Vice. Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Är posthuntandet lika prominent här på forumet som förut? Nä, det tror inte jag heller. Har ingen koll på mina post alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Vart ska jag ringa för att komma i kontakt med Apple angående att min iPhone gått sönder? Har letat och letat, både på apple.com och på google, men jag hittar fan inget. Hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Vart ska jag ringa för att komma i kontakt med Apple angående att min iPhone gått sönder? Har letat och letat, både på apple.com och på google, men jag hittar fan inget. Hjälp snälla http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&...eebe6679d096ce0 Någon utav apple.com-länkarna ska väl vara det du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Vart kan man få tag i en hampa jacka? Eller en liknande jacka. Skall vara av typ, bekväm, inte för tajt. Kan även gå med andra matrial men får inte vara för kort. Något längre än till midjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 (redigerad) Lol varför kan man köra pacman på Google ? Redigerad 21 maj, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Lol varför kan man köra pacman på Google ? PAC-MANs 30-årsjubileum ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Kan man dö om blixten slår ner i ens hus? Då menar jag av själva blixten (elektrisitet) och inte av tex eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Kan man dö om blixten slår ner i ens hus? Då menar jag av själva blixten (elektrisitet) och inte av tex eld. Ja. Min morbror var nära döden i förrgår när blixten slog ner i hans hus, om han stått i trappan (där det tydligen vara massa grejs) hade han kolat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) Vad översätter man detta till? solar hot water collectors Redigerad 23 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) Vad översätter man detta till? solar hot water collectors Wtf? Testa att quota inlägget så dyker en text upp som inte fanns innan. Jag trodde att Kobbe gått och blivit spambot. EDIT: Nej, vi gick om varandra i quoting medan han sneak-ändrade. Hm. Redigerad 23 maj, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) Wtf? Testa att quota inlägget så dyker en text upp som inte fanns innan. Jag trodde att Kobbe gått och blivit spambot. EDIT: Nej, vi gick om varandra i quoting medan han sneak-ändrade. Hm. Så du har ingen aning om vad det betyder? Har FF 3.6 vilket beyder att man inte kan flytta markören, därför editerar jag inläggen i quick editor där det fungerar ypperligt. Redigerad 23 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Vad översätter man detta till? solar hot water collectors Kan du placera "solar hot water collectors" i ett sammanhang? Var har du hört/läst det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) http://web.mit.edu/press/2010/heat-nanofibers.html Något stycke ner. Det är väl någon typ av solfångare men Wikipedia vet inte Redigerad 23 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) http://web.mit.edu/press/2010/heat-nanofibers.html Något stycke ner. Det är väl någon typ av solfångare men Wikipedia vet inte Jag skulle gissa att det är någon typ av stor behållare gjord av metall som man samlar vatten i. Sen får vattnet värmas upp av solen. Redigerad 23 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Är det någon som vet var Swebus Express i Karlstad går ifrån eller har sin terminal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 (redigerad) Är det någon som vet var Swebus Express i Karlstad går ifrån eller har sin terminal? Vilka bussar menar du? Kollar man på deras hemsida så har de två hållplatser i Karlstand, Busstationen och Universitetet. Redigerad 23 maj, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Varför kan Pelle Svanslös prata? Oh, den roliga frågan. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Varför kan Pelle Svanslös prata? Oh, den roliga frågan. :3 Pratar dom inte bara katt till katt? För i såna fall är det ju inget konstigt med det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Fortsätter på Mordos tråd; Varför förstår Brian vad Stewie säger när alla andra inte så ofta gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Är det möjligt att hitta Doffen - spela cs och den där när de ringer till en fuskare på diablo 2? Båda brusringningarna var uppe på visse.nu för ett antal år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts