AngryAxel Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 källa? R2D2, det borde räcka! (notera att det inte är sarkasm i inlägget. Minns bara att han länkade b la till en utförlig National Geographic-artikel där de beskrev ett flertal homo-relationer mellan djur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) R2D2, det borde räcka! (notera att det inte är sarkasm i inlägget. Minns bara att han länkade b la till en utförlig National Geographic-artikel där de beskrev ett flertal homo-relationer mellan djur) Åh, jag editerade ju bort det. Då jag kom på att man kunde googla. vilket jag kunde gjort från början, men aja. Nu har jag en ny fråga! Jag har en laptop och en extärn skärm till den. De är ihop kopplade med en vga kabel () Och jag undrar : om jag köper en till skärm, hur kommer detta att funka. Jag har bara ett vga uttag i laptopen, men jag är rätt säker på att jag sett splittar. Men splittar jag då blir det väl samma bild på de båda extärna? Så finns de någon grej så man kan dela upp det till 3 skärmar? ' OCH! vad menas med THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed När jag ska länka bilder ibland, på forumet. Redigerad 22 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Snälla, jag skulle behöva svar nu-nu! Går det att öppna Word 2003-dokument i 2007-versionen? Jag vet att programmet inte är baktkompatibelt, men åt det här hållet borde det väl ändå funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Snälla, jag skulle behöva svar nu-nu! Går det att öppna Word 2003-dokument i 2007-versionen? Jag vet att programmet inte är baktkompatibelt, men åt det här hållet borde det väl ändå funka? När du öppnar ett dokument i Microsoft Office Håller med till 100%! 2007 som skapades i Microsoft Office Håller med till 100%! 2003, Håller med till 100%! 2002, eller Håller med till 100%! 2000 används kompatibilitetsläget och Kompatibilitetsläge visas i dokumentfönstrets namnlist från officiella office siten, så går ja Håller med till 100%! Håller med till 100%! Håller med till 100%! Jag har en laptop och en extärn skärm till den. De är ihop kopplade med en vga kabel () Och jag undrar : om jag köper en till skärm, hur kommer detta att funka.Jag har bara ett vga uttag i laptopen, men jag är rätt säker på att jag sett splittar. Men splittar jag då blir det väl samma bild på de båda extärna? Så finns de någon grej så man kan dela upp det till 3 skärmar? OCH! vad menas med THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed När jag ska länka bilder ibland, på forumet. Jag minns inte var jag såg det, eller vad grejen heter, men det finns splittrar som iaf gör så att datorn tror att dom två skärmarna du kopplade du in är en jäffla stor skärm (dubbelt så bred/dubbelt så hög).. Så nått finns det, nånstans "Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed" får man när man inte länkar till en bild som har en riktig adress. Exempel: Riktig adress = http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/logo.jpg dynamisk adress = http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=28430 Båda länkar till en bild, men ja.. forumet kan inte tolka den dynamiska när den används i en tagg Redigerad 24 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Vad menas med THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed När jag ska länka bilder ibland, på forumet. Du måste länka till en bild vars adress slutar på ".jpg" eller andra filändelser. dynamisk adress = http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=28430 Båda länkar till en bild, men ja.. forumet kan inte tolka den dynamiska Märkligt, jag kan då titta på din länk. Men det kanske beror på att det just är en länk och inte en bildtagg. Test: [ img]http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=attach&type=post&id=28430[/img ] Halvedit: Nope, den ville inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Du måste länka till en bild vars adress slutar på ".jpg" eller andra filändelser. Märkligt, jag kan då titta på din länk. Men det kanske beror på att det just är en länk och inte en bildtagg. Test: [ img]http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=attach&type=post&id=28430[/img ] Halvedit: Nope, den ville inte. Aye, thats what i ment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag har inte kollat efter så noga, men jag tror att något skickas från/mottags av min mobil kl. 01.30 varje natt. Jag har hört ljudet från högtalarna några gånger och har för mig att tidpunkten är 01.30. Är jag helt ute och cyklar, eller vad är det som faktiskt överförs? Min operatör är Telia och märket är Sony Ericson, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag har inte kollat efter så noga, men jag tror att något skickas från/mottags av min mobil kl. 01.30 varje natt. Jag har hört ljudet från högtalarna några gånger och har för mig att tidpunkten är 01.30. Är jag helt ute och cyklar, eller vad är det som faktiskt överförs? Min operatör är Telia och märket är Sony Ericson, förresten. har kollat så du har lika mycket pengar kvar? Kollat i skickat/inkorgen? Använder någon annan mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Varför låter en bil så annorlunda när den backar än när den kör framåt? Det är ju samma delar som används? Ett väldigt sent svar men jag tror aldrig du fick något svar på den här frågan (?). Har själv gått runt och funderat lite på det efter att jag läste den och kom nyligen upp med en teori efter att jag läst en forumpost på ett annat forum. Jag tror det är så att de flesta personbilar har rakt skurna drev i backen medan dreven för växlarna framåt är sneda (någon bilmekaniker/fordonsnisse borde ju avgöra om detta stämmer eller inte). Rakt skurna drev ger ett annorlunda och högre ljud än vad sneda gör och därför låter alltså bilen annorlunda när den backar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 R2D2, det borde räcka! (notera att det inte är sarkasm i inlägget. Minns bara att han länkade b la till en utförlig National Geographic-artikel där de beskrev ett flertal homo-relationer mellan djur) Unorthodox Sex in the Animal Kingdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Unorthodox Sex in the Animal Kingdom. That's the one! Mitt fel på National Geographic, men... Ptja, det spelade inte så stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Vid vakna hjärnoperationer brukar doktorerna visa patienter bilder på enkla saker (bilar, glödlampor, hus osv.). Varför? Är det för att se om hjärnan fortfarande funkar? Borde inte det märkas på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Har inget expertsvar men hur skulle det annars gå till? Elektroder mitt i goggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Vad heter den sidan som var fylld av youtubeklipp som visade hur man sparde tid? tex hur man lättast öppnade ett kokt ägg. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Vad heter den sidan som var fylld av youtubeklipp som visade hur man sparde tid? tex hur man lättast öppnade ett kokt ägg. Tack Sprintcuts @YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Då måste jag passa på och fråga vad filmen heter där två killar går runt går runt och gör vardagliga saker men jävligt skillat, typ kastar en penna över hela rummet så den landar perfekt i ett glas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Jag minns inte var jag såg det, eller vad grejen heter, men det finns splittrar som iaf gör så att datorn tror att dom två skärmarna du kopplade du in är en jäffla stor skärm (dubbelt så bred/dubbelt så hög).. Så nått finns det, nånstans Well, jag vill ha 3 "egna" skärmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Då måste jag passa på och fråga vad filmen heter där två killar går runt går runt och gör vardagliga saker men jävligt skillat, typ kastar en penna över hela rummet så den landar perfekt i ett glas. http://www.youtube.com/watch?v=rjLuPAEAJJg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=rjLuPAEAJJg! Tack tack tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Vad kallas det funktionshinder(?) som man har när man ibland hoppar över/läser upp ordet felaktigt?. Exempelvis, "Kalle har en vattenavskiljare som han älskar". Men istället för att säga vattenavskiljare så kanske man läser det som vattenavsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts