Kebab Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Fick mig att tänka på den här godingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Hur gammal måste man vara för att köpa Mastercard prepaid kort i pressbyrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 http://www.facebook....?v=454881130861 "Filmklippet har antingen tagits bort från Facebook eller är inte synligt på grund av sekretessinställningarna." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 "Filmklippet har antingen tagits bort från Facebook eller är inte synligt på grund av sekretessinställningarna." Inte mitt problem, det är inte jag som lagt upp det på FB, jag är bara taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) Vad är det för instrument Bellman spelar här? http://annsanns.blogg.se/images/2009/250px-carl_michael_bellman2c_portrayed_by_per_krafft_1779_47356863.jpg Edit: Jag googlade, och det var nog någon variant av denna. Redigerad 21 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Hur bra hörs man med ett Bluetooth handsfree headset? Mikrofonen ligger ju så långt upp, kommer inte den fånga in rösten svagt och all bakgrundsljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ulf Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Hur bra hörs man med ett Bluetooth handsfree headset? Mikrofonen ligger ju så långt upp, kommer inte den fånga in rösten svagt och all bakgrundsljud? Jag har aldrig pratat i ett, men har aldrig haft problem att prata med personer som har använt sig av de. Dock har jag mestadels hört folk prata med dessa i bil, möjligt att de gör sig sämre utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Vad finns det för andra bra svenska spelrecensenter än Gamereactor, Level7 och FZ? På internet that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Vilken tråd här på sajten ska jag skriva i om jag vill ha tips på utklädnad för maskerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Vilken tråd här på sajten ska jag skriva i om jag vill ha tips på utklädnad för maskerad? Du får gärna bumpa den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Vad finns det för andra bra svenska spelrecensenter än Gamereactor, Level7 och FZ? På internet that is. Jag tycker eurogamer är rätt bra. http://www.eurogamer.se/ ---------------------------------------- Whats up med folk som bara åker buss EN station. Istället för att gå 200 meter åker de buss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Whats up med folk som bara åker buss EN station. Istället för att gå 200 meter åker de buss.. Det går snabbare att åka buss, eller att de är trötta/inte har lust att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Det går snabbare att åka buss, eller att de är trötta/inte har lust att gå. Jag och en kille stod och väntade på bussen i säkert 10 minuter, vi klev på bussen och han åkte 200 meter. Så om man gör på det viset går det inte snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag och en kille stod och väntade på bussen i säkert 10 minuter, vi klev på bussen och han åkte 200 meter. Så om man gör på det viset går det inte snabbare. Han kanske kom på att han glömt något ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Vad finns det för andra bra svenska spelrecensenter än Gamereactor, Level7 och FZ? På internet that is. bra svenska spelrecensenter Level7 och FZ Ohohoh, du din skojare du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Finns det nått bäst före datum på parfymer, rakvatten mm? Har parfymer som är hur många år som helst. Vågar man öppna dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Finns det nått bäst före datum på parfymer, rakvatten mm? Har parfymer som är hur många år som helst. Vågar man öppna dem? Osäker, men de får helt klart annan doft efter ett par år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Osäker, men de får helt klart annan doft efter ett par år! Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 De håller i princip hur länge som helst, inget att oroa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 (redigerad) De håller i princip hur länge som helst, inget att oroa sig för. Ja, men jag har en oöppnad aftershave från -86 Det var min morfars och gud vet när HAN köpte den. xD Min är slut och jag pallar inte köpa en ny. Ja, jag öppnar den imorgon. Annars är detta kanske nått för "Lajjan testar" Redigerad 23 oktober, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts