GiZmo Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Jag tror jag vet vad som menas nu. GTA VC - Militärkonvoj-uppdraget Förstår dock inte hur det passade in i TROMS. För att 3 pers svarade typ samma sak ^^ Orginalet: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=10319 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Du ska vänta tills han går och köper munkar! Kebab, you made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 För att 3 pers svarade typ samma sak ^^ Orginalet: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=10319 Jahaaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 För att bryta den fantastiska diskussionen har jag en fråga. "Förhoppning", är det nåt man tror och hoppas på eller är det bara att man "gärna skulle om det vore möjligt"? Dvs, innebär ordet att man inte bara vill saken ifråga utan också tror på att det kommer hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 För att bryta den fantastiska diskussionen har jag en fråga. "Förhoppning", är det nåt man tror och hoppas på eller är det bara att man "gärna skulle om det vore möjligt"? Dvs, innebär ordet att man inte bara vill saken ifråga utan också tror på att det kommer hända? "kan du komma?" "ja förhoppningsvis" Jag ser Förhoppning som du sa först, att man tror eller hoppas på att man kan, i detta fallet, komma till angiven plats! Förhoppningsvis är ungefär samma sak som "kanske" i mitt tycke, bara det att kanske, enligt mig, låter mer som ett Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Yo. Har en mäkta lång sladd till headsetet som jag ofta råkar köra över med stolen. Gjorde detta tidigare idag men orkade inte fixa det direkt, vad kan hända liksom? Fortsatte gamea och det var först då jag skulle resa mig problemet uppstod! Sladden hade nämligen fastnat i stolens hjul och när jag flyttade mig bakåt spändes sladden och kontakten till datorn knäcktes. Att headsetet är trasigt gråter jag inte mycket för men nu har jag en halv pinne i datorn som får den att tro att headsetet fortfarande sitter i, och då fungerar inte mina högtalare. Fett med pain yo. Några idéer hur jag kan få ut pinnen? Den sitter så långt in som går tror jag. Smalt föremål med lim på toppen ska jag försöka med om inte någon ubersmart gtasajtare kommer på nå' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Yo. Har en mäkta lång sladd till headsetet som jag ofta råkar köra över med stolen. Gjorde detta tidigare idag men orkade inte fixa det direkt, vad kan hända liksom? Fortsatte gamea och det var först då jag skulle resa mig problemet uppstod! Sladden hade nämligen fastnat i stolens hjul och när jag flyttade mig bakåt spändes sladden och kontakten till datorn knäcktes. Att headsetet är trasigt gråter jag inte mycket för men nu har jag en halv pinne i datorn som får den att tro att headsetet fortfarande sitter i, och då fungerar inte mina högtalare. Fett med pain yo. Några idéer hur jag kan få ut pinnen? Den sitter så långt in som går tror jag. Smalt föremål med lim på toppen ska jag försöka med om inte någon ubersmart gtasajtare kommer på nå' Pincett? Med lim på kanske för att få bättre grepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 (redigerad) Ingen aning om pinnen är magnetisk, men testa med magnet. Så länge hårddisken inte är nära. Redigerad 24 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Pincetter är för stora och den är inte magnetisk! Känns som om vi börjar närma oss något dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 (redigerad) Pincetter är för stora och den är inte magnetisk! Känns som om vi börjar närma oss något dock Fäst ett snöre med en klick lim så kan du nog dra ut den när det torkat. Eller den avbrutna delen av pinnen. ... som du själv sa Redigerad 24 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Vänta tills mi... nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Det borde väl gå att nå det där om du öppnar chassit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Det borde väl gå att nå det där om du öppnar chassit? Näe, det är ju inte ihåligt. En silvrig liten "box" man trycker in pinnen i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Näe, det är ju inte ihåligt. En silvrig liten "box" man trycker in pinnen i. Mjo, men jag trodde det var ett hål i andra änden med. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Öppna chassit, leta upp ljudkortet, bänd upp den lilla plåtlådan, putta ut biten inifrån och täpp till allt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt. Gizmoduck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Hur kan man tjäna pengar på en hemsida? x kr/besökare?, annons... Vad mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 (redigerad) Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt. Kapten Stofil!! On a more serious note though, jag skulle gå som The Punisher, serievärldens badass no 1! Redigerad 1 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Ska vara superhjälte på skolfotot, behöver tips. Gärna lite mer udda, men som folk känner igen. Alltså, Superman visst, men roligare om folk tänker "aaaah den gamla superhjälten". Typ Kapten Filling, ni fattar. Alla förslag är välkomna, om det går att göra bra med saker som man har hemma är det ett plus, lite drygt att typ pynta 500 spänn för en dräkt. Jokern från Batman är rätt mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts