Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Åhhh, den scenen i Garden State. Med snabbköpsriddaren som är tillsammans med.. kompisens mamma, och de äter frukost, och han talar klingon, och sen säger kompisen motherfucker, och Zach säger "pun intended?" :whistling:

Åh, det var den jag tänkte på! :( Fast du talar i nattmössan; han säger inte 'Pun intended?' vid köksbordet, utan vid ett senare skede i filmen när de är vid

'the infinite abyss'

och ska träffa

Albert

, och... Äsch, jag kopierar in quoten istället, det är så bra :)

Andrew Largeman: I think we've corrupted this innocent girl enough for one day!

Sam: I'm not innocent.

Andrew Largeman: Yes, you are! That's what I like about you, okay? And I don't want this guy taking you to some sketchy quarry in the middle of Newark to find crack whores huffing turpentine or pit bulls raping each other or whatever else is down here!

Mark: Man... that's the most worked up I've ever seen you.

Sam: He's protecting me.

Andrew Largeman: So?

Sam: He *likes* me!

Andrew Largeman: Don't be cute.

Sam: He's my knight in shining armor.

Andrew Largeman: Don't talk about knights around Mark, it's a sore subject.

Mark: I'm gonna kill that motherfucker!

Andrew Largeman: Pun intended?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte tänka mig att han är så j*vla fräck att han gör så här. Bilderna får vi nog igen. Men om det är så att han helt sonika lägger ner sk*ten utan att ens bemöda sig att meddela oss som arbetat i ett år åt honom, så är det bara så j*vla lågt (ja tom. lägre än glocalnet).

Välkommen till Slewhatarklubben för sparkade, hårt arbetande admins. Jag heter Henkibojj och är ordförande i föreningen. Hoppas du kommer trivas. :whistling:

Om jag känner SlewME rätt så är det förmodligen pengar inblandade.

DING DING DING DINGGG, WE HAVE A WINNER!!! Step up here son and collect your price. Now, tell me and the very curious audience, how did you come up with the right answer?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar så mycket. I och för sig var jag bara moderator, men ändå.

Jag var medlem, sen "hjälpsam" (200 screenshots och några A4 text), sen skribent, sen global admin. Sen sparkades jag ner till medlemsstatus (iofs rätt åtgärd men det var IMO hans fel från början), strax därefter blev jag moderator igen och när spelet var släppt gjorde ingen av oss någonting alls på sidan under tre månader för att vi var så sura på varandra. Nu är sidan totalt nedlagd och ersatt med en placeholder där han säljer sidan för 8000, och inga av mina texter, bilder eller infosidor finns kvar för mig att titta på.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till Slewhatarklubben för sparkade, hårt arbetande admins. Jag heter Henkibojj och är ordförande i föreningen. Hoppas du kommer trivas. :whistling:

DING DING DING DINGGG, WE HAVE A WINNER!!! Step up here son and collect your price. Now, tell me and the very curious audience, how did you come up with the right answer?

Jag har inte fått mina 200 kronor som jag vann på den senaste tävlingen på GTAnytt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor