Curly Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Kul brickshitter det där. Kladdade svart över allt utom rutorna i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 (redigerad) Kul brickshitter det där. Kladdade svart över allt utom rutorna i fråga. Damn you, hittade denna på wikipedia. Och så kommer du tre minuter tidigare.. /rant Redigerad 14 september, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 ZcruweN frågade ju knappast om det stämde, utan snarare VARFÖR/hur det kunde komma sig att det stämde... Och som Stellhell redan har sagt så påverkas vår bedömning av en färg utifrån färgerna i dess omgivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 ZcruweN frågade ju knappast om det stämde, utan snarare VARFÖR/hur det kunde komma sig att det stämde... Och som Stellhell redan har sagt så påverkas vår bedömning av en färg utifrån färgerna i dess omgivning. Jag gjorde det bara för min skull, men när jag ändå gjort det kunde jag lika gärna lägga upp bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Filmen, där en miljönär slår vad om att han kan leva fattig under en viss tid. När han sedan har utfört vadslagningen så har han inte sina tillgångar kvar. Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Filmen, där en miljönär slår vad om att han kan leva fattig under en viss tid. När han sedan har utfört vadslagningen så har han inte sina tillgångar kvar. Vad heter den? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Filmen, där en miljönär slår vad om att han kan leva fattig under en viss tid. När han sedan har utfört vadslagningen så har han inte sina tillgångar kvar. Vad heter den? Det våras för slummen är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 FFS! hade nästan för mig att det fanns en sådan tråd, dock visste jag inte vad den var till för. Hänger aldrig i musik, film och bla Det våras för slummen är det i alla fall. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Vad betyder "salongsfähig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Vad betyder "salongsfähig"? Läs reglerna, len. --- salongs|fähig [²sal'ång:sfä:ig ] -fähigt -fähiga adj. som accepteras (i finare kretsar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Vem har namnet Zoe, eller Zoie. [so-ii]? Ganska säker på att det är nån spelfigur och/eller nån figur i nån animerad film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Vem har namnet Zoe, eller Zoie. [so-ii]? Ganska säker på att det är nån spelfigur och/eller nån figur i nån animerad film. http://en.wikipedia.org/wiki/Zoe_%28name%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Zoe_%28name%29 Left 4 Dead, tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Är det förbjudet att äga en sådan här fällkniv stilett i Sverige? http://neastmag.files.wordpress.com/2009/07/milano-stiletto-switchblade-black.jpg Redigerad 22 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Är det förbjudet att äga en sådan här fällkniv i Sverige? http://neastmag.files.wordpress.com/2009/07/milano-stiletto-switchblade-black.jpg Fällkniv? Det är en stilett, ju. Känns väldigt olaglig, hur som helst. Edit: Wiki säger: I Sverige är stiletter olagliga att sälja, de får heller inte användas, innehas eller överlåtas till personer under 21 år. Redigerad 22 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Fällkniv? Det är en stilett, ju. Känns väldigt olaglig, hur som helst. Edit: Wiki säger: I Sverige är stiletter olagliga att sälja, de får heller inte användas, innehas eller överlåtas till personer under 21 år. Visste att det fanns ett annat namn, kom bara inte på det . Varför är det olagligt? Om man är knivsamlare så kanske det inte är det? EDIT: Lustigt, jag gick precis in på wikipedia och läste samma grej . Men man får köpa en utomlands och föra in i Sverige om man är över 21? Redigerad 22 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Visste att det fanns ett annat namn, kom bara inte på det . Varför är det olagligt? Om man är knivsamlare så kanske det inte är det? Den är väl gjord just för att skada folk, lite som ett knogjärn. Ser inget annat användningsområde för den, direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Är det förbjudet att äga en sådan här fällkniv i Sverige? http://neastmag.files.wordpress.com/2009/07/milano-stiletto-switchblade-black.jpg Curse you, nu gick jag in på wikipedias sida för knivlagen och kom till släng kniven, sen Laila Freivalds, sen Anna Lindh, och nu har jag läst om mordet på henne i 40 minuter... Ja, det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Den är väl gjord just för att skada folk, lite som ett knogjärn. Ser inget annat användningsområde för den, direkt. Skära ost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Skära ost? Om osten går till attack ja Det kan vara en häftig grej att ha tänker jag. Jag är inte ute och sloss i gäng direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts