Plaisir Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Båda verkar vara rätt. En Boson är en typ av partikel ahkey.. tycker det låter rättare med boson. Engelsmännen använder det. Plus att partikel blir väldigt långt när idioten (ursäkta) som är programledare för vetenskapens värld ska berätta nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Om någon sätter in pengar på mitt PayPal konto, kan jag då överföra pengarna från det kontot till mitt personliga bankkonto? Jag har nämnligen upptäckt www.panelen.se där det står: Om du väljer att betala ut ersättningen till ditt PayPal-konto kan du använda pengarna till att handla för i olika nätbutiker. PayPal har avtal med ett flertal företag och du kan på deras sajter betala med dina PayPal-pengar på samma sätt som du skulle gjort med kontokort eller presentkort. Jag kan alltså bara använda pengarna de sätter in på mitt PayPal konto på olika internetbutiker? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Vad är skillnaden mellan en android och en cyborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Vad är skillnaden mellan en android och en cyborg? Kortfattat kan man säga att en android är mer robot och mindre människa och tvärsom. Cyborger består av levande vävnad, och man kan ju även säga att en typ av cyborger är de människor som har pacemaker mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Hur tjänar man pengar på att blogga egentligen? Det är verkligen en grej jag inte har förstått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Hur tjänar man pengar på att blogga egentligen? Det är verkligen en grej jag inte har förstått! Reklamintäkter. Oftast lanseras någon form av vara när bloggen blir populär. Parfym kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Vad hette verktyget som postades ganska nyligen där man kunde ladda upp en bild och få ungefär alla sources av samma bild ute på nätet? Vet inte riktigt vad jag ska söka på, tror det var Giz som länkade dit! Halp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Vad hette verktyget som postades ganska nyligen där man kunde ladda upp en bild och få ungefär alla sources av samma bild ute på nätet? Vet inte riktigt vad jag ska söka på, tror det var Giz som länkade dit! Halp http://www.tineye.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Vem är i VM final i fotboll och när går finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Vem är i VM final i fotboll och när går finalen? Spanien och Holland Söndag 11/7 20:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Spanien och Holland Söndag 11/7 20:30 Oj snabbt svar där. Man tackar ödmjukast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 (redigerad) Hur mycket får en hemsida per person som registrerar sig på hemsidan? Ungefärligt? Redigerad 11 juli, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Hur mycket får en hemsida per person som registrerar sig på hemsidan? Ungefärligt? Beror helt på vad det är för sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Beror helt på vad det är för sida. Typ ett community? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Typ ett community? Jag tror inga sidor funkar så att de "får pengar" varje gång någon är medlem. Nya medlemmar betyder fler sidvisningar och fler sidvisningar betyder ett större intresse från annonsörer och större intresse från annonsörer genererar mer pengar per sidvisning. Men det beror också på vad för slags community det är, vilka de vänder sig till, vilka som annonserar etc. etc. Om du funderar på att starta eget och dra in storkovan så glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 (redigerad) Kan man hitta följande inspelning som enskild ljudfil någonstans? http://www.youtube.com/watch?v=ZQMEnb9tbUo (alltså, inte att göra det YT-klippet som en ljudfil, utan den covern (orginalet???) på The Beatles - Eight Days A Week) Redigerad 11 juli, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Kan man hitta följande inspelning som enskild ljudfil någonstans? http://www.youtube.com/watch?v=ZQMEnb9tbUo (alltså, inte att göra det YT-klippet som en ljudfil, utan den covern (orginalet???) på The Beatles - Eight Days A Week) The Butties heter de som gör den. Du finner den här, t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=hmiyqDVQCFY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 The Butties heter de som gör den. Du finner den här, t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=hmiyqDVQCFY Ah, såklart, samtliga skådespelare som musicerar i Scrubs är ju jävligt bra musiker också, väldigt bra cover, går den att hitta i ordentlig kvalité bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Hur mycket får en hemsida per person som registrerar sig på hemsidan? Ungefärligt? Om du är sponsrad av Sverok så får du pengar per medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Om du är sponsrad av Sverok så får du pengar per medlem. Då går man med i en förening, jag tror han pratar om att bara bli medlem på en hemsida. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts