Karatemorfar Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Hittar på annat sätt till Posting New Topic men då är all text borta. Hittar inte nån Historik-knapp eller så tyvärr. " Hade du haft Firefox eller Google Crome så hade du kunnat öppna en ny flik och i den fliken hitta "Nyligen stängda" flikar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Vad kallas detta för något? => "... den store", "... den legendariska", "... den ökände". Hjärnan står stilla, har ni fler alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Vad kallas detta för något? => "... den store", "... den legendariska", "... den ökände". Hjärnan står stilla, har ni fler alternativ? Uhh, jag förstår inte riktigt frågan. Undrar du vad de där kallas? Titel/epitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 (redigerad) Uhh, jag förstår inte riktigt frågan. Undrar du vad de där kallas? Titel/epitet? Ah titel, tänkte jag inte på. Trodde dem hade ett speciellt namn, men tack ska du ha Men vad är det för typ av titel? Om jag nu vill hitta flera på nätet, vad ska jag söka på? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_peopl...2_in_their_name är vad jag söker, fast jag behöver fler och seriösare exempel! Skitsamma, löste sig Länk! Redigerad 19 november, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Kan man hitta svenska lagar någonstans på internet? Jag söker sexköpslagen. Jag hittade den via Wikipedia, nevermind. Redigerad 19 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Visst måste det väl finnas ett namn på denna typ utav förpackning? http://www.natlivs.se/shop/4369/img25/h8925/898925-rescaledpic-300x300.jpg Isf... vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Visst måste det väl finnas ett namn på denna typ utav förpackning? http://www.natlivs.se/shop/4369/img25/h8925/898925-rescaledpic-300x300.jpg Isf... vad heter den? Har alltid kallat den för tub. "Köp med en tub med gröt när du ändå är på Ica!" Typ. (:!!! Edit: Mm.. Gröt. Dags för frukost! Redigerad 21 november, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Visst måste det väl finnas ett namn på denna typ utav förpackning? http://www.natlivs.se/shop/4369/img25/h8925/898925-rescaledpic-300x300.jpg Isf... vad heter den? I mitt hus kallar vi den korv. Jag har köpt en korv med gröt, så ta lite av den till frukost imorgon. (:!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Visst måste det väl finnas ett namn på denna typ utav förpackning? http://www.natlivs.se/shop/4369/img25/h8925/898925-rescaledpic-300x300.jpg Isf... vad heter den? Jag säger korv, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag säger korv, lol. High five broder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Korvgröt. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Vart har Matteus tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Korvgröt. :yes: Japp! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) van gogh skar tydligen av sig örat, av någon anledning. Jag visste inte det. Men jag har för mig att någon som skapade musik gjort det. Han skall ha varit kär i nån brud som bad honom skära av sig örat för att bevisa sin kärlek. Mozart? Beethoven? Eller har jag helt fel och det var bara van gogh som gjort det? Redigerad 21 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) van gogh skar tydligen av sig örat, av någon anledning. Jag visste inte det. Men jag har för mig att någon som skapade musik gjort det. Han skall ha varit kär i nån brud som bad honom skära av sig örat för att bevisa sin kärlek. Mozart? Beethoven? Eller har jag helt fel och det var bara van gogh som gjort det? Enligt den huvudsakliga rådande historieskrivningen skar Vincen van Gogh av en bit av sitt öra efter att ha blivit utskrattad av en prostituerad som han förklarat sin kärlek. Det sägs att han överlämnade den avskurna biten till kvinnan. - http://www.ystadsallehanda.se/article/2009...t-van-Goghs-ora Redigerad 21 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 - http://www.ystadsallehanda.se/article/2009...t-van-Goghs-ora Ystadsallehanda... =/ Okej, men finns det ingen annan som gjort det? Jag är bergäsker på att nån musiker med gjort det. Det är bara denna snubbe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Ystadsallehanda... =/ Okej, men finns det ingen annan som gjort det? Jag är bergäsker på att nån musiker med gjort det. Det är bara denna snubbe då? Du tänker inte på Beethoven som var döv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Finns det någon som bor i närheten av: Badhusgatan 16 151 73 Södertälje Jag behöver köpa en grej därifrån, men man måste köpa via företag om man ska handla på distans, men saken jag vill köpa kostar bara 65 kr. Störande (:!!! PMa mig om du bor i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 van gogh skar tydligen av sig örat, av någon anledning. Jag visste inte det. En halvsanning. Han skar inte av sig hela örat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Vad är det för fejkbilder på Idol-Tove som sprids? Aftonbladet tjatar som fan på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts