Mathias Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Never mind Redigerad 10 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Är modersmålslärare något man utbildar sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Är modersmålslärare något man utbildar sig till? Ganska säker på att man måste gå lärarhögskola eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Är modersmålslärare något man utbildar sig till? Borde det väl vara, man behöver antagligen pedagogikkurser och liknande så varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 ARGH!! Jag blir galen!!!! Hur skriver man ett plustecken på datorn? Jag har helt glömt bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 ARGH!! Jag blir galen!!!! Hur skriver man ett plustecken på datorn? Jag har helt glömt bort! kopiera +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 ARGH!! Jag blir galen!!!! Hur skriver man ett plustecken på datorn? Jag har helt glömt bort! Samma knapp som + och \... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 ARGH!! Jag blir galen!!!! Hur skriver man ett plustecken på datorn? Jag har helt glömt bort! Och på keypaden dvs längst ut till höger på tangentbordet. (vid alla siffror) Finns det en + knapp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jaha! Man behöver bara trycka på själva + knappen! Jag trodde man behövde hålla inne någon annan knapp också! Fan så dum jag är . Tack för hjälpen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Någon som har ett namn, en länk vore snällt, på en bra och fungerande .swf to .avi konverterare? Vill inte ha någon trial. Har prövat många idag men ingen vill riktigt fungera för mig, förutom en som det blev reklam på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Någon som har ett namn, en länk vore snällt, på en bra och fungerande .swf to .avi konverterare? Vill inte ha någon trial. Har prövat många idag men ingen vill riktigt fungera för mig, förutom en som det blev reklam på. http://www.avi-swf-convert.com/ Första Googleträffen Redigerad 10 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Är den bra, fungerande och reklamfri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 http://www.avi-swf-convert.com/ Första Googleträffen Har redan testat det mesta jag hittat på google, det där programmet ger inte en acceptabel kvalité alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 När togs den här bilden, i vilket sammanhang och av vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 När togs den här bilden, i vilket sammanhang och av vem? Bilden heter "Damen", antar jag av filnamnet, och adressen är hansrunesson.com. Googlade fram det här och en flashbacksida. April 1985, Hans Runesson, nån random demonstration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 När togs den här bilden, i vilket sammanhang och av vem? Hah. Vår bildlärare visade den för oss i högstadiet då vi skulle analysera bilder (tror jag det var), jag minns dock inget av det hon sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Bilden heter "Damen", antar jag av filnamnet, och adressen är hansrunesson.com. Googlade fram det här och en flashbacksida. April 1985, Hans Runesson, nån random demonstration Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 När togs den här bilden, i vilket sammanhang och av vem? Haha vilken flashback. Den bilden fanns i vår samhällsbok tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 På senaste tiden har jag tröttnat lite på mitt liv och det beror väldigt mycket på vart jag bor och har starka funderingar på att flytta från stockholm. Jag vene vart jag skulle vilja bo men gärna nånstans söder i sverige. Någon som vet någon plats i vårat land där arbetsmarknaden är i behov av folk och lägenheterna är relativt lätta att få tag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vad hände den 30 April 2008? "Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 11:58" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts