Adrian G Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vad hände den 30 April 2008? "Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 11:58" Dagen efter Gta iv släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Dagen efter Gta iv släpptes. I see, tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Men betyder det att det var så många medlemmar inloggade? Det skulle vara helt stört. edit: nej, så kan det inte vara. Redigerad 11 november, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Men betyder det att det var så många medlemmar inloggade? Det skulle vara helt stört. edit: nej, så kan det inte vara. Men ej registrerade medlemmar räknas väl in i den siffran? isåfall är det ju rimligt att randoms som köpt spelet kollar igenom forumet för mer information eller dylikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Hur gör Britney Spears, Christina Aguilera, diverse pojkband (om de fortfarande existerar) och hur gjorde Michael Jackson på konserter? Alla har ju headsetmikrofoner eftersom de dansar vansinnigt mycket, men man kan inte dansa i två timmar och sjunga bra på samma gång. Är det playback alltihopa eller är delar/hela konserten live? http://www.youtube.com/watch?v=bEDoDmxCZTk I slutet är det uppenbara mikrofonproblem för sista frasen, och under tiden låten går verkar rubbet vara playback. Är det det, och i så fall, är det alltid så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Hur gör Britney Spears, Christina Aguilera, diverse pojkband (om de fortfarande existerar) och hur gjorde Michael Jackson på konserter? Alla har ju headsetmikrofoner eftersom de dansar vansinnigt mycket, men man kan inte dansa i två timmar och sjunga bra på samma gång. Är det playback alltihopa eller är delar/hela konserten live? I slutet är det uppenbara mikrofonproblem för sista frasen, och under tiden låten går verkar rubbet vara playback. Är det det, och i så fall, är det alltid så? Tog mig friheter http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48516 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Tog mig friheter http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48516 Heyhey, bra där! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 (redigerad) Tog mig friheter http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48516 Haha, ja, för all del! Inte trodde jag det fanns nåt att diskutera men där fick jag smaka på egen medicin. Till musikforumet, people! EDIT - Tillägg: Om ni ser frågor i TROMS ni vill diskutera vidare är Plaisirs taktik ett föredöme! Quota gärna och starta en ny tråd nån annanstans, det är ett väldigt bra initiativ. Just den här gången visste jag inte att det kunde debatteras så mycket men vad skadar väl en extra tråd? Inte ett dugg Redigerad 12 november, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Är det bara jag som hamnar på profil tillhörande "bil" när jag går in på BDB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Är det bara jag som hamnar på profil tillhörande "bil" när jag går in på BDB? Hände mig också här om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Är det bara jag som hamnar på profil tillhörande "bil" när jag går in på BDB? Fett skojj att läsa hans gästbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 När togs den här bilden, i vilket sammanhang och av vem? Om jag kommer ihåg rätt så var de nazister som demonstrerade och tjejen som slår med sin väska är en Jude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Om jag kommer ihåg rätt så var de nazister som demonstrerade och tjejen som slår med sin väska är en Jude Ja, hon var enligt FB-tråden släkting med folk som suttit i koncentrationsläger så antagligen är hon jude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Om jag kommer ihåg rätt så var de nazister som demonstrerade och tjejen som slår med sin väska är en Jude Då är det säkert att anta att väskan är sprängfylld med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Då är det säkert att anta att väskan är sprängfylld med pengar. Hahahaha, inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Då är det säkert att anta att väskan är sprängfylld med pengar. Hahahaha! Den var visst ok! Älskar politiskt inkorrekta skämt! Redigerad 13 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Kommer inte ihåg vem jag hörde det ifrån, men den personen sa i alla fall att tanten tog livet av sig några år senare för att hon blev så trakasserad och förföljd av nazister efter det hon gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Vilken är medelåldern här på GtaSajten's forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Vilken är medelåldern här på GtaSajten's forum? 18 år, och nu gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 18 år, och nu gissar jag. Det tror inte jag. De flesta här är väl i alla fall över 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts