Topp3 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Vad är det egentligen med alla moderatorer/admins och sidan sanrio egentligen? Är ni besatt av hello kitty or what? just curious! Jag ser inte poängen med att låsa och slänga en tråd om alla spamlänkar är kvar, så jag slänger in den länken istället. Det är en harmonisk sida, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Kom att tänka på en sak nu i eftermiddags när vi åt pizza. Pizzabagarna har börjat lägga ett ark papper mellan pizzan och pizzakartongen. Vad är det bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Kom att tänka på en sak nu i eftermiddags när vi åt pizza. Pizzabagarna har börjat lägga ett ark papper mellan pizzan och pizzakartongen. Vad är det bra för? Pizzan slipper smaka kartong? Ibland när pizzan legat för länge på pappkartongen (iaf de som är gjorda av grovpapper) så smakar pizzorna äckligt. Kanske därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Pizzan slipper smaka kartong? Ibland när pizzan legat för länge på pappkartongen (iaf de som är gjorda av grovpapper) så smakar pizzorna äckligt. Kanske därför? Hm, det låter i och för sig logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 .. Det är så att fettet som rinner på pizzan inte ska göra botten svag så att pizzan åker igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Varför är det så många som fyller år på Valborgsmässoafton? Jag vet säkert ett tiotal personer, min syster lika många. Även här på forumet verkar det vara många födelsedagsbarn. :hmm: Är det något som känns igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Varför är det så många som fyller år på Valborgsmässoafton? Jag vet säkert ett tiotal personer, min syster lika många. Även här på forumet verkar det vara många födelsedagsbarn. :hmm: Är det något som känns igen? H.M. Konungen fyllde år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Anses det "fel" att ha ett förhållande med sin svåger/svägerska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Anses det "fel" att ha ett förhållande med sin svåger/svägerska? Om inte annat så har man ju alltid snott sin brors/systers partner, vilket jag tycker är rätt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Om inte annat så har man ju alltid snott sin brors/systers partner, vilket jag tycker är rätt fel. Svåger/svägerska är väl ändå sin brors/systers partners bror/syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Svåger/svägerska är väl ändå sin brors/systers partners bror/syster? Min svåger är min systers man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Varför är det så många som fyller år på Valborgsmässoafton? Jag vet säkert ett tiotal personer, min syster lika många. Även här på forumet verkar det vara många födelsedagsbarn. :hmm: Är det något som känns igen? Well, en bidragande orsak kan ju vara att en hel del figurerar rätt flitigt i sänghalmen om de har semester i augusti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Okej. Då har jag missuppfattat allt! Då omformulerar jag mig: Anses det "fel" att ha ett förhållande med sitt syskons partners syskon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Fråga om deklaration för företag! Jag får detta skumma meddelande när jag ska föra in en utbetalning av en fotoskrivare jag köpte, där momsen, enligt kvittot, var 25%. Är det bara att köra på ändå, eller missar jag något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Anses det "fel" att ha ett förhållande med sitt syskons partners syskon? Nej, men det beror ju på de tre inblandade och vem du kanske trampar tårna på. Din bror lär inte ha så mycket emot att du intresserar dig i hans partners syster, men partnern kanske inte godkänner dig som partner åt sin syster. Om alla tycker om alla är det väl snarare bara fint. Kolla på/läs The Importance Of Being Earnest, den har en väldigt intressant slutkläm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 (redigerad) Fråga om deklaration för företag! Jag får detta skumma meddelande när jag ska föra in en utbetalning av en fotoskrivare jag köpte, där momsen, enligt kvittot, var 25%. Är det bara att köra på ändå, eller missar jag något? Momsen ska vara 298 kr. 372,5 kr är drygt 33 %. Summa inkl moms*0,8=summa exkl moms. Edit: Summa inkl moms*0,2=moms. Summa exkl moms*1,25=summa inkl moms. Redigerad 1 maj, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Nej, men det beror ju på de tre inblandade och vem du kanske trampar tårna på. Din bror lär inte ha så mycket emot att du intresserar dig i hans partners syster, men partnern kanske inte godkänner dig som partner åt sin syster. Om alla tycker om alla är det väl snarare bara fint. Kolla på/läs The Importance Of Being Earnest, den har en väldigt intressant slutkläm. Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Okej. Då har jag missuppfattat allt! Då omformulerar jag mig: Anses det "fel" att ha ett förhållande med sitt syskons partners syskon? Nä, det tycker jag väl inte. Jag har två farbröder som är gifta med två systrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Momsen ska vara 298 kr. 372,5 kr är drygt 33 %. Summa inkl moms*0,8=summa exkl moms. Edit: Summa inkl moms*0,2=moms. Summa exkl moms*1,25=summa inkl moms. Ah, såklart - tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Vad hade hänt om Victoria hade en siamesisk tvilling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts