Arvid Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Hur får man lättast bort yoghurt-kladd från en bäddsoffa? Jag skulle äta fyllekäk häromdagen men somnade och spillde yoghurt i sömnen. Det verkar hyfsat vattenlösligt men jag har inte blött ned hela fläcken ifall det blir missfärgningar. Testa skumtvätt. Har ingen egen erfarenhet av det, vet bara att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 (redigerad) Går det att prenumerera på Uncut Magazine i Sverige? Jag hittar bara 3 nummerserbjudanden. Skulle vilja ha typ 12 nummer men kan inte hinna nånstans. Någon som vet var det finns? Redigerad 11 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Går det att prenumerera på Uncut Magazine i Sverige? Jag hittar bara 3 nummerserbjudanden. Skulle vilja ha typ 12 nummer men kan inte hinna nånstans. Någon som vet var det finns? Skulle gissa på att om du tar det där 3 nummerserbjudandet så kommer det i något eller alla numrena att medfölja en lapp med erbjudande om att fortsätta prenumerera. Brukar vara så med de flesta tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Vart tog Funnylin vägen? Varför lämnade han helt och hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Vart tog Funnylin vägen? Varför lämnade han helt och hållet? Vet inte men jag tror att han nånstans insåg att han tillbringade alldeles för mycket tid vid forumet och datorn i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Vet inte men jag tror att han nånstans insåg att han tillbringade alldeles för mycket tid vid forumet och datorn i allmänhet. Jomen... helt och hållet? I tre, kanske fyra år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Jomen... helt och hållet? I tre, kanske fyra år? Som sagt vet ju inget men minns att han va väldigt mycket vid datorn när vi umgicks o så. Sen vart han ju sjuk och va hemma o ingen hade väl egentligen tid med att besöka honom när man hade all skola så då vart det nog ännu mer sitta vid datorn. Möjligt att han såg det som ett beroende och tog beslutet att det fick vara allt eller inget och valde inget för att inte kunna fastna i det igen. Vad jag förstår så kikar han dock in lite då o då som dold men med ganska långa mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Går det att prenumerera på Uncut Magazine i Sverige? Jag hittar bara 3 nummerserbjudanden. Skulle vilja ha typ 12 nummer men kan inte hinna nånstans. Någon som vet var det finns? Har löst det nu. Gick att beställa på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Kan man använda engelskans "whom" även när det kommer till ett/flera objekt, och inte personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Kan man använda engelskans "whom" även när det kommer till ett/flera objekt, och inte personer? Fick lära mig att man använde whom till personer, och att de är lite finare än who.. kindish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Vart tog Funnylin vägen? Varför lämnade han helt och hållet? Håller med till 100%!, bästa medlemmen detta forumet skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Kan man använda engelskans "whom" även när det kommer till ett/flera objekt, och inte personer? Nej, då heter det which. Fick lära mig att man använde whom till personer, och att de är lite finare än who.. kindish. Nej, det handlar om att det är dativ: - I gave it to him. - To whom did you give it? Men ja, det är bara till personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Nej, då heter det which. Nej, det handlar om att det är dativ: - I gave it to him. - To whom did you give it? Men ja, det är bara till personer. Dumma halländska lärare =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Nej, då heter det which. Nej, det handlar om att det är dativ: - I gave it to him. - To whom did you give it? Men ja, det är bara till personer. Det var det jag tänkte. Thxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Btw gäller det nog både dativ och ackusativ: http://www.youtube.com/watch?v=TBdTPoTIg4U "With whom I live" borde ju vara ackusativ och inte dativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Varför är alla så rädda för AIDS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Varför är alla så rädda för AIDS? För att man dör av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Varför är alla så rädda för AIDS? För att man inte vet mycket om det skulle jag tro. Men det är nog väldigt individuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Nu skämmer jag väl ut mig, men det gäller en fråga angående Melodifestivalen. Andreas Johnson "We Can Work It Out" låter precis som en annan låt i refrängen.. typ, något av Robbie Williams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Vad är det lilla hålet till för som finns på vissa SE-mobiler, kanske andra mobiler också? Brukar vara täckt med en liten gummiplupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts