Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Om ett uppenbart felaktigt, orimligt lågt pris visas på vår hemsida kommer din beställning att annulleras även om den först blivit godkänd. Detta oavsett anledningen till den felaktiga prissättningen ( en bugg i systemet, handhavandefel, tekniskt fel...)." D'oh! Gah jag som precis gjorde en beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad är det för grejer som det skrivs om överallt på Facebook nu? Att Nationalsången inte skulle få sjungas i skolor? Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Varför har många lyrics-sidor skydd för markering av låttexterna, tror de att de äger någon form av upphovsrätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad är det för grejer som det skrivs om överallt på Facebook nu? Att Nationalsången inte skulle få sjungas i skolor? Stämmer det? Fy fan om det är sant. Vad i helvete är det som händer med Sverige? Sa vi inte få vara ett eget land längre...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Fy fan om det är sant. Vad i helvete är det som händer med Sverige? Sa vi inte få vara ett eget land längre...? Lugna ned dig tre hekto, sådana här diskussioner förs ju hela tiden. Facebook är ju inte den bästa källan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) Lugna ned dig tre hekto, sådana här diskussioner förs ju hela tiden. Facebook är ju inte den bästa källan heller. Bara att en sådan här disskussion får hållas över huvud taget retar upp mig. Men som du säger, FB är ju inte den bästa källan heller. Redigerad 3 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad är det för grejer som det skrivs om överallt på Facebook nu? Att Nationalsången inte skulle få sjungas i skolor? Stämmer det? Nej, det är en skröna som funnits sedan jag gick i skolan. Så d fattar du hur gammal den är... Samma som att man inte skulle få sjunga den på stan. Allt det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Sjöng nationalsången i skolan i fredags, så det stämmer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Nej, det är en skröna som funnits sedan jag gick i skolan. Så d fattar du hur gammal den är... Samma som att man inte skulle få sjunga den på stan. Allt det stämmer inte. Sjöng nationalsången i skolan i fredags, så det stämmer inte Näe jag tänkte väl. Men o andra sidan vet man ju ärligt talat inte längre vad dom hittar på. Det tas ju bort rätt att göra så mycket i skolorna nu att det börjar bli larvigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Om jag beställer den här TVn från Pixmania och det visar sig att de har angett fel pris. Vad kan hända då? Säkert ett PR-trick. Dem får ju uppmärksamhet på olika forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 (redigerad) Vad är det för grejer som det skrivs om överallt på Facebook nu? Att Nationalsången inte skulle få sjungas i skolor? Stämmer det? Någon typ av sanning ligger ändå bakom beroende på vart man är i Sverige kan det vara lite osäkert om var man får sjunga nationalsången Fy fan om det är sant. Vad i helvete är det som händer med Sverige? Sa vi inte få vara ett eget land längre...? Nix, snart ska alla kvinnor bära slöja och det finnes en moské i varje by EDIT: På min kompis avslutningsfotot så censurerade de bort hans Tors Hammare han hade som halsband... värt att nämna bara Redigerad 4 maj, 2010 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Säkert ett PR-trick. Dem får ju uppmärksamhet på olika forum Fantastiskt att få reklam som de största klåparna inom svensk e-handel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Fantastiskt att få reklam som de största klåparna inom svensk e-handel... All reklam är bra reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Underhållsbidrag - vad är det som gäller för att få det? Jag har bott växelvis hos mamma och pappa fram tills för 4 år sedan, då jag flyttade till mamma på heltid. Kvalicifierar det mig för underhållsbidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Varför finns efternamnet "Jonsson" när förnamnet "Jon" inte alls är vanligt/finns överhuvud taget? Och varför finns i så fall inte efternamnet Johnsson i Sverige i särskilt stor utsträckning när John är hur vanligt som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Varför finns efternamnet "Jonsson" när förnamnet "Jon" inte alls är vanligt/finns överhuvud taget? Och varför finns i så fall inte efternamnet Johnsson i Sverige i särskilt stor utsträckning när John är hur vanligt som helst? Jag träffade en kille som hette Jon en gång, men jag tror att det var vanligare runt 1800-talet och tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Varför finns efternamnet "Jonsson" när förnamnet "Jon" inte alls är vanligt/finns överhuvud taget? Och varför finns i så fall inte efternamnet Johnsson i Sverige i särskilt stor utsträckning när John är hur vanligt som helst? 5980 personer heter Jon i Sverige, inte så få. Det finns till och med en forumit som heter Jon som jag pratar med på MSN ibland (men minns inte användarnamnet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Varför finns efternamnet "Jonsson" när förnamnet "Jon" inte alls är vanligt/finns överhuvud taget? Och varför finns i så fall inte efternamnet Johnsson i Sverige i särskilt stor utsträckning när John är hur vanligt som helst? oj oj oj... jon käner jag minst 4 som heter så bara det är ett tecken på att det finns en del. Och Johnsson har jag massa ungar som heter i efternamn i skolan. Ingen jonsson dock. Så det är nog lite si o så med den spaningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Jag känner ingen Jon, men flera John. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Min granne heter Jon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts