GiZmo Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Du lyckas ju alltid fucka upp alla nya sidor. Tuktas, Beffo Upload, Gratisgodis... Fyller i negativa siffror och annat trams. Fniss Mjah, sidan krashar för mycket för att jag ska orka testa nått Oh crap!... Skapa ny tråd! Redigerad 16 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Siana: Hur vet du att han är 17 år? Och det är klart att det är samma person, skulle SlewME länka vidare till en annan människas sida utan orsak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Siana: Hur vet du att han är 17 år? Och det är klart att det är samma person, skulle SlewME länka vidare till en annan människas sida utan orsak? Varför skulle han vilja påstå sig vara yngre? Efter att ha skrivit till honom kan jag ju även säga att hans språkbruk inte är i närheten av SlewMEs. Sedan vet du ju inte om det finns en orsak eller ej. Om jag känner SlewME rätt så är det förmodligen pengar inblandade. --- Ja, kära nån, GiZmo, du har rätt. Pinsamt. Om någon har fler frågor om mitt detektivarbete kring SlewME så får denne skapa en tråd, jag tänker inte besvara fler frågor här. Redigerad 3 januari, 2009 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/style_image...link-button.png Minsan... Tackar så mycket. =) Och ang. Beffo, skumt va?Hmm, det verkar väldigt konstigt, jag trodde först det bara berodde på att sebbe ju bytte till ww3, men om man skriver upl.beffo.se så kommer man också till whis. Jag måste kontakta honom omgående, då även jag hade bilder och saker där som jag inte har på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag måste kontakta honom omgående, då även jag hade bilder och saker där som jag inte har på datorn. Vi kräver uppdatering så fort du hört av honom! ...konkelbär vad många bilder jag hade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46269 Det är nog min sämsta trådstart någonsin, men jag kom bara inte på vad jag skulle skriva. --------- Haha, inte förvånad, why not? Du är nog (framstår i alla fall som) den mest allmänbildade personen på hela forumet. Och så är du ruskigt bra på att googla. Tog mig friheten att fråga en polis angående detta. Vad han svarade var att så länge som det är tjejerna som besitter drogerna och det inte ligger droger någon annanstans i huset, så är det tjejerna som åker dit för det. Samtidigt är din kompis inte mer inblandad än som ett vittne eller anmälare. Paragraf 6 i narkotikastrafflagen stödjer detta. Okej, tack. Och tack till er andra som svarade med. Jag har pratat med honom men han har sagt att han inte tänker gå till polisen ens om det händer igen, "för de är trots allt hans kompisar". Han är lite för snäll. Växellådan är likadan, dvs att ettan ligger till vänster. Okej, MystiC svarade tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 3. På en högerstyrd bil växlar man ju med vänsterhanden. Ligger ettan till längst ut till vänster (som på våra bilar) eller spegelvänt, närmast föraren? Ser ut som en vanlig vänsterstyrd bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Vad menas med/vad betyder "no pun intended"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Vad menas med/vad betyder "no pun intended"? "Inte menat som ordvits". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Vad menas med/vad betyder "no pun intended"? 'Pun' betyder ordlek, så omformulerat; "Ordleken var inte med mening". Man säger det efter att omedvetet gjort en ordvits. Inte världens bästa exempel, men om man ska förolämpa en Milf-hunter med att säga "You motherfucker!", så kan man följa det med ett "No pun intended" Curse thee, Jakob! Redigerad 16 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 'Pun' betyder ordlek, så omformulerat; "Ordleken var inte med mening". Man säger det efter att omedvetet gjort en ordvits. Inte världens bästa exempel, men om man ska förolämpa en Milf-hunter med att säga "You motherfucker!", så kan man följa det med ett "No pun intended" Curse thee, Jakob! Åhhh, den scenen i Garden State. Med snabbköpsriddaren som är tillsammans med.. kompisens mamma, och de äter frukost, och han talar klingon, och sen säger kompisen motherfucker, och Zach säger "pun intended?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är det särskilt bra att mina ögonvitor är röda (dvs. vanligt röda som i "sovit dåligt" röda, eller fått något i ögat röda")/gula? Och så har jag i princip huvudvärk 24/7. Och mår illa. Och har ångest. Och blir trött riktigt tidigt på kvällen och sover inte länge alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är det särskilt bra att mina ögonvitor är röda (dvs. vanligt röda som i "sovit dåligt" röda, eller fått något i ögat röda")/gula? Och så har jag i princip huvudvärk 24/7. Och mår illa. Och har ångest. Och blir trött riktigt tidigt på kvällen och sover inte länge alls. Det är säkert jättebra, men det kanske vore en idé att besöka närmsat sjukhus i fall du vill vara riktigt säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Det är säkert jättebra, men det kanske vore en idé att besöka närmsat sjukhus i fall du vill vara riktigt säker? Sjukhus får mig att se ut som min avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Känner en som hade samma sympom, personen var gravid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Sjukhus får mig att se ut som min avatar. Då kan du gå till närmaste vårdcentral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Sjukhus får mig att se ut som min avatar. så länge du inte har fått några kraftigare smällar mot huvudet så borde det inte vara nån större fara. Har du druckit mycket/lite på sistonde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Känner en som hade samma sympom, personen var gravid.. Lyckligt nog är jag inte det. Annars hade jag gjort en hemmagjord abort. Då kan du gå till närmaste vårdcentral Minst lika illa. Plus, man får vänta 1,5 timmar för att ens bli mottagen. så länge du inte har fått några kraftigare smällar mot huvudet så borde det inte vara nån större fara. Har du druckit mycket/lite på sistonde? Jag har inte druckit några mindre mängder än vanligt. Fast jag har iofs varit lite torrare i munnen än vanligt. Inte ens min House-istiska självdiagnosering fungerar den här gången. halp. Låter som om du lider av någon sorts näringsbrist, ev. vitaminer eller järn. Hur mycket frukt och grönt konsumerar du per dag? Mins 500 g hoppas jag. Frukt äter jag.. Eh. Om jag säger som såhär, det är inte många gånger jag har frukt hemma. Alls. Dvs. två gånger i månaden. Och jag äter inte grönsaker (förutom ett par) för att jag har fortfarande många smaklökar kvar, så de flesta grönsakerna blir det grymt stark smak på i min mun. Depression? För mig, ett konstant tillstånd. Men mina ögon har aldrig blivit utsatt för det. Boka tid så ska du se att det bara är att glida in fem minuter innan. Lättare sagt än gjort. 90% av tiden så är det upptaget. Lite folk som jobbar där, väntetiden är gigantisk och i slutändan så kommer jag bara få svaret, "var god kom till hälsocentralen för en bokning, så vi båda kan titta på kalendern tillsammans." Ja, jag bor i en jävla håla. Redigerad 16 september, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Sjukhus får mig att se ut som min avatar. Låter som om du lider av någon sorts näringsbrist, ev. vitaminer eller järn. Hur mycket frukt och grönt konsumerar du per dag? Mins 500 g hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är det särskilt bra att mina ögonvitor är röda (dvs. vanligt röda som i "sovit dåligt" röda, eller fått något i ögat röda")/gula? Och så har jag i princip huvudvärk 24/7. Och mår illa. Och har ångest. Och blir trött riktigt tidigt på kvällen och sover inte länge alls. Depression? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts