Boomer Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Vilken är medelåldern här på GtaSajten's forum? Inaktiva medlemmar medräknade? ~14, skulle jag nog gissa på. Annars ligger det nog någonstans mellan 17 och 20, så 18. Redigerad 13 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Senaste pollen har jag för mig visade att 90-93 är de vanligaste födelseåren. 91, m a o 17/18 är vanligast skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Han frågade om medelålder, Mister Whoopee väger väl upp för oss alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Han frågade om medelålder, Mister Whoopee väger väl upp för oss alla? Haha what? Han är väl i vår ålder? Jag är full så jag kanske inte hänger med riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Haha what? Han är väl i vår ålder? Jag är full så jag kanske inte hänger med riktigt. Jag är också full så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Jag är också full så det är lugnt. Hur gammal är Whoopee egentligen? O_o EDIT: Jaha, glömde kolla hans profil. Han är 21 enligt den. Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Hur gammal är Whoopee egentligen? O_o EDIT: Jaha, glömde kolla hans profil. Han är 21 enligt den. Ja och Umberto är 14! Whoopee är runt 65 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Ja och Umberto är 14! Whoopee är runt 65 skulle jag tro. O_o Att Umberto inte är 14 vet jag men alltså. Nä, ingen idé jag blir helt snurrig. Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Kan man hitta snäckhalsband i Sverige och i så fall var? Har haft 2 halsband på mig i typ 10 år. Ett i silver, och ett snäckhalsband. Köper alltid 2 stycken snäckhalsband när jag är i Italien, så när ett går sönder har jag ett till. Sen köper jag nya nästa gång jag kommer dit. Jag vet, det låter helt sjukt. Men jag känner mig helt naken utan det. Nu har det gått sönder och jag har tappat bort det andra. Så här ser det ut jag letar efter: Så om någon vet vart man kan hitta ett sådant så säg gärna till. Måste finnas nånstans tycker jag. Redigerad 14 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Så om någon vet vart man kan hitta ett sådant så säg gärna till. Måste finnas nånstans tycker jag. Kollat igenom en hel del klädsajter helt utan lyckat resultat, har inte ens sett ett halsband som är i närheten . Dock brukar H&M ha en hel del osorterat i deras butiker tycker jag när det gäller både hals och armband, så att kolla i deras butiker skadar inte, tycker jag hittar olika halsband för varje ny H&M-butik jag kommer in i. Energidrycken gjorde sitt så jag ska söka vidare en stund och se om jag lyckas . EDIT: Vi är inte där ännu men lite nära var det väl ändå? http://www.lash.se/product/ECstyle-killhal...-Dreamland.html Redigerad 14 november, 2009 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Kollat igenom en hel del klädsajter helt utan lyckat resultat, har inte ens sett ett halsband som är i närheten . Dock brukar H&M ha en hel del osorterat i deras butiker tycker jag när det gäller både hals och armband, så att kolla i deras butiker skadar inte, tycker jag hittar olika halsband för varje ny H&M-butik jag kommer in i. Energidrycken gjorde sitt så jag ska söka vidare en stund och se om jag lyckas . EDIT: Vi är inte där ännu men lite nära var det väl ändå? http://www.lash.se/product/ECstyle-killhal...-Dreamland.html Lite nära. =) Det är helt sjukt att de är så svåra att få tag i? Det borde vara någon i sverige som säljer dem, tycker man? Finns en på tradera som säljer sådana, men de är helt vita. Egentligen inget ovanligt smycke, så det är underligt att inga butiker har dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Johnnyband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Johnnyband! Va? Fan jag har suttit och googlat i timmar men hittar inget. Ska köpa med mig 100 halsband nästa gång och börja sälja här. INGEN säljer sådana. Finns en butik som säljer helt vita, men inga färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Ser ut som typiskt Ur & Penn-krams. Kolla där! Annars, köp en ordentlig penna och måla dit lite svarta ploppar. Redigerad 14 november, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Va? Fan jag har suttit och googlat i timmar men hittar inget. Ska köpa med mig 100 halsband nästa gång och börja sälja här. INGEN säljer sådana. Finns en butik som säljer helt vita, men inga färger. Äsch, nevermind. Många partille-johnnys har sådana halsband, bara . Men hey, jag dömer inte! Redigerad 14 november, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Okej, ingen som skall utomlands snart som kan tänka sig att köpa ett par sådana till mig? Kan sätta in $$ till er innan ni sticker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Okej, ingen som skall utomlands snart som kan tänka sig att köpa ett par sådana till mig? Kan sätta in $$ till er innan ni sticker. Jag ska till Gran Canaria i Januari, jag kan ju kolla runt litegrann där och se om jag hittar några! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Vet någon om en butik i/nära Stockholm där man kan köpa en amerikansk flagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag ska till Gran Canaria i Januari, jag kan ju kolla runt litegrann där och se om jag hittar några! Hade varit toppen snällt. Säg till lite innan så sätter jag in en hundring till dig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Vet någon om en butik i/nära Stockholm där man kan köpa en amerikansk flagga? Eventuellt på PunkT shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts