L_Voll Skrivet 8 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Vad är det som händer i Stockholm idag? Det åker runt massor av piketpoliser, i tunnelbanetåget jag åkte stod det vakter i varenda vagn och det passerade även tre polisfordon som jag aldrig har sett förut, korta, höga bussar som såg bepansrade ut med tonade rutor. Edit: och nu verkar hela sveavägen vara avstängd från där jag bor och söderut... Ouuf, gillar läget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Ouuf, gillar läget! Hehe, ja jo. Befriande på något sätt med såna här sammanslutningar. Jag tog en promenad till Berns vid 23-tiden, läste att de skulle ha någon form av blockad som jag tänkte var värd att kolla in. Btw mötte jag Leif Pagrotsky på Birger Jarlsgatan Väl där var det ett gäng på kanske 50 pers som stod utanför och lyssnade på Immortal Teqnique och uppmanade folk att bojkotta stället pga att de behandlar sin personal illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Det var Idol-audition igår inne vid Kulturhuset. Kanske därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Det var Idol-audition igår inne vid Kulturhuset. Kanske därför? Jag är tämligen säker på att The Dude har rätt, polisens närvaro berodde på vänsterterroristernas karneval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Jag är tämligen säker på att The Dude har rätt, polisens närvaro berodde på vänsterterroristernas karneval. Fuuuuuuu... slöläste Dudes inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Man jobbar inte på Kristi Himmelsfärdsdag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Man jobbar inte på Kristi Himmelsfärdsdag va? Om det är på torsdag; Nej. Om det är på fredag; beror på... vissa har klämdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Hur uttalar man namnet "Baisnée"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Man jobbar inte på Kristi Himmelsfärdsdag va? Nej, det gör man inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Nej, det gör man inte! Vi går i skolan då så alla är inte lediga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Vi går i skolan då så alla är inte lediga På kristi himmelfärdsdagen? Det är ju helgdag i hela sverige.. Eller vänta du bor i Skåne va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Är Kristi Himmelsfärdsdag på torsdag eller fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 På kristi himmelfärdsdagen? Det är ju helgdag i hela sverige.. Eller vänta du bor i Skåne va? Myes. Skolan som har nån dum policy "Det finns inga röda dagar". Läraren blev lika förvånad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Är Kristi Himmelsfärdsdag på torsdag eller fredag? Torsdag. Myes. Skolan som har nån dum policy "Det finns inga röda dagar". Läraren blev lika förvånad.. Men så får det väl ändå inte vara? Vad fan är det för nåt skumt skit? Typ hela sverige stänger ju ner på torsdag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 När släpps Win7 SP1? När släpps Office 2010, och vad är de största förändringarna från Office 2007? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Vad hette sidan där man göra shitbrixbilder? Har för mig att det fanns en sådan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 (redigerad) Har en fråga nu. Jag lämnade in mina solglasögon på Spacesavers för att ett glas hade försvunnit eller åkt ur så frågade jag om det gick på garantin för jag köpte dem i juni/juli förra året men hon sa att hon kan skicka in dem men det går inte på garantin för att hon sa att "garatinen" har snart gått ut så du får betala. Jag sa visst och nu ska jag betala 375kr den 20:e för dem finns att hämta. Men har hon rätt att göra så här fast jag har garanti tiden kvar? Eftersom den går ut om 1-2 månader. Eftersom dem finns redan nu där och så måste jag ju betala 375kr men finns det nåt man kan gö för att slippa eller skulle jag ha tänkt på detta innan? Redigerad 10 maj, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Har en fråga nu. Jag lämnade in mina solglasögon på Spacesavers för att ett glas hade försvunnit eller åkt ur så frågade jag om det gick på garantin för jag köpte dem i juni/juli förra året men hon sa att hon kan skicka in dem men det går inte på garantin för att hon sa att "garatinen" har snart gått ut så du får betala. Jag sa visst och nu ska jag betala 375kr den 20:e för dem finns att hämta. Men har hon rätt att göra så här fast jag har garanti tiden kvar? Eftersom den går ut om 1-2 månader. Eftersom dem finns redan nu där och så måste jag ju betala 375kr men finns det nåt man kan gö för att slippa eller skulle jag ha tänkt på detta innan? Jag skulle försöka hjälpa. Men sen insåg jag att jag har inte en blekaste aning vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 (redigerad) Har en fråga nu. Jag lämnade in mina solglasögon på Spacesavers för att ett glas hade försvunnit eller åkt ur så frågade jag om det gick på garantin för jag köpte dem i juni/juli förra året men hon sa att hon kan skicka in dem men det går inte på garantin för att hon sa att "garatinen" har snart gått ut så du får betala. Jag sa visst och nu ska jag betala 375kr den 20:e för dem finns att hämta. Men har hon rätt att göra så här fast jag har garanti tiden kvar? Eftersom den går ut om 1-2 månader. Eftersom dem finns redan nu där och så måste jag ju betala 375kr men finns det nåt man kan gö för att slippa eller skulle jag ha tänkt på detta innan? Du sa ju "visst" och gick alltså med på att behöva betala för reparationen. Men om det är som du säger att du har garanti ännu så ska du ju inte behöva betala, så länge garantin täcker det. Redigerad 10 maj, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Du sa ju "visst" och gick alltså med på att behöva betala för reparationen. Men om det är som du säger att du har garanti ännu så ska du ju inte behöva betala, så länge garantin täcker det. Vad jag fick svar av dem så var det bara för att garatin är snart slut fast det är flera månader kvar. Så jag stog och tänkte ett tag och valde då istället att skicka in och betala. Det var enda jag fick svar att dem kan inte ta på garatin för tiden är snart slut som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts