GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Varför blir jag så bajsnödig när jag äter yoghurt/fil på morgonen? Ett fall av Klassisk betingning kanske. Stora mängder vätska som utvidgar magsäcken och ökar buktrycket. Koffein, kolsyra, socker och sötningsmedel är ämnen som skapar eller kan skapa en förändring i tarmrörelserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Ett fall av Klassisk betingning kanske. Intressant! Ny fråga: Äter överklassen falukorv? Om ja: hur tillagas den? Korv, makaroner och ketchup känns inte speciellt övfre, men ändå har jag intrycket av att alla i Sverige äter det då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Intressant! Ny fråga: Äter överklassen falukorv? Om ja: hur tillagas den? Korv, makaroner och ketchup känns inte speciellt övfre, men ändå har jag intrycket av att alla i Sverige äter det då och då... Överklass vet jag inte, men det går ju att ugna den jäveln, ugnsgratinerad falukorv kallas det väl då? Till det förtär man mandelpotatispuré. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 "Ugna en jävel"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Kändes onödigt att starta en ny tråd men jag har lite frågor angående w0rd. Hur får man en text på sidan? Alltså om jag först skriver något på den högra sida av pappret och sedan vill skriva något på den vänstra sidan fast på samma rad. tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Kändes onödigt att starta en ny tråd men jag har lite frågor angående w0rd. Hur får man en text på sidan? Alltså om jag först skriver något på den högra sida av pappret och sedan vill skriva något på den vänstra sidan fast på samma rad. tack på förhand! Skapa två spalter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Skapa två spalter. Vad kass jag är på det här, får det inte att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Kändes onödigt att starta en ny tråd men jag har lite frågor angående w0rd. Hur får man en text på sidan? Alltså om jag först skriver något på den högra sida av pappret och sedan vill skriva något på den vänstra sidan fast på samma rad. tack på förhand! Det går ju att klicka upp i "linjalen" som ligger precis ovanför pappret. Då ska det komma fram en L-formad figur. Om du placerar en sådan till höger så kan du trycka på TAB-tangenten så ska visaren hoppa dit. Då går det även att skriva till vänster också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför fyller jag år Jan-13-37? Och varför är jag 1973 år? http://upload.snelhest.org/images/100330Prutti.png Proof: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16830 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför fyller jag år Jan-13-37? Och varför är jag 1973 år? http://upload.snelhest.org/images/100330Prutti.png Proof: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16830 OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför fyller jag år Jan-13-37? Och varför är jag 1973 år? Proof: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16830 Haha.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför fyller jag år Jan-13-37? Och varför är jag 1973 år? http://upload.snelhest.org/images/100330Prutti.png Proof: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16830 Dude don't....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Kan man skriva en bock (som används vid rättning o.s.v.) med ett tangentbord? Har tittat runt lite snabbt i Kör->charmap men inte hittat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Kan man skriva en bock (som används vid rättning o.s.v.) med ett tangentbord? Har tittat runt lite snabbt i Kör->charmap men inte hittat något. Yes? edit: Redigerad 30 mars, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Yes? edit: Luls, tack. Jag suger Redigerad 30 mars, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Vi har 2(?) Adrian här på forumet. Den ena är AdrianG och den andra är Adriian. (tror jag) En bor i Arlöv och en spelade jag L4D med. (Okej jag spelade med båda. Men bara en av dem bor i arlöv så jag kan använda mig av uteslutningsmetoden) Vem är vem av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Vi har 2(?) Adrian här på forumet. Den ena är AdrianG och den andra är Adriian. (tror jag) En bor i Arlöv och en spelade jag L4D med. (Okej jag spelade med båda. Men bara en av dem bor i arlöv så jag kan använda mig av uteslutningsmetoden) Vem är vem av dem? Adrian_G bor i Åkarp. Edit: Adriian bor i Ulricehamn, enligt profilen. Edit2: Så den som bor närmas Arlöv, är Adrian_G. Redigerad 30 mars, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför finns ett hakkors som tecken ? 卍 卍 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför finns ett hakkors som tecken ? 卍 卍 För att det är ett solkors, inte ett hakkors. Nassarna snodde symbolen och vred den lite, när den ser ut sådär är det inte ett hakkors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Adrian_G bor i Åkarp. Edit: Adriian bor i Ulricehamn, enligt profilen. Edit2: Så den som bor närmas Arlöv, är Adrian_G. Tack! För att det är ett solkors, inte ett hakkors. Nassarna snodde symbolen och vred den lite, när den ser ut sådär är det inte ett hakkors. Njaee det där är väl nästan rätt. Det där som Skotten visar är ett spegelvänt hakkors. Vänd det rätt och ditt svar stämmer. Men hans fråga förblir obesvarad: Varför finns ett hakkors som tecken ? 卍 卍 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts