Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Varifrån kommer uttrycket "Din mamma luktar curry"? Hade en kompis som sa det hela tiden förut och jag trodde att det bara var han som sa det, men nu har jag hört folk säga det lite här och där. Kommer det från någon film eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Förmodligen från England och deras pakihat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 "Världscupen", är det typ som VM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 "Världscupen", är det typ som VM? Det är synonymt med världsmästerskap(en). "Inom fotbollen spelas en världscup, FIFA World Cup, som på bland annat svenska ofta kallas för världsmästerskap." - Flickipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 "Världscupen", är det typ som VM? Jag antar att du menar världscupen i skidor eftersom det är rätt aktuellt nu. Världscupen i skidor är helt enkelt en serie tävlingar där man vid varje tävling får ett antal poäng baserat på den placering man hamnar på, poäng som sedan hänger med under hela 'tävlingsserien'. Efter säsongen summeras sedan alla tävlingar och den som fått mest poäng - den som placerat sig högst under säsongens alla tävlingar - vinner världscupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Varför ställs det inte lika triviala frågor här som förr i tiden? Har folk blivit äldre och inte undrar om småsaker eller handlar det om forumdepression? Jag skulle vilja höra lite frågor som Kebabs "okej, hur... ehm, mäter man snoppen? (Jaja, vi har alla gjort det, move along)" och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Varför ställs det inte lika triviala frågor här som förr i tiden? Har folk blivit äldre och inte undrar om småsaker eller handlar det om forumdepression? Jag skulle vilja höra lite frågor som Kebabs "okej, hur... ehm, mäter man snoppen? (Jaja, vi har alla gjort det, move along)" och liknande Har du tänkt tanken att du kanske är steril? Med tanke på att du cyklar så mycket. Redigerad 12 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Har du tänkt tanken att du kanske är steril? Med tanke på att du cyklar så mycket. Okej, det där var... random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Okej, det där var... random Oh, my bad. Jag borde ha postat det i "fråga forumiten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Oh, my bad. Jag borde ha postat det i "fråga forumiten" Lol Svaret är nej, nonetheless. Så jäkla mycket cyklar jag inte och vad gäller sterilitet är det nog kalsongtemperatur som spelar mer roll än ifall man cyklar eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Lol Svaret är nej, nonetheless. Så jäkla mycket cyklar jag inte och vad gäller sterilitet är det nog kalsongtemperatur som spelar mer roll än ifall man cyklar eller ej. Or does it? DUN DUN DUNNNN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Or does it? DUN DUN DUNNNN. Jag tror inte man kan bli steril av cyklande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag tror inte man kan bli steril av cyklande. Yes you can. Såg något test om det, i ett program som liknar "fråga olle". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Varför ställs det inte lika triviala frågor här som förr i tiden? Har folk blivit äldre och inte undrar om småsaker eller handlar det om forumdepression? Jag skulle vilja höra lite frågor som Kebabs "okej, hur... ehm, mäter man snoppen? (Jaja, vi har alla gjort det, move along)" och liknande Om temperaturen i en frys är exempelvis -18 grader, betyder det då att allt som finns där i också är -18 grader? :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag tror inte man kan bli steril av cyklande. För att citera Ted i Scrubs "My guys swim in circles. I-I think its the biking." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 För att citera Ted i Scrubs "My guys swim in circles. I-I think its the biking." Tur att jag inte cyklat på flera år! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Om man har sex med en klon av sig själv, är det incest eller masturbation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Om man har sex med en klon av sig själv, är det incest eller masturbation? Vanligt sex I guess. Klonen är en individ, så då är det ju inte masturbation. Och det är inte heller din mor som fött honom, så jag tror inte det är incest. Men sen finns det ju moral och sånt tjafs, men då går det att vrida och vända på allt. I'd say its just plain simple buttsex. Redigerad 13 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Vanligt sex I guess. Klonen är en individ, så då är det ju inte masturbation. Och det är inte heller din mor som fött honom, så jag tror inte det är incest. Men sen finns det ju moral och sånt tjafs, men då går det att vrida och vända på allt. I'd say its just plain simple buttsex. Incest är ju blodsskam. Eftersom klonen är en kopia av dig så är det samma gener, samma blod, samma kött. Så jag vill kalla det för incest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Incest är ju blodsskam. Eftersom klonen är en kopia av dig så är det samma gener, samma blod, samma kött. Så jag vill kalla det för incest! Enligt den här sidan så ska det vara incest, men inte masturbation. Klicka här. Däremot tycker JAG att det är incest först när barnen är från samma mamma. Följdfråga: Om du donerar blod åt någon, blir den personen en familjemedlem då? Redigerad 13 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts