Henkibojj Skrivet 17 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Antagligen Jonas Björkman, tennisspelare, du tänker på. Yes! Kanske inte sju år sen men där var det ju jag som hade fel. Fyra-fem stämmer väl bättre kanske. Auditorial var det första som kom upp i skallen, är det var du söker? Nix! Det verkar vara nån form av radioshow eller roligt ljudklipp, jag läste inte så noga. Snarare 'audile', nej? Svenska 'audiell'. Yes! Men jag vill ha på engelska och jag tror inte att audile är ett engelskt ord. Jag har aldrig hört det iaf, men det behöver ju inte betyda nåt Sonic är det närmaste jag har kommit men det låter ändå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Auditoriskt. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Yes! Men jag vill ha på engelska och jag tror inte att audile är ett engelskt ord. Jag har aldrig hört det iaf, men det behöver ju inte betyda nåt Sonic är det närmaste jag har kommit men det låter ändå fel. Det är ett engelskt ord. Redigerad 17 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Det är ett engelskt ord. Ah, coolio! Får ta och komma ihåg det nästa gång. Q: Om nån här kan hitta en sida på Playstations hemsida eller annan Sony-sajt där man faktiskt kan MAILA support om spörsmål och inte bara leta i FAQs tillverkade för senila treåringar och teknikvägrare vore det bra. PS3 Sverige -> support -> bluray ger bara "UPPLEV FULL ÄKTA SUPERDUPER-HÅ DE MED TOPPKLASS PS3 PS3 PS3 FTW LOL!!! " -banners överallt. Har googlat runt och det bästa som finns är det amerikanska PS-forumet. Om nån är bättre på att googla/att klicka runt på sajter än jag så vore jag tacksam. Mitt problem, om jag ska vara så specifik, är att jag vill få blu-rays att funka på CRT-tvs, mer än bara svartvit bild. (Obs: varken teknikfråga eller spelfråga eftersom jag bara letar efter en mail-supportsite och inget annat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Kan på något sätt söka bland alla sina posts man skrivit här på GTAsajten? Alltså på ett sökord typ "bajs" så ser jag alla poster jag någonsin skrivit om bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) Kan på något sätt söka bland alla sina posts man skrivit här på GTAsajten? Alltså på ett sökord typ "bajs" så ser jag alla poster jag någonsin skrivit om bajs. Under "More Search Options" kan du ju söka på ett specifikt 'keyword' skrivet av en enskild medlem, det kanske fungerar? Men när du sedan får sökresultatet där så kommer du bara till de trådar du skrivit bajs i. Du får söka igenom varje tråd "för hand"sen, alltså. Redigerad 18 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Under "More Search Options" kan du ju söka på ett specifikt 'keyword' skrivet av en enskild medlem, det kanske fungerar? Men när du sedan får sökresultatet där så kommer du bara till de trådar du skrivit bajs i. Du får söka igenom varje tråd "för hand"sen, alltså. Nej, man kan även ändra "Result type", då får man posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) Jag var igår på rättegång (för en uppgift) och det handlade om någon dude som hade av olika anledningar puttat en ordningvakt i bröstet. I rättegången sitter Åklagaren framför den tilltalade som sagts puttat ordningsvakten och brevid åklagaren sitter självaste ordningsvakten, vad kallas då ordningsvakten i en rättegång? Redigerad 18 december, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) Jag var igår på rättegång (för en uppgift) och det handlade om någon dude som hade av olika anledningar buttat en ordningvakt i bröstet. I rättegången sitter Åklagaren framför den tilltalade som sagts puttat ordningsvakten och brevid åklagaren sitter självaste ordningsvakten, vad kallas då ordningsvakten i en rättegång? Läxhjälptråden? Ordningsvakten är väl offret om det är han som blivit "buttad"? Åklagaren sitter ju alltid bredvid offret medan advokaten sitter bredvid den misstänkte brottslingen. Bild vill ej fungera - http://www.aklagare.se/upload/Foton/R%C3%A...gang.mindre.jpg Åklagare, offer och någon till på vänster sida och advokaten och den misstänkte på den högra sidan. Domaren med jurymännen där bak. Tips om du vill ha klarhet i hur en rättegång fungerar och mycket mer - http://www.rattegangsskolan.se/ Redigerad 18 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Jag har aldrig förstått sambandet gay --> aids. Någon som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Läxhjälptråden? Ordningsvakten är väl offret om det är han som blivit "buttad"? Åklagaren sitter ju alltid bredvid offret medan advokaten sitter bredvid den misstänkte brottslingen. Bild vill ej fungera - http://www.aklagare.se/upload/Foton/R%C3%A...gang.mindre.jpg Åklagare, offer och någon till på vänster sida och advokaten och den misstänkte på den högra sidan. Domaren med jurymännen där bak. Tips om du vill ha klarhet i hur en rättegång fungerar och mycket mer - http://www.rattegangsskolan.se/ Det ska vara puttat, lite fel skrivande på min sida bara. Fan att han var offret borde jag fan kunnat klura ut själv men han var ordningvakt så det kändes inte som det typ . Men iaf, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Jag har aldrig förstått sambandet gay --> aids. Någon som kan förklara? Aids/hiv kallades från början bögsjukan, därför att män har sex i pruttan, bland annat. Och det är faktiskt ganska sant, t.ex får du inte lämna blod om du haft sex med en annan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Och det är faktiskt ganska sant, t.ex får du inte lämna blod om du haft sex med en annan man. Nu får man! Fast man får inte ha haft sex med en annan man på ett år då. Men, homosexuella får numera donera blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Nu får man! Fast man får inte ha haft sex med en annan man på ett år då. Men, homosexuella får numera donera blod. waa, sen när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Förövrigt så skrev Ebeeto ett väldigt roligt inlägg om blodgivning en gång i tiden på sin PC-gamer-blogg. Kan snoka fram den vid intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Förövrigt så skrev Ebeeto ett väldigt roligt inlägg om blodgivning en gång i tiden på sin PC-gamer-blogg. Kan snoka fram den vid intresse. Börja snoka. Jag vill skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Aids/hiv kallades från början bögsjukan, därför att män har sex i pruttan, bland annat. Och det är faktiskt ganska sant, t.ex får du inte lämna blod om du haft sex med en annan man. Betyder det att aids smittar mycket enklare genom skitat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 waa, sen när? Sen väldigt nyligen. Läste om det för någon månad sedan, högst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Börja snoka. Jag vill skratta. http://www.pcgamer.se/bloggar/ebeeto/p=17219 Om du gillar det inlägget så är det värt att följa hans blogg och fortsätta läsa. För Ebeeto är väldigt bra med ord och alla hans inlägg är väldigt ofta väldigt roliga. Betyder det att aids smittar mycket enklare genom skitat? HAHAHAHA! Så jävla oväntat språk från din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts