RavenE Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Hur söker jag i en tråd nu för tiden? Gå in i en tråd, längst uppe på "flikraden" finns en sökruta där du skriver vad du vill söka efter, och sen väljer du "den här tråden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Gå in i en tråd, längst uppe på "flikraden" finns en sökruta där du skriver vad du vill söka efter, och sen väljer du "den här tråden". Ja, där! Haha. Jag letade verkligen överallt utom där. Dåligt ställe att ha sökfältet på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Kan man bli berusad av att äta jästa rönnbär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Köpte nyss en Zippo-tändare och behöver fylla på med vätska. Därför undrar jag om lighter fluid är samma sak som tändvätska. Fick upp ordet tändvätska när jag översatte lighter fluid på tyda.se men jag vill gärna vara på den säkra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Kan man bli berusad av att äta jästa rönnbär? Klart. http://www.youtube.com/watch?v=r_0XF0PzjX0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Köpte nyss en Zippo-tändare och behöver fylla på med vätska. Därför undrar jag om lighter fluid är samma sak som tändvätska. Fick upp ordet tändvätska när jag översatte lighter fluid på tyda.se men jag vill gärna vara på den säkra sidan! Det är lighter fluid du ska ha, ja. Se till att köp Zippos bensin, den är bra. Är det en äkta zippo du har eller en fattig version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Det är lighter fluid du ska ha, ja. Se till att köp Zippos bensin, den är bra. Är det en äkta zippo du har eller en fattig version? Okej, tack! Det är en äkta Zippo. Dream Theater! http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs662.snc4/60213_1548560546639_1013820452_1554773_2172739_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Okej, tack! Det är en äkta Zippo. Dream Theater! http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs662.snc4/60213_1548560546639_1013820452_1554773_2172739_n.jpg Vad kostar en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Vad kostar en sådan? Just den kostade 37 dollar, inklusive frakt, från Dream Theaters officiella merch. Antar att de flesta andra ligger på ungefär samma pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Just den kostade 37 dollar, inklusive frakt, från Dream Theaters officiella merch. Antar att de flesta andra ligger på ungefär samma pris. Fy, f*n. Nästan 350 spänn. Kan ju tända med en ask stickor för 10 spänn. Men, vi har olika intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Fy, f*n. Nästan 350 spänn. Kan ju tända med en ask stickor för 10 spänn. Men, vi har olika intressen. Ca 260 kr enligt Valuta.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 (redigerad) Ca 260 kr enligt Valuta.se Införsel från land utanför EU, moms och tull läggs på. pris*valutakurs*1,25*tull. Blir förmodligen kring 320-330 kr i slutändan. Editation: Kommer inte ihåg om tullen läggs på före eller efter moms. Redigerad 22 september, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Vad hände med Alle090? Har inte sett han på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 (redigerad) Vad hände med Alle090? Har inte sett han på länge. Det nya forumet är inte bakåtkompatibelt med v 090 bottar. Fanns för många buggar så dem stoppade alla, men det lär nog dyka upp en v 091 snart. Redigerad 22 september, 2010 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Hur gör jag så att inte iTunes startar när jag trycker på Play-knappen? Blir så grymt irriterad när jag använder Play-knappen vid Spotifyspelande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Hur gör jag så att inte iTunes startar när jag trycker på Play-knappen? Blir så grymt irriterad när jag använder Play-knappen vid Spotifyspelande.. Använder du Mac eller Windows? Jag kör mac, och det snabbaste (men kanske inte det mest smidiga eller vettiga sättet) jag kommit på är att gå in i iTunes store eller någon annan flik där du inte har något spelbart. Funkar för mig iaf. Edit: Bör alltså fungera i windows också. Redigerad 24 september, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Lol har aldrig sett att jag har spel-knappar på macen, haha. Måste provas! EDIT: jävlar funkar ju bra! Redigerad 24 september, 2010 av samuelszon 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Hur ger man en person "anseende" här på sajten? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Hur ger man en person "anseende" här på sajten? Genom att trycka på den lilla + knappen nere till höger vid varje post 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Genom att trycka på den lilla + knappen nere till höger vid varje post Tack! Har länge undrat vad den var till för 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts