Misterwhoopee Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Haha okej, nej jag menar en korsning som jag visade i föregående inlägg. <- är grunden fast istället för att den ser så översittande ut så ser den lite smått pedoaktig och mysig ut... Låter konstigt men det är en bra beskrivning. Jag tror medlemen du tänker på heter "karyia". Edit: kariya var det. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=953 Men han har tagit bort sin signatur. Redigerad 25 december, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Ok, nu är jag lite förvirrad. Jag har registrerat ett konto på EA för att få lite extramaterial till Saboteur. Men jag kan inte hitta någon ruta där jag ska skriva in min registreringskod som står på baksidan av manualen till spelet. Var gör jag det? Snälla hjälp mig, jag vill spela Saboteur nu! Fughettabout it, det fixade sig Redigerad 25 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Varför gör spikmattan så att hjärtat börjar slå snabbare? Är det för att blodtillförseln kommer igång ordentligt? Jag är riktigt noobig på sådant, så skratta inte ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Jag tror medlemen du tänker på heter "karyia". Edit: kariya var det. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=953 Men han har tagit bort sin signatur. Ja det var han! Efter nattsurfande i gamla gtasajtentrådar så såg jag kariya helt random och då slog det mig men såg som sagt att smileyn var borta Ska försöka återskapa den när jag kommer hem efter den 27e för det är imo den skönaste smileyn världen någonsin skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Någon mer stans än hitta.se och eniro.se som man kan kolla upp mobilnummer? 0763751349 +46763751349 Feel free to check. Testade ringa, "du har kommit till Connys telefonsvarare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Testade ringa, "du har kommit till Connys telefonsvarare" Conny?! Fick nämligen ett mess inatt där någon undrade om jag kunde ge dom en julklapp. Jag låg såklart och sov, så skickade idag. Jag fattade ju såklart redan på första messet (en bild ) sen (Hårt paket ) direkt efter. Tänkte dock skojja till det så jag skickade en bild på min systerdotters prinsesstält, fick till svar att det skulle vara sugvänligt. Skickade en bild på min tumme, fick till svar att det skulle vara i kalsongerna. Skickade en bild med min hand i ett par kalsonger, fick till svar att jag skulle ha dom på mig. skrev att jag hade på mig dom.. på armen, fick till svar att jag skulle ha dom runt midjan. Skickade en bild på min tumme i kalsongerna jag har på mig just nu och har inte fått nått svar än. Det jävligaste är ju dock att jag inte känner någon Conny överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Conny?! Fick nämligen ett mess inatt där någon undrade om jag kunde ge dom en julklapp. Jag låg såklart och sov, så skickade idag. Jag fattade ju såklart redan på första messet (en bild ) sen (Hårt paket ) direkt efter. Tänkte dock skojja till det så jag skickade en bild på min systerdotters prinsesstält, fick till svar att det skulle vara sugvänligt. Skickade en bild på min tumme, fick till svar att det skulle vara i kalsongerna. Skickade en bild med min hand i ett par kalsonger, fick till svar att jag skulle ha dom på mig. skrev att jag hade på mig dom.. på armen, fick till svar att jag skulle ha dom runt midjan. Skickade en bild på min tumme i kalsongerna jag har på mig just nu och har inte fått nått svar än. Det jävligaste är ju dock att jag inte känner någon Conny överhuvudtaget. Just om namnet är Conny är inte 100%, en kille som svarade är jag dock ävldigt säker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Om jag fyller en kubikmeter vatten i en stålkub (1 kubik) som är jättetjock och sedan fryser vattnet. Hur mycket stål behövs för att hålla tillbaka isen som bildas, går det ens att hålla tillbaka den? Vad händer om man hypotetiskt sett använder något som inte kan utvidgas som kubmaterial och kyler vattnet, då borde vattnet inte kunna frysa eftersom den inte har någon plats att utvidgas?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Om jag fyller en kubikmeter vatten i en stålkub (1 kubik) som är jättetjock och sedan fryser vattnet. Hur mycket stål behövs för att hålla tillbaka isen som bildas, går det ens att hålla tillbaka den? Vad händer om man hypotetiskt sett använder något som inte kan utvidgas som kubmaterial och kyler vattnet, då borde vattnet inte kunna frysa eftersom den inte har någon plats att utvidgas?!? Jag vill också veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Jag vill också veta! Rätt sjön fråga, var dock inte jag som kom på den. Var min uppfinningsrika morbror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) *borta* Redigerad 26 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Kallar man inte engelska pund för spik/spikar här i Sverige? Har fått för mig det, men google håller inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 (redigerad) Om jag fyller en kubikmeter vatten i en stålkub (1 kubik) som är jättetjock och sedan fryser vattnet. Hur mycket stål behövs för att hålla tillbaka isen som bildas, går det ens att hålla tillbaka den? Vad händer om man hypotetiskt sett använder något som inte kan utvidgas som kubmaterial och kyler vattnet, då borde vattnet inte kunna frysa eftersom den inte har någon plats att utvidgas?!? Vattnet fryser men blir mycket kompaktare är min gissning. Visst, vatten expanderar när det fryser, men om du har en tillräckligt stark kraft som trycker tillbaka det så kan det helt enkelt inte expandera. I slutändan är det tryck mot tryck - en bomullstuss vill också gärna expandera men om man håller den i en knuten näve så kan den helt enkelt inte. Ett exempel är järnvägar. Tidigare var det ett enormt problem att järnvägarna svällde under sommaren. Jag vet inte om man gjorde speciella lösningar för att låta järnet expandera, men nu för tiden så är järnet i alla fall så hårt fastsatt att det helt enkelt inte kan expandera. Som redan nämnt, jag bara gissar här. --- Kan mängden alkohol man klarar tränas upp och även förloras? Efter mitt totalfiasko några månader sen då jag blandade alla möjliga drinkar och spydde så kan jag knappt dricka längre. Två öl max, oftast inte ens det, sedan säger magen stopp. Jag mår dåligt så fort jag försöker pressa ner en droppe till. Starkare drycker än öl ska vi inte ens tala om. Mina senaste utekvällar har jag varit spiknykter till skillnad från mina polare. Förvisso är mina utekvällar betydligt billigare nu för tiden, men jag vill fan inte vara nykter på nyår. Vad göra? Redigerad 27 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Kan mängden alkohol man klarar tränas upp och även förloras? Efter mitt totalfiasko några månader sen då jag blandade alla möjliga drinkar och spydde så kan jag knappt dricka längre. Två öl max, oftast inte ens det, sedan säger magen stopp. Jag mår dåligt så fort jag försöker pressa ner en droppe till. Starkare drycker än öl ska vi inte ens tala om. Mina senaste utekvällar har jag varit spiknykter till skillnad från mina polare. Förvisso är mina utekvällar betydligt billigare nu för tiden, men jag vill fan inte vara nykter på nyår. Vad göra? En öl om dagen är bra för magen. Beblanda dig med alkohol fram tills nyår så ska det nog gå bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Vattnet fryser men blir mycket kompaktare är min gissning. Visst, vatten expanderar när det fryser, men om du har en tillräckligt stark kraft som trycker tillbaka det så kan det helt enkelt inte expandera. I slutändan är det tryck mot tryck - en bomullstuss vill också gärna expandera men om man håller den i en knuten näve så kan den helt enkelt inte. Ett exempel är järnvägar. Tidigare var det ett enormt problem att järnvägarna svällde under sommaren. Jag vet inte om man gjorde speciella lösningar för att låta järnet expandera... Det vet jag. Man hade små mellanrum mellan rälsdelarna, där av ljudet (*Duhdunk duhdunk duhdunk) man hörde när man åkte tåg. *Fri tolkning av hur det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 En öl om dagen är bra för magen. Beblanda dig med alkohol fram tills nyår så ska det nog gå bättre. Får försöka det, tack! Det vet jag. Man hade små mellanrum mellan rälsdelarna, där av ljudet (*Duhdunk duhdunk duhdunk) man hörde när man åkte tåg. *Fri tolkning av hur det låter Justfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Kan man hämta ut ett paket på ICA om man vet att det har kommit men inte fått någon avisering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Kan man hämta ut ett paket på ICA om man vet att det har kommit men inte fått någon avisering? Om det är en trevlig människa i kassan så brukar det gå, ja. Kom ihåg att ta med legitimation bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Om det är en trevlig människa i kassan så brukar det gå, ja. Kom ihåg att ta med legitimation bara. Och om det inte är det? Jag har nämligen beställt en sak och om den anländer till ICA på onsdag så får jag ju aviseringen veckan efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Kan man hämta ut ett paket på ICA om man vet att det har kommit men inte fått någon avisering? Om det är en trevlig människa i kassan så brukar det gå, ja. Kom ihåg att ta med legitimation bara. .... och koll-ID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts