Siana Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Vad fan är dessa blåa gubbar som har börjat dyka upp lite då och då på sexan? (Oftast strax innan man ser sexans logga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Det är väl Blue Man Group? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Blue Man Group, yes! Ingen aning vad dom gör på 6'an dock, hoppas det kommer bli nått program om dom eller t.o.m någon show i sverige? Var och såg dom i Berlin och wow.. Fucking awesome show! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 De är ju på gränsen till läskiga, jävla blåskallar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Blådårar är vad dem är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 De ska uppträda i Sverige senare i vår. Vet inte vart jag hörde det men det var en "legit" källa så att säga. Den fråga som är viktigast i sammanhanget är dock vad faen dom gör på 6:an? Min första tanke var att de på 6:an passade på när de ändå var med i melodifestivalen (enda programmet jag sett cause I got high) och ville ha med något skumt för att dom är såna på 6:an.. Men sen så ska dom ju som sagt uppträda i Sverige senare i vår (kan ha varit i år jag hörde också) och då börjar man ju fundera på om det kan ligga mer bakom faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 De var fan överallt när jag var i Orlando förra året. De var på stora banderoller på husväggarna, på stora skyltar intill vägarna, på TV, i tidningarna... GAH!!! Jag blev nästan galen! De ser sinnesjuka ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Hur tvättar man hockeyhandskar utan att krympa/förstöra dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Hur tvättar man hockeyhandskar utan att krympa/förstöra dem? I tvättstället/badkaret, med inte allt för varmt vatten. Är det svettlukten du vill ha bort så brukar det också fungera att ha dem i frysen ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Joakim Brodén i Sabaton har ju ofta på sig detta plagg på överkroppen när det spelar live: http://www.metalteamuk.net/photos/sabaton4.jpg Men vad är det för något? En skottsäker väst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Joakim Brodén i Sabaton har ju ofta på sig detta plagg på överkroppen när det spelar live: Men vad är det för något? En skottsäker väst eller? Skottsäker är den garanterat inte. Nog bara en vanlig väst, med ett specifikt utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Joakim Brodén i Sabaton har ju ofta på sig detta plagg på överkroppen när det spelar live: Men vad är det för något? En skottsäker väst eller? Det ser lite ut som en stylad ryggplatta som man har när man åker skidor, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Den här frågan är IMO för liten för en egen topic. -- Vet ni någon bra image-rotator hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Den här frågan är IMO för liten för en egen topic. -- Vet ni någon bra image-rotator hemsida? Wtf? Är väl bara vrida bilden när du förhandsgranskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Wtf? Är väl bara vrida bilden när du förhandsgranskar? Jag tror han söker en tjänst som låter honom rotera mellan 3-4 avatarer eller så. Redigerad 7 mars, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 De ska uppträda i Sverige senare i vår. Vet inte vart jag hörde det men det var en "legit" källa så att säga. Den fråga som är viktigast i sammanhanget är dock vad faen dom gör på 6:an? Min första tanke var att de på 6:an passade på när de ändå var med i melodifestivalen (enda programmet jag sett cause I got high) och ville ha med något skumt för att dom är såna på 6:an.. Men sen så ska dom ju som sagt uppträda i Sverige senare i vår (kan ha varit i år jag hörde också) och då börjar man ju fundera på om det kan ligga mer bakom faktiskt. Sådär. Nu vet jag exakt. Kommer till Stockholm senare i höst. De verkar förövrigt ha den mest genialiska PR-byrån bakom sig någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Den här frågan är IMO för liten för en egen topic. -- Vet ni någon bra image-rotator hemsida? signavatar.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Den här frågan är IMO för liten för en egen topic. -- Vet ni någon bra image-rotator hemsida? Jag använder http://www.clintonio.com som även kan göra om textstycken till roterande bilder, och det är ju bra. Nackdelen är kanske att den gick ner nån månad eller två i höstas, sen kom den tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fy skam på mig som kommer här med en teknikfråga! När det brevid ett namn på en fil i uTorrent är en röd pil som pekar neråt, vad betyder det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fy skam på mig som kommer här med en teknikfråga! När det brevid ett namn på en fil i uTorrent är en röd pil som pekar neråt, vad betyder det då? means the torrent is downloading, but there is a tracker error Källa: http://www.utorrent.com/faq#faq3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts