Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Om någon sätter in pengar på mitt PayPal konto, kan jag då överföra pengarna från det kontot till mitt personliga bankkonto? Jag har nämnligen upptäckt www.panelen.se där det står:

Om du väljer att betala ut ersättningen till ditt PayPal-konto kan du använda pengarna till att handla för i olika nätbutiker. PayPal har avtal med ett flertal företag och du kan på deras sajter betala med dina PayPal-pengar på samma sätt som du skulle gjort med kontokort eller presentkort.

Jag kan alltså bara använda pengarna de sätter in på mitt PayPal konto på olika internetbutiker? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden mellan en android och en cyborg?

Kortfattat kan man säga att en android är mer robot och mindre människa och tvärsom. Cyborger består av levande vävnad, och man kan ju även säga att en typ av cyborger är de människor som har pacemaker mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ ett community?

Jag tror inga sidor funkar så att de "får pengar" varje gång någon är medlem. Nya medlemmar betyder fler sidvisningar och fler sidvisningar betyder ett större intresse från annonsörer och större intresse från annonsörer genererar mer pengar per sidvisning. Men det beror också på vad för slags community det är, vilka de vänder sig till, vilka som annonserar etc. etc. Om du funderar på att starta eget och dra in storkovan så glöm det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man hitta följande inspelning som enskild ljudfil någonstans?

http://www.youtube.com/watch?v=ZQMEnb9tbUo

(alltså, inte att göra det YT-klippet som en ljudfil, utan den covern (orginalet???) på The Beatles - Eight Days A Week)

The Butties heter de som gör den. 

Du finner den här, t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=hmiyqDVQCFY

Länk till kommentar
Dela på andra sidor