljerna, så jag antar att jag får beställa igen.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många procent av alla 'gillade' inlägg står Kebab för egentligen?

Min amatörmässiga uppskattning är 87,54%.

Haha... Själv tror jag att Maimstream ligger på ungefär samma nivå.

Men har delat ut 10 gillapoäng (tror det är det som är max i alla fall) så gott som varje dygn sedan forumuppgraderingen, så ja... Det går säkert att räkna på för den som har tid. :ph34r:

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha... Själv tror jag att Maimstream ligger på ungefär samma nivå.

Men har delat ut 10 gillapoäng (tror det är det som är max i alla fall) så gott som varje dygn sedan forumuppgraderingen, så ja... Det går säkert att räkna på för den som har tid. :ph34r:

Ah, så det finns ett tak alltså? Det visste jag faktiskt inte. :P

Det är absolut ingen pik eller så mot dig alltså, känns bara som att ditt namn alltid finns där när jag kollar vem som gillat ett inlägg. Som forumets 'good guy' är det ju snarast ditt ansvar att sprida god stämning runt dig.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor