Sniper Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Med hur mycket brukar en lägenhet i stan stiga i pris? Om lägenheten kostar mellan 1-1.5m i utgångspris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Med hur mycket brukar en lägenhet i stan stiga i pris? Om lägenheten kostar mellan 1-1.5m i utgångspris. Beror väll på vilken stad, vilket område och på hur lägenheten är? ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Beror väll på vilken stad, vilket område och på hur lägenheten är? ;3 Stockholm, norra/östra delarna av innerstaden, bra skick (as in renoverad/modern). :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Jobbar Ebeeto som skribent på PC Gamer? Egentligen ingen fråga, det verkar ju vara så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Jobbar Ebeeto som skribent på PC Gamer? Egentligen ingen fråga, det verkar ju vara så! Japp, eller i alla fall bloggare. Har inte sett hans namn så mycket i tidningen mer än att han gjorde en "Vara vaken länge"-artikel i somras. (Eller var det förra sommaren?) Hans blogg på sidan är underbart rolig att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Japp, eller i alla fall bloggare. Har inte sett hans namn så mycket i tidningen mer än att han gjorde en "Vara vaken länge"-artikel i somras. (Eller var det förra sommaren?) Hans blogg på sidan är underbart rolig att läsa. Coolt! Han recenserade ett spel i september månads PC Gamer. Då såg jag att han hade namngett sin karaktär "Ebeeto". Major mindfuck där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Jobbar Ebeeto som skribent på PC Gamer? Egentligen ingen fråga, det verkar ju vara så! Jarå, han recenserar spel lite då och då med. Han var ju i Kalifornien för något år sen också. Men jobb och jobb, han säger att det inte inbringar särskilt mycket pengar. Tror inte det är heltid på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Jarå, han recenserar spel lite då och då med. Han var ju i Kalifornien för något år sen också. Men jobb och jobb, han säger att det inte inbringar särskilt mycket pengar. Tror inte det är heltid på något sätt.Fast brukar inte spelrecensenter jobba med det mer för att få spela spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hur kan det vara så svårt att få saltvatten att bli sötvatten? Är det inte bara att filtrera skiten så att saltet fastnar i filtret? Finns det INGET påkommet sätt att göra omvandlingen...? (Hmm börjar luta $$$ här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hur kan det vara så svårt att få saltvatten att bli sötvatten? Är det inte bara att filtrera skiten så att saltet fastnar i filtret? Finns det INGET påkommet sätt att göra omvandlingen...? (Hmm börjar luta $$$ här) Salt löses upp i vatten så det filtreras inte. Tror jag, längesen jag hade NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Koka vattnet och fånga upp ångorna. Saltet blir kvar i grytan. Fast om det är lönt/fungerar helt vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Koka vattnet och fånga upp ångorna. Saltet blir kvar i grytan. Fast om det är lönt/fungerar helt vet jag ej. Dör inte fiskarna om vi kokar havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Dör inte fiskarna om vi kokar havet? Vi lär nog inte få in hela havet i en gryta heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Vi lär nog inte få in hela havet i en gryta heller Bara till att elda i grand canyon. Men som sagt, det finns alltså ingen lösning? Eller ens en teori om hur det kanske hade gått? Ingen som jobbar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Bara till att elda i grand canyon. Men som sagt, det finns alltså ingen lösning? Eller ens en teori om hur det kanske hade gått? Ingen som jobbar på det? Beror på vad du ska göra med vattnet efteråt. Många djurarter måste ha saltvatten för att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 (redigerad) Hej! Jag har två frågor om sötvatten. Är det något fel på det? Ska man sluta dricka det? Edit: Blir MYCKET tacksam för ett snabbt svar!! Redigerad 26 september, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 (redigerad) Hej! Jag har två frågor om sötvatten. Är det något fel på det? Ska man sluta dricka det? Edit: Blir MYCKET tacksam för ett snabbt svar!! Redigerad 26 september, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Jag tänkte på en grej precis innan jag skulle sova - på hundar, katter, med mera, växer ju håret allteftersom de åldras. Men... På andra djur stämmer inte detta? Jag tänker chimpanser, rådjur, möss, med flera. De har liksom en päls som förblir lika lång hela tiden? Edit: Det här känns som ett konstaterande snarare än en fråga, men jag tänkte att någon biologiintresserad (typ Henki?) kunde swoopa in och bara bekräfta, eller komma med något smart tillägg till min teori. Redigerad 27 september, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Hur är det med människor då? Var alla lurvbollar på stenåldern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag tänkte på en grej precis innan jag skulle sova - på hundar, katter, med mera, växer ju håret allteftersom de åldras. Men... På andra djur stämmer inte detta? Jag tänker chimpanser, rådjur, möss, med flera. De har liksom en päls som förblir lika lång hela tiden? Edit: Det här känns som ett konstaterande snarare än en fråga, men jag tänkte att någon biologiintresserad (typ Henki?) kunde swoopa in och bara bekräfta, eller komma med något smart tillägg till min teori. Jag är tämligen säker på att päls växer i en konstant hastighet på alla däggdjur. Längden lär bero på denna hastighet, hur snabbt djuret fäller håret samt slitage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts