Jazz Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Annars är det väl bara att ta infoga -> diagram och prova sig fram? Gränssnittet är ganska förlåtande men om man ska börja ändra i färdiga grafer börjar det bli jobbigt. Jo, alltså, y-axeln finns ju i sifferform (i det här fallet m/s) men på x-axeln verkar det bara finnas vanliga kategorier - en linje kan till exempel inte börja i origo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 "Lebb" eller "lesbisk" är den kvinnliga motsvarigheten till "bög", iaf som jag har förstått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Gay tycker jag är det bästa att använda, gäller ju för båda också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 På Ica ute vid våran skola sålde de tvålitersflaskor Coca Cola för fem kronor inkl. pant. Varför?! Det är ju galet. Inga möjliga teorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 På Ica ute vid våran skola sålde de tvålitersflaskor Coca Cola för fem kronor inkl. pant. Varför?! Det är ju galet. Inga möjliga teorier? Bäst före-datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Bäst före-datum? De går ut i mars nästa år, så nej. Kom på att de kan ha beställt in lite (ja ja) för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 På Ica ute vid våran skola sålde de tvålitersflaskor Coca Cola för fem kronor inkl. pant. Varför?! Det är ju galet. Inga möjliga teorier? Lockpris, så att ni ska handla där fler gånger? Dunno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 (redigerad) De går ut i mars nästa år, så nej. Kom på att de kan ha beställt in lite (ja ja) för mycket.. Kan vara så att de har slutit avtal med en leverantör, servera tex. Då får man bra erbjudande, eller så kan leverantören ha sk. kampanjvaror för tillfället och Cocacola 2L är en av dem. Många gånger säljer butiker ut kampanjvaror till självkostnadspris just för att, som AngryAxel sa, locka kunder. Varför inte bara fråga butiken. Hade varit kul att få veta svaret. =) Redigerad 23 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 (redigerad) Vad hette den läkaren som använde judar till diverse expriment? Tänkte ta en wikipedia natt och läsa diverse saker hela natten. =) Redigerad 23 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 (redigerad) Vad hette den läkaren som använde judar till diverse expriment? Tänkte ta en wikipedia natt och läsa hela natten. =) Kan det vara denna man? Josef Mengele Redigerad 23 oktober, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Kan det vara denna man? Josef Mengele Ah, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Det här klippet är ett av de absolut bästa i Simpsons. dessvärre finns det bara på tyska verkar det som. Någon som vet vart man kan se det på engelska i bra kvalite? http://www.youtube.com/watch?v=wyxaSj5psdM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Förut pratades det om på forumet att man kunde "förstöra" blodprov/uring prov genom att dricka en massa vätska. Vilken tråd var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) Förut pratades det om på forumet att man kunde "förstöra" blodprov/uring prov genom att dricka en massa vätska. Vilken tråd var det? Blodprov har jag aldrig hört att man kan mixtra med, men om man ska drogtestas t.ex. så blir provet ogiltigt om man dricker massa vatten innan för att späda ut det. Detta behjälps genom att äta vitaminpiller (tror jag det är, vet inte vilken vitamin) så att det ser naturligt ut ändå. Redigerad 25 oktober, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) Det här klippet är ett av de absolut bästa i Simpsons. dessvärre finns det bara på tyska verkar det som. Någon som vet vart man kan se det på engelska i bra kvalite? http://upl.gizgiz.nu/files/simpsons.homer.and.uter.avi vasego Redigerad 25 oktober, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Detta behjälps genom att äta vitaminpiller (tror jag det är, vet inte vilken vitamin) så att det ser naturligt ut ändå. det visste jag inte. Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Blodprov har jag aldrig hört att man kan mixtra med, men om man ska drogtestas t.ex. så blir provet ogiltigt om man dricker massa vatten innan för att späda ut det. Detta behjälps genom att äta vitaminpiller (tror jag det är, vet inte vilken vitamin) så att det ser naturligt ut ändå. Man ska äta kreatin för att inte se att det är utspätt, samt b-vitamin för att fixa den gula färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Jag har kollat en del film på film2home, och såg att det fanns något som hette "Värdekod". Vad är det? Hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/simpsons.homer.and.uter.avi vasego Såg ju inte dig! hahahaha tack hahah jag dör av skratt. den ska in på Ipoden direkt. hahaha tack! Redigerad 25 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Vad menas med "backorder"? Beställde ett par skivor från CDWOW, och en av dem har det som status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts