Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

För att bryta den fantastiska diskussionen har jag en fråga.

"Förhoppning", är det nåt man tror och hoppas på eller är det bara att man "gärna skulle om det vore möjligt"? Dvs, innebär ordet att man inte bara vill saken ifråga utan också tror på att det kommer hända?

"kan du komma?" "ja förhoppningsvis"

Jag ser Förhoppning som du sa först, att man tror eller hoppas på att man kan, i detta fallet, komma till angiven plats! Förhoppningsvis är ungefär samma sak som "kanske" i mitt tycke, bara det att kanske, enligt mig, låter mer som ett Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yo.

Har en mäkta lång sladd till headsetet som jag ofta råkar köra över med stolen. Gjorde detta tidigare idag men orkade inte fixa det direkt, vad kan hända liksom?

Fortsatte gamea och det var först då jag skulle resa mig problemet uppstod! Sladden hade nämligen fastnat i stolens hjul och när jag flyttade mig bakåt spändes sladden och kontakten till datorn knäcktes.

Att headsetet är trasigt gråter jag inte mycket för men nu har jag en halv pinne i datorn som får den att tro att headsetet fortfarande sitter i, och då fungerar inte mina högtalare. Fett med pain yo.

Några idéer hur jag kan få ut pinnen? Den sitter så långt in som går tror jag.

Smalt föremål med lim på toppen ska jag försöka med om inte någon ubersmart gtasajtare kommer på nå'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yo.

Har en mäkta lång sladd till headsetet som jag ofta råkar köra över med stolen. Gjorde detta tidigare idag men orkade inte fixa det direkt, vad kan hända liksom?

Fortsatte gamea och det var först då jag skulle resa mig problemet uppstod! Sladden hade nämligen fastnat i stolens hjul och när jag flyttade mig bakåt spändes sladden och kontakten till datorn knäcktes.

Att headsetet är trasigt gråter jag inte mycket för men nu har jag en halv pinne i datorn som får den att tro att headsetet fortfarande sitter i, och då fungerar inte mina högtalare. Fett med pain yo.

Några idéer hur jag kan få ut pinnen? Den sitter så långt in som går tror jag.

Smalt föremål med lim på toppen ska jag försöka med om inte någon ubersmart gtasajtare kommer på nå'

Pincett? Med lim på kanske för att få bättre grepp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt.

Gizmoduck! (w00t)

gizmoduck-734672_1180730_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kapten Stofil!!

On a more serious note though, jag skulle gå som The Punisher, serievärldens badass no 1!

tumblr_l2egjyaZnQ1qc0wcco1_500_1180781_0.jpg

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jokern från Batman är rätt mysig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor