Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

De ska uppträda i Sverige senare i vår. Vet inte vart jag hörde det men det var en "legit" källa så att säga.

Den fråga som är viktigast i sammanhanget är dock vad faen dom gör på 6:an?

Min första tanke var att de på 6:an passade på när de ändå var med i melodifestivalen (enda programmet jag sett cause I got high) och ville ha med något skumt för att dom är såna på 6:an..

Men sen så ska dom ju som sagt uppträda i Sverige senare i vår (kan ha varit i år jag hörde också) och då börjar man ju fundera på om det kan ligga mer bakom faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ska uppträda i Sverige senare i vår. Vet inte vart jag hörde det men det var en "legit" källa så att säga.

Den fråga som är viktigast i sammanhanget är dock vad faen dom gör på 6:an?

Min första tanke var att de på 6:an passade på när de ändå var med i melodifestivalen (enda programmet jag sett cause I got high) och ville ha med något skumt för att dom är såna på 6:an..

Men sen så ska dom ju som sagt uppträda i Sverige senare i vår (kan ha varit i år jag hörde också) och då börjar man ju fundera på om det kan ligga mer bakom faktiskt.

Sådär. Nu vet jag exakt.

Kommer till Stockholm senare i höst. ^_^

De verkar förövrigt ha den mest genialiska PR-byrån bakom sig någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor