Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Vid den absoluta nollpunkten stannar alla atomer till och eftersom temperaturens bestäms av atomers rörelser kan det inte bli kallare.

Men enligt Wikia kan man det:

Den lägsta temperatur man hittills uppnått är 100 pikokelvin[källa behövs], alltså 100 · 0,000 000 000 1 (10-10) kelvin, eller −273,149 999 999 9 °C.

Refereser [redigera]

http://sv.wikipedia.org/wiki/Absoluta_nollpunkten

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejnej, rabarben himself gjorde ju en poll om Stellhell innan han fick ta sitt pick och pack och dra, det är nog den Boomer letar. Har dock för mig att Stell raderade den.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte den nej.

..och ang. den andra tråden så har jag många wannabes. Bara att gå in och kolla papperskorgen, eller användaren Fido_Vercetti eller Remoob.

Nejnej, rabarben himself gjorde ju en poll om Stellhell innan han fick ta sitt pick och pack och dra, det är nog den Boomer letar. Har dock för mig att Stell raderade den.

Precis, precis.

Stellan skapade väll den tråden?

Stell skapade en tråd senare, där han sa något om att de som röstade mot honom skulle bli bannade. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad hade Rockstar Games för roll i Max Payne? Det var ju Remedy som utvecklade det, men vad gjorde Rockstar?

Publicerade PS2 samt XBOX-versionen av spelet enligt Wikipedia.

"Den ursprungliga versionen spelades på Microsoft Windows men porteringar till både Microsoft Xbox och Sony PlayStation 2 publicerades av Rockstar Games senare samma år"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor