Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

;):lol::P:D

Annars är det väl bara att ta infoga -> diagram och prova sig fram? Gränssnittet är ganska förlåtande men om man ska börja ändra i färdiga grafer börjar det bli jobbigt.

Jo, alltså, y-axeln finns ju i sifferform (i det här fallet m/s) men på x-axeln verkar det bara finnas vanliga kategorier - en linje kan till exempel inte börja i origo. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De går ut i mars nästa år, så nej. Kom på att de kan ha beställt in lite (ja ja) för mycket..

Kan vara så att de har slutit avtal med en leverantör, servera tex. Då får man bra erbjudande, eller så kan leverantören ha sk. kampanjvaror för tillfället och Cocacola 2L är en av dem.

Många gånger säljer butiker ut kampanjvaror till självkostnadspris just för att, som AngryAxel sa, locka kunder.

Varför inte bara fråga butiken. Hade varit kul att få veta svaret. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut pratades det om på forumet att man kunde "förstöra" blodprov/uring prov genom att dricka en massa vätska.

Vilken tråd var det?

Blodprov har jag aldrig hört att man kan mixtra med, men om man ska drogtestas t.ex. så blir provet ogiltigt om man dricker massa vatten innan för att späda ut det. Detta behjälps genom att äta vitaminpiller (tror jag det är, vet inte vilken vitamin) så att det ser naturligt ut ändå.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blodprov har jag aldrig hört att man kan mixtra med, men om man ska drogtestas t.ex. så blir provet ogiltigt om man dricker massa vatten innan för att späda ut det. Detta behjälps genom att äta vitaminpiller (tror jag det är, vet inte vilken vitamin) så att det ser naturligt ut ändå.

Man ska äta kreatin för att inte se att det är utspätt, samt b-vitamin för att fixa den gula färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor