Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Kan man hitta snäckhalsband i Sverige och i så fall var?

Har haft 2 halsband på mig i typ 10 år. Ett i silver, och ett snäckhalsband. Köper alltid 2 stycken snäckhalsband när jag är i Italien, så när ett går sönder har jag ett till. Sen köper jag nya nästa gång jag kommer dit. Jag vet, det låter helt sjukt. Men jag känner mig helt naken utan det. Nu har det gått sönder och jag har tappat bort det andra. :)

Så här ser det ut jag letar efter:

halsband_1137481_0.jpg

Så om någon vet vart man kan hitta ett sådant så säg gärna till. Måste finnas nånstans tycker jag.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om någon vet vart man kan hitta ett sådant så säg gärna till. Måste finnas nånstans tycker jag.

Kollat igenom en hel del klädsajter helt utan lyckat resultat, har inte ens sett ett halsband som är i närheten :).

Dock brukar H&M ha en hel del osorterat i deras butiker tycker jag när det gäller både hals och armband, så att kolla i deras butiker skadar inte, tycker jag hittar olika halsband för varje ny H&M-butik jag kommer in i.

Energidrycken gjorde sitt så jag ska söka vidare en stund och se om jag lyckas :P.

EDIT: Vi är inte där ännu men lite nära var det väl ändå?

http://www.lash.se/product/ECstyle-killhal...-Dreamland.html

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollat igenom en hel del klädsajter helt utan lyckat resultat, har inte ens sett ett halsband som är i närheten :).

Dock brukar H&M ha en hel del osorterat i deras butiker tycker jag när det gäller både hals och armband, så att kolla i deras butiker skadar inte, tycker jag hittar olika halsband för varje ny H&M-butik jag kommer in i.

Energidrycken gjorde sitt så jag ska söka vidare en stund och se om jag lyckas :P.

EDIT: Vi är inte där ännu men lite nära var det väl ändå?

http://www.lash.se/product/ECstyle-killhal...-Dreamland.html

Lite nära. =)

Det är helt sjukt att de är så svåra att få tag i?

Det borde vara någon i sverige som säljer dem, tycker man?

Finns en på tradera som säljer sådana, men de är helt vita. Egentligen inget ovanligt smycke, så det är underligt att inga butiker har dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?

Fan jag har suttit och googlat i timmar men hittar inget. Ska köpa med mig 100 halsband nästa gång och börja sälja här. INGEN säljer sådana. Finns en butik som säljer helt vita, men inga färger.

Äsch, nevermind. Många partille-johnnys har sådana halsband, bara :). Men hey, jag dömer inte!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor