AngryAxel Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Varför finns ett hakkors som tecken ? 卍 卍 Nazisternas hakkors är ju åt det andra hållet, dvs. att det pekar medurs. edit: Bra inledning på sidan! : ph34r : Redigerad 30 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Kändes onödigt att starta en ny tråd men jag har lite frågor angående w0rd. Hur får man en text på sidan? Alltså om jag först skriver något på den högra sida av pappret och sedan vill skriva något på den vänstra sidan fast på samma rad. tack på förhand! Smått otroligt det här, hade ni inte "IT-kunskap" på mellanstadiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Nazisternas hakkors är ju åt det andra hållet, dvs. att det pekar medurs. edit: Bra inledning på sidan! : ph34r : Det jag menar. Hans kors var spegelvänt. Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Smått otroligt det här, hade ni inte "IT-kunskap" på mellanstadiet? Jodå men inte minns jag för det, usch. Bör nog sitta en aning mer med office känner jag, men det gick bra tillslut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Det jag menar. Hans kors var spegelvänt. Why? Det är inget spegelvänt hakkors, det är en annan symbol uppenbarligen. http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Är det sant att det är sitt blod man hör om man tar en snäcka eller gör en "kopp" med sin hand och håller mot örat? Och i såna fall, varför hör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Är det sant att det är sitt blod man hör om man tar en snäcka eller gör en "kopp" med sin hand och håller mot örat? Och i såna fall, varför hör man det? Nej för i snäckan hör man ju havet, hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Det är väl snarare trycket som bildas i håligheten man hör när man pressar snäckan mot örat? Eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Någon som vet var man kan hitta det där klassiska Seinfeld ljudet som kommer efter ett skämt och vid scenbyte? Bah duh da du du duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 (redigerad) Någon som vet var man kan hitta det där klassiska Seinfeld ljudet som kommer efter ett skämt och vid scenbyte? Bah duh da du du duh http://www.wavsource.com/tv/seinfeld3.htm Finns i listan längre ner, "Seinfeldt" heter filen, om det är det riffet du menar? Redigerad 2 april, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Jag behöver en tickande digitalklocka för ett filmprojekt. Finns det något annat sätt att göra detta på i Premiere Pro/After Effects annat än att bara sitta och göra title för title med nya siffror? Hade tagit en jäkla tid att sitta och göra det så, en tid jag inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 http://www.wavsource.com/tv/seinfeld3.htm Finns i listan längre ner, "Seinfeldt" heter filen, om det är det riffet du menar? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Någon som vet hur det är med öppettider på mataffärer idag? Tänkte främst på ica. Har ca 1.5km till ica, men är för lat för att gå dit i ren oro att det skulle vara stängt. Så därför frågar jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Någon som vet hur det är med öppettider på mataffärer idag? Tänkte främst på ica. Har ca 1.5km till ica, men är för lat för att gå dit i ren oro att det skulle vara stängt. Så därför frågar jag här. Ica.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Ica.se Förväntade mig faktiskt att inte få något svar alls. På sidan står de "öppet alla dagar 8-22. Såg det innan, men tänkte om det var annorlunda eftersom det är långfredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Någon som vet hur det är med öppettider på mataffärer idag? Tänkte främst på ica. Har ca 1.5km till ica, men är för lat för att gå dit i ren oro att det skulle vara stängt. Så därför frågar jag här. TACK! Jag glömde helt bort att Ica stängde tidigare idag och hade jag inte läst det där så hade jag fått äta frukost till middag idag! 18:00 stängde de här iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Förväntade mig faktiskt att inte få något svar alls. På sidan står de "öppet alla dagar 8-22. Såg det innan, men tänkte om det var annorlunda eftersom det är långfredag. Har du varit där den senaste veckan så har du förmodligen sett någon lapp sitta uppe vid ingången. Brukar stänga hyffsat mycket tidigare idag men imorgon brukar de ha i stort sett samma öppettider som vanliga lördagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Har du varit där den senaste veckan så har du förmodligen sett någon lapp sitta uppe vid ingången. Brukar stänga hyffsat mycket tidigare idag men imorgon brukar de ha i stort sett samma öppettider som vanliga lördagar Frågan är dock varför? Finns det folk som går till kyrkan över påsk numera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 (redigerad) Det är väl snarare trycket som bildas i håligheten man hör när man pressar snäckan mot örat? Eller vad? Vådå tryck? Man pressar ju inte snäckan mot örat. Testa med handen, blir samma som med en snäcka. Redigerad 2 april, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Frågan är dock varför? Finns det folk som går till kyrkan över påsk numera? Känns som att klassikern "det har ju alltid varit så" passar in som svar där. Vådå tryck? Man pressar ju inte snäckan mot örat. Testa med handen, blir samma som med en snäcka. Fast när du håller handen/snäckan för örat så bildas det ju tryck om än litet inuti handen/snäckan och det är ju genom tryck örat fungerar så gissningen är ju inte helt fuckad trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts