Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

"Världscupen", är det typ som VM?

Jag antar att du menar världscupen i skidor eftersom det är rätt aktuellt nu. Världscupen i skidor är helt enkelt en serie tävlingar där man vid varje tävling får ett antal poäng baserat på den placering man hamnar på, poäng som sedan hänger med under hela 'tävlingsserien'. Efter säsongen summeras sedan alla tävlingar och den som fått mest poäng - den som placerat sig högst under säsongens alla tävlingar - vinner världscupen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ställs det inte lika triviala frågor här som förr i tiden? Har folk blivit äldre och inte undrar om småsaker eller handlar det om forumdepression? :rolleyes:

Jag skulle vilja höra lite frågor som Kebabs "okej, hur... ehm, mäter man snoppen? (Jaja, vi har alla gjort det, move along)" och liknande :)

Har du tänkt tanken att du kanske är steril? Med tanke på att du cyklar så mycket.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ställs det inte lika triviala frågor här som förr i tiden? Har folk blivit äldre och inte undrar om småsaker eller handlar det om forumdepression? :)

Jag skulle vilja höra lite frågor som Kebabs "okej, hur... ehm, mäter man snoppen? (Jaja, vi har alla gjort det, move along)" och liknande :P

:rolleyes:

Om temperaturen i en frys är exempelvis -18 grader, betyder det då att allt som finns där i också är -18 grader? :hm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har sex med en klon av sig själv, är det incest eller masturbation?

Vanligt sex I guess.

Klonen är en individ, så då är det ju inte masturbation. Och det är inte heller din mor som fött honom, så jag tror inte det är incest.

Men sen finns det ju moral och sånt tjafs, men då går det att vrida och vända på allt.

I'd say its just plain simple buttsex.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vanligt sex I guess.

Klonen är en individ, så då är det ju inte masturbation. Och det är inte heller din mor som fött honom, så jag tror inte det är incest.

Men sen finns det ju moral och sånt tjafs, men då går det att vrida och vända på allt.

I'd say its just plain simple buttsex.

Incest är ju blodsskam.

Eftersom klonen är en kopia av dig så är det samma gener, samma blod, samma kött. Så jag vill kalla det för incest!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Incest är ju blodsskam.

Eftersom klonen är en kopia av dig så är det samma gener, samma blod, samma kött. Så jag vill kalla det för incest!

Enligt den här sidan så ska det vara incest, men inte masturbation. Klicka här.

Däremot tycker JAG att det är incest först när barnen är från samma mamma.

Följdfråga: Om du donerar blod åt någon, blir den personen en familjemedlem då?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor