Renard Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Right you are! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1149387 Aha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Vilken är den kallaste temperaturen som uppnåtts i Sverige i modern tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Vilken är den kallaste temperaturen som uppnåtts i Sverige i modern tid? -52.6 i Vuoggatjålme i Lappland den andra februari 1966. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 -52.6 i Vuoggatjålme i Lappland den andra februari 1966. Den lägsta temperatur som uppmätts vid någon meteorologisk station i Sverige är -52,6 grader Celsius i Vuoggatjålme i Lapplandsfjällen, den 2 februari 1966. I Malgovik i södra Lappland avlästes -53 grader Celsius på en privat termometer den 13 december 1941. Termometern skickades till Statens Meteorologiska och Hydrografiska Anstalt (föregångaren till SMHI) för kontroll och den uppgiften anses vara tillförlitlig. Den allra lägsta temperatur som någonsin uppmätts över Sverige är -143 grader Celsius. Denna enorma köld uppmättes i mycket tunn luft på 80-100 kilometers höjd i samband med raketstudier av nattlysande moln under perioden 27 juli – 7 augusti 1966. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Varför blev okka bannad? Hans sista poster verkar inte vara nåt fel på, spammade han loss och inläggen raderades eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Varför blev okka bannad? Hans sista poster verkar inte vara nåt fel på, spammade han loss och inläggen raderades eller? Du svarade på din egen fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 (redigerad) Ok, nästa fråga: Vem postade en bild i TROMS (eller vad det var) med en negerkuk i någon tjejs anus => femte varningen => ban? Var det Crice? Det var nog ett år sen, tror jag. Och så en betydligt allvarligare fråga: Vem (eller vilka? ) här har, enligt ryktet/sanningen begått självmord? Redigerad 7 januari, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Ok, nästa fråga: Vem postade en bild i TROMS (eller vad det var) med en negerkuk i någon tjejs anus => femte varningen => ban? Var det Crice? Det var nog ett år sen, tror jag. Och så en betydligt allvarligare fråga: Vem (eller vilka? ) här har, enligt ryktet/sanningen begått självmord? Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Ok, nästa fråga: Vem postade en bild i TROMS (eller vad det var) med en negerkuk i någon tjejs anus => femte varningen => ban? Var det Crice? Det var nog ett år sen, tror jag. Och så en betydligt allvarligare fråga: Vem (eller vilka? ) här har, enligt ryktet/sanningen begått självmord? Corleone var svaret på andra frågan, och på den första vet jag inte, men det var inte Crice i alla fall, för han postade ju för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Shit guys, är ni verkligen seriös? Även fast jag knappt visste vem personen var så kom en stor sorg och la sig över mig, blev skit ledsen och deppig när jag fick höra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Hmm, kollade upp varningarna och jo, det var Corleone som svar på första frågan också. När/var fick man reda på Corleones självmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Hmm, kollade upp varningarna och jo, det var Corleone som svar på första frågan också. När/var fick man reda på Corleones självmord? Vardagssnack, Maimstream. Finns mer saker också, men det är ingen trevlig läsning så jag länkar inte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1066299 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Vardagssnack, Maimstream. Finns mer saker också, men det är ingen trevlig läsning så jag länkar inte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1066299 Usch. Märkligt att jag inte såg det där inlägget utan bara några scrollningar ner postar en Snickeriet-film som reply på nån annans inlägg. Jackers pun var inte så kul heller, även om den var oavsiktlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 När ställdes klockan fram en timma på forumet? Står att den är 19-någonting nu :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Är just nu mitt uppe i en titt på Gudfadern och har märkt att ingen av italienskan är textad, ska det vara så? Jag tittar alltså på en version utan svensk text, men jag antog att italienskan skulle vara textad med engelska. Det känns som att man missar en massa av handlingen, speciellt när Michael är i Sicilien och det används nästan uteslutande italienska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Är just nu mitt uppe i en titt på Gudfadern och har märkt att ingen av italienskan är textad, ska det vara så? Jag tittar alltså på en version utan svensk text, men jag antog att italienskan skulle vara textad med engelska. Det känns som att man missar en massa av handlingen, speciellt när Michael är i Sicilien och det används nästan uteslutande italienska. Jag har filmerna på dvd hemma, och inte ens då är italienskan textad förutom under vissa väldigt korta stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Jag har filmerna på dvd hemma, och inte ens då är italienskan textad förutom under vissa väldigt korta stunder. Underligt. Man måste alltså lära sig italienska för att förstå hela filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 När jag kollade på Gudfadern senast så tror jag italienskan var textad, men då kollade jag med engelska subs så då var det ganska självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 När jag kollade på Gudfadern senast så tror jag italienskan var textad, men då kollade jag med engelska subs så då var det ganska självklart. Varför skulle det vara självklart att de textar mer på engelska än svenska menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Varför skulle det vara självklart att de textar mer på engelska än svenska menar du? Jag tror inte att han menade det - men spajdermän nämnde att han såg på filmen utan några undertexter alls, och då blir Dr. Stupids kommentar om att det är mer självklart att italienskan är textad om man väljer att se filmen med subtitles mer logisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts