Renard Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Någon annan som suttit vid datorn och GTAsajten i mer än ett dygn? Många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Vem är den här figuren? Jag har sett honom i Family Guy: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Kool Aid Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Kool Aid Man Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Ofta! Undertecknad har själv svårt för att låta bli att glatt svara "Jawohl mein Führer!" när en tysk frågar något. HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Ofta! Undertecknad har själv svårt för att låta bli att glatt svara "Jawohl mein Führer!" när en tysk frågar något. Haha, jag menar det. Postade frågan vid 04:17, jag och några kompisar hade just fått några tyskar att droppa en PCW med nazistsnack. Man börjar alltid lite lätt med subtila referenser, sen går det bara längre och längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Vad är PCW eller en PCW..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Vad är PCW eller en PCW..? Private Clan War! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Private Clan War! Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Private Clan War! Practice* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 (redigerad) Vilket spel? CS. Benämningen kan så klart användas inom fler spel med, men det är nog vanligast inom CS. F.ö har jag varit med om att få väldigt många tyskar att droppa pga nazistsnack. Det verkar vara rätt standard, iaf inom CS. Redigerad 31 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 (redigerad) CS. Benämningen kan så klart användas inom fler spel med, men det är nog vanligast inom CS. F.ö har jag varit med om att få väldigt många tyskar att droppa pga nazistsnack. Det verkar vara rätt standard, iaf inom CS. Aha, jag hade ingen aning om att så många här spelade CS så seriöst -- I vilka länder, förutom Sverige, är det förbjudet med smällare? I vilka länder är fyrverkerier och/eller smällare förbjudna? Redigerad 31 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Practice* Hmm, har alltid hört Private. Aja, man lär sig nått nytt varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Någon som vet var jag kan köpa The Warriors till PSP? Tyckde det var onödigt att starta en helt ny tråd för den frågan...Så jag frågar här! Spelet finns ingenstans, hittar det bara på Gamepimp.se där jag inte tänker köpa det eftersom det kostar nästan 500 kronor för ett spel som släpptes 2007! Så är det nån här på forumet som kan hjälpa mig? Nytt eller begagnat spelar ingen roll, bara jag får tag i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Vem har högst level på PS3? Eller i alla fall, hur långt har någon kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Tycker inte frågan är värd en ny tråd i spelforumet... Finns det något nytt spel med monstergrafik á la Crysis, eller är Crysis fortfarande spelet med bäst grafik (på PC)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sharingan Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Kan man förblöda om tillräckligt många myggor suger på en samtidigt, miljontals, miljarder eller mer? Är detta möjligt eller kommer jag aldrig få ett svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Kan man förblöda om tillräckligt många myggor suger på en samtidigt, miljontals, miljarder eller mer? Är detta möjligt eller kommer jag aldrig få ett svar? Det är väl möjligt i teorin men jag tvivlar på att man skulle kunna få miljontals myggor att attackera en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Kan man förblöda om tillräckligt många myggor suger på en samtidigt, miljontals, miljarder eller mer? Är detta möjligt eller kommer jag aldrig få ett svar? Vilken tromsig fråga! Teoretiskt sett är det väl möjligt, som Sniper sade. Men sedan vet jag inte om myggor kan suga från ett myggbett, så om det är fallet, finns det ju en begränsning som dikteras av hur stort genomsnittsmyggbettet är, samt hur mycket kroppsyta du har. Och såklart - din blodmängd, och hur mycket blod en mygga suger. Högst teoretiskt, som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Här kommer en tjejfråga, som förmodlingen ingen direkt har ett svar på. Men jag frågar endå: Som vissa kanske vet så kan man skjuta upp sin mens med hjälp av P-piller. Så vitt jag vet så kan man skjuta upp sin mens hur länge som helst och det enda man riskerar är en mellanblödning. Samtidigt så står det i alla böcker/broschyrer och liknande att man absolut inte får skjuta upp sin blödning i mer än en månad. Dock har jag aldrig hittat någon förklarning på varför det skulle vara farligt att skjuta upp sin mens i TVÅ månader, eller varför inte ett halvår? Frågade en gynekolog och hon sa att det inte är farligt, utan bara kan "vara lite bökigt med mellanblödningar". Tycker det är märkligt att det däremot står på varenda ställe jag läst på att man ABSOLUT inte får skjuta upp sin mens mer än en månad, och verkligen inte "i onödan", utan bara inför något jättespeciellt event. Vad tror ni herrar på GTAsajten? Riskerar jag att få cancer/bli steril/dö en lång och plågsam död om jag käkar P-piller som godis och skippar en massa jobbiga mensblödningar? Har hållt på att skjuta upp skiten såhär i flera år, utan att ha några direkta problem. Och min mens kommer några dagar efter att jag slutat, vilket jag gör kanske en gång var 3-4 månad bara för att kolla så jag inte har fått en ungjävel i magen. Har dock polare som fått vänta i mer än en månad innan deras mens dykt upp när dom har slutat med sina roliga piller, dock har dom käkat av ett annat märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts