Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Men betyder det att det var så många medlemmar inloggade? Det skulle vara helt stört.

edit: nej, så kan det inte vara.

Men ej registrerade medlemmar räknas väl in i den siffran? isåfall är det ju rimligt att randoms som köpt spelet kollar igenom forumet för mer information eller dylikt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör Britney Spears, Christina Aguilera, diverse pojkband (om de fortfarande existerar) och hur gjorde Michael Jackson på konserter? Alla har ju headsetmikrofoner eftersom de dansar vansinnigt mycket, men man kan inte dansa i två timmar och sjunga bra på samma gång. Är det playback alltihopa eller är delar/hela konserten live?

http://www.youtube.com/watch?v=bEDoDmxCZTk

I slutet är det uppenbara mikrofonproblem för sista frasen, och under tiden låten går verkar rubbet vara playback. Är det det, och i så fall, är det alltid så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör Britney Spears, Christina Aguilera, diverse pojkband (om de fortfarande existerar) och hur gjorde Michael Jackson på konserter? Alla har ju headsetmikrofoner eftersom de dansar vansinnigt mycket, men man kan inte dansa i två timmar och sjunga bra på samma gång. Är det playback alltihopa eller är delar/hela konserten live?

I slutet är det uppenbara mikrofonproblem för sista frasen, och under tiden låten går verkar rubbet vara playback. Är det det, och i så fall, är det alltid så?

Tog mig friheter

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48516

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja, för all del! :P Inte trodde jag det fanns nåt att diskutera men där fick jag smaka på egen medicin. Till musikforumet, people! :P

EDIT - Tillägg: Om ni ser frågor i TROMS ni vill diskutera vidare är Plaisirs taktik ett föredöme! :P Quota gärna och starta en ny tråd nån annanstans, det är ett väldigt bra initiativ. Just den här gången visste jag inte att det kunde debatteras så mycket men vad skadar väl en extra tråd? Inte ett dugg :(

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor