kobbe Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Kanske det beror på hur ofta man öppnar och hur länge man ska förvara den. En öppnad dricka som har kork håller bra länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Ett champagneproffs sa till mig att bästa sättet att förvara en öppnat flaska på är utan kork och i kylen, då håller kolsyran. Kanske är samma med Cola. Det är inte så med öl har jag märkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Vad gör man när man går till arbetsförmedlingen första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Vad gör man när man går till arbetsförmedlingen första gången? Sätter dig vid en dator och fyller i ditt namn, betyg, vad du gillar att göra och vad du kan tänka dig för jobb. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Sätter dig vid en dator och fyller i ditt namn, betyg, vad du gillar att göra och vad du kan tänka dig för jobb. Typ. Okej, så man ska ha med sig betygen. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Okej, så man ska ha med sig betygen. Tack. Du kan göra det mesta av det där hemma innan för att snabba på besöket på AF. Då räcker det med betyg och intyg på de jobb du fyllt i att du haft om det finns osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Jag ska lira paintball om några veckor och de hushåller med hjälm och overall. Men med tanke på hur blåmärkena folk visar upp ser ut undrar jag... får man suspensoar? Finns det nån risk? Har du en susp tycker jag du ska använda den. Jag har själv tävlat i paintball och hört läskiga historier om folk som blivit träffade på jobbiga ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Jag ska lira paintball om några veckor och de hushåller med hjälm och overall. Men med tanke på hur blåmärkena folk visar upp ser ut undrar jag... får man suspensoar? Finns det nån risk? Sjukt, jag spelade i helgen och hade verkligen inte en tanke på att skydda kulorna... (Förrän nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Bara för mig som Google inte fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 (redigerad) Bara för mig som Google inte fungerar? Fungerar bra för mig på jobbet. Men hemma så uppdaterar (laddar om sidan) var femte sekund, vart så i några dagar. Redigerad 10 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Vilken är den största konserten någonsin? Alltså störst publik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Vilken är den största konserten någonsin? Alltså störst publik... 1. Rod Stewart at Copacabana Beach [3,500,000] (*) 2. Monsters Of Rock festival, Moscow headlined by AC/DC, Tushino Airfield [1,600,000+] (**) 3. Peace without Border Concert, (2nd edition) Havana sep 20, 2009 [1,500,000] (***) 4.Rolling Stones Feb 2006 at Copacabana Beach [1,500,000] 4. Garth Brooks in Central Park [980,000] (****) 5. New York Philharmonic in Central Park [800,000] 6. Steve Wozniak's 1983 US Festival [670,000] 7. Summer Jam at Watkins Glen [600,000+] 8. Isle of Wight Festival [600,000] 9. Tokio Hotel in Paris, France [500,000+] 10. Simon & Garfunkel in Central Park [500,000] 11. Toronto SARS Benefit [450,000] 12. Woodstock 1969 [400,000] 13. Rock in Rio 1985 [400,000] 14. Blockbuster RockFest 1997 [385,000] (*) The first item on the list seems to be genuine, making Rod Stewart's Copacabana gig the biggest ever concert, with 3.5 million spectators. "Stewart was inducted into the Rock and Roll Hall of Fame in 1994. On 31st December on the same year he played in front on 3.5 million people on Copacabana Beach in Rio. This became and still is the largest audience for a gig ever. It has been noted, however, that it was also New Year's Eve." (**) September 28th 1991, Metallica appeared as Special guests of Monsters Of Rock tour in Moscow, Tushino Airfield. Bands included AC/DC, Metallica, E.S.T., Black Crowes, Pantera. Legend has it that the President of the Soviet Union Mikhail Gorbachev personally invited the band to play at the concert. (***) Peace without Border Concert held at Revolution Square, in Havana, featured 15 artists from six countries, including Colombian rocker Juanes, Puerto Rican tropical music star Olga Tañon, Spanish pop singer Miguel Bose, plus Cuban singer song-writter Silvio Rodriguez, hip-hop trio Orishas, Van Van orchestra and others. (****) In May of 1998, the New York Fire Department officially announced the final attendee numbers for Garth Brooks in Central park at 980,000 people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 (redigerad) Grejen är att dem räknar festivaler på vissa om jag minns rätt. Det är alltså inte bara för just en specifik artist dem kom dit för. Och om dem änns betalat inträde. Redigerad 10 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Men hemma så uppdaterar (laddar om sidan) var femte sekund, vart så i några dagar. Det där problemet hade jag på Google-startsidan, men stängde av chatten. Och då funkade det bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Det där problemet hade jag på Google-startsidan, men stängde av chatten. Och då funkade det bra igen. Vilken chatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Vad händer när man får "håll"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Vad händer när man får "håll"? Håll eller mjälthugg är en typ av värk i kroppens ena eller båda sidor i magtrakten under revbenen och uppkommer vanligen vid kraftig fysisk ansträngning, särskilt efter måltider. Orsaken till värken är okänd men en hypotes är att diafragman som sitter som en skiljevägg mellan buken och bröstkorgen smärtar på grund av syrebrist.[1] Två sätt att minska risken för håll kan vara att avstå från hel måltid precis innan träning och att värma upp ordentligt.[2] http://sv.wikipedia.org/wiki/Håll ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Vilken chatt? Den där. Men ni kanske menar 'vanliga' Google-startsidan, alltså bara... Google? Inte iGoogle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Är det någon som kan någon vettig sida där man kan söka igenom innehåll på bloggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Advörtisment eller advertajsment? Vad är skillnaden? Varför uttalas det ibland olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts