Jazz Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Vem är det som producerar och ger ut alla dessa simulationsspel, typ "Forklift Simulator" och "Tunnel and mining simulator"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Vart kommer de här bilderna i från? Alltså, orginalbilden eller .. ja. vart kommer de ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Vem är det som producerar och ger ut alla dessa simulationsspel, typ "Forklift Simulator" och "Tunnel and mining simulator"? Forklift Simulator: Oovee Entertainment Tunnel And Mining Simulator: Wendros Wendros har gjort många simulatorer, bl.a. Fishing, Digging, Driving, EuroTruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Brukar det komma någon leveransinformation med Threadless? Ni vet, som med Posten ungefär, typ "Ditt paket är nu i Stockholm!" eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Brukar det komma någon leveransinformation med Threadless? Ni vet, som med Posten ungefär, typ "Ditt paket är nu i Stockholm!" eller liknande? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Vart kommer de här bilderna i från? Alltså, orginalbilden eller .. ja. vart kommer de ifrån? Varsågod. http://www.youtube.com/watch?v=LauaI21uFgY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Varsågod. http://www.youtube.com/watch?v=LauaI21uFgY + http://encyclopediadramatica.com/Card_Crusher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 (redigerad) Vilket är det bästa/billigaste sättet att ta sig till Bergen, Norge ? Redigerad 14 juli, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Vilket är det bästa/billigaste sättet att ta sig till Bergen, Norge ? Jag skulle tippa på cykel?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Lifta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag skulle tippa på cykel?!? Aa fast nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Varför stör sig folk så otroligt mycket på att folk skriver det någon sagt i ett videoklipp i kommentarerna, liksom upprepar det? Från Youtube: why do people always repeat what they see on the videos, as a comment? god dam! i can see and hear the video without u cocksuckers having to repeat what it says...for example the guy with 63 thumbs up "there it issssss hehehehehehehehehhehehehehhehe" i dont get it?....how is that funny? who were the 63 ants who thumbed up this needle dick?...all he did was repeat the same shit peter said...i already heard it when peter said it....i dont need some chump with no originality to repeat it...wow... And so on, and so forth. Jag stör mig inte alls på detta, jag gör det själv ibland. Varför stör sig folk så otroligt på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Det är väl ungefär när någon berättar en historia och man var med när det hände. Liksom, det är en sak att höra någon citera en sak lite då och då - men direkt efter är ju bara jobbigt, egentligen. Det är väl ungefär som när någon härmar någon annan. Kanske. Jag vet inte riktigt. Jag stör mig inte på det, men jag förstår inte varför i hela fridens namn man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Varför stör sig folk så otroligt mycket på att folk skriver det någon sagt i ett videoklipp i kommentarerna, liksom upprepar det? Från Youtube: And so on, and so forth. Jag stör mig inte alls på detta, jag gör det själv ibland. Varför stör sig folk så otroligt på detta? Det är ju helt meningslöst. Visst, spelar väl ingen roll om det händer då och då men om du söker på ett Family Guy-klipp till exempel så består 95% av kommentarerna av citat ur filmen. Kan ju själv säga nu när jag har en YouTube-film med 180k views eller något där jag säger en rolig grej på slutet, att jag gång på gång på gång har fått kommentaruppdateringar där lustigkurrar citerar samma ord. Jag stör mig inte så mycket på det men jag ser verkligen inte poängen med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Varför ser förarsidan i alla taxibilar ut som en j*vla cockpit? F*n, det är sjukt mycket knappar. Man blir yr bara man ser det. Och kom inte och säga att ALLA knappar är till taximetern för det är det inte. Jämför jag med min bil har jag max 10 knappar. AC, temperatur, varningsljus, ta-bort-dimman-från-rutan-knapp fläkthastighet och nått mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Någon som vet om man kan se repriser från sina xbox live matcher på FIFA 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Varför ser förarsidan i alla taxibilar ut som en j*vla cockpit? F*n, det är sjukt mycket knappar. Man blir yr bara man ser det. Och kom inte och säga att ALLA knappar är till taximetern för det är det inte. Jämför jag med min bil har jag max 10 knappar. AC, temperatur, varningsljus, ta-bort-dimman-från-rutan-knapp fläkthastighet och nått mer. Det är nog mycket kommunikation taxibilar emellan. System för att se vilka områden man ska åka till. En kamera, högst upp. Med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Såg en bil åka förbi nere på gatan förut. Bilens motorhuv var totalt nedåtbuktad, i övrigt var bilen helt intakt. Frågan är nu: Vad tusan hade hänt där? Fronten var alltså inte det minsta skadad och skulle någon ha hoppat på den så skulle det inte ha blivit en så djup buktning. Så gott som hela huven såg ut såhär. En människa som hade ramlat ner på den från tredje våningen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Varför ser förarsidan i alla taxibilar ut som en j*vla cockpit? F*n, det är sjukt mycket knappar. Man blir yr bara man ser det. Och kom inte och säga att ALLA knappar är till taximetern för det är det inte. Jämför jag med min bil har jag max 10 knappar. AC, temperatur, varningsljus, ta-bort-dimman-från-rutan-knapp fläkthastighet och nått mer. Tack för den vice! inatt drömde jag om en taxi-cockpit >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Tack för den vice! inatt drömde jag om en taxi-cockpit >< Hahaha, jo men den ser helt sjuk ut. Och jag tvivlar på att det är till för kontakt mellan bilarna. Alla knappar sitter fast i panelen, de är alltså inte utanpå så som taximeterbn och den där grejen de talar i. Så vad är alla knappar till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts