Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Det varierar från person till person. Själv känner jag inte kärlek som en speciellt stark känsla.

Vanligtvis så är det likadant för mig, men ibland, för vissa tjejer är känslan otroligt mycket starkare :huh:

I dun get it.

Ni har väl inte varit riktigt, riktigt kära bara.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bumpar frågan eftersom den bara blev lite halvt besvarad. :huh:

Vad är det som gör att känslan är så så stark?

Förslagsvis för att fortplantningen ska ske så tidigt som möjligt? Jag vet inte, men jag tror att känslan, kärleken, existerar på grund av människans intelligens och komplexa sociala beteende - precis som teorin om att musik har uppstått på grund av vår otroliga förmåga av att prata och lyssna... det är någon slags mutation, även om den är en nödvändig sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte var frågan passade bäst egentligen.. Men sen jag hörde den för första gången så har jag alltid vilja veta..

Var kan jag hitta den?

Mustasch - Mine, lyssna den här: http://www.myspace.com/mustasch

Jag har sökt på cdon, ginza, google.. Den går bara att boka.

Och Spotify har den inte heller av nån anledning.

Den ska släppas 30 september i Sverige och Finland på ett nytt album, men går det inte å köpa den för sig eller så innan skivrelease?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte var frågan passade bäst egentligen.. Men sen jag hörde den för första gången så har jag alltid vilja veta..

Var kan jag hitta den?

Mustasch - Mine, lyssna den här: http://www.myspace.com/mustasch

Jag har sökt på cdon, ginza, google.. Den går bara att boka.

Och Spotify har den inte heller av nån anledning.

Den ska släppas 30 september i Sverige och Finland på ett nytt album, men går det inte å köpa den för sig eller så innan skivrelease?

Släpps den 30 september är det väl inte så konstigt att den bara går att boka och inte finns på spotify? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, please do tell!

Hur i helvete funkar det här?

Suttit och vridit och vänt på det hela hur mycket som helst och även testat båda färgerna i paint med hjälp av färg pipetten (vilket stämmer).

Nu behöver jag verkligen ett svar på hur i helvete det går ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, please do tell!

Suttit och vridit och vänt på det hela hur mycket som helst och även testat båda färgerna i paint med hjälp av färg pipetten (vilket stämmer).

hotlinka aldrig skräp på nätet, spara och rehosta. bilden funkar inte, sidan överlag funkar inte. varken i ff eller ie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, please do tell!

Din hjärna påverkas av omgivande färger och ljus när de tolkar rutorna, inte så jättekonstigt. Står det en mörkhyad och en vit person brevid varandra med samma färg på tänderna så ser den mörkhyades vitare ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger att två personer står på varsin sida av ett spegelglasfönster (sånt de använder i interrogation-rum i amerikanska polisserier). Om man lyser med en väldigt stark lampa från den sida som står på fönsterglassidan - kan den på spegelsidan se detta? Kan man göra sig synlig från fönsterglassidan på något sätt för den som står på spegelsidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger att två personer står på varsin sida av ett spegelglasfönster (sånt de använder i interrogation-rum i amerikanska polisserier). Om man lyser med en väldigt stark lampa från den sida som står på fönsterglassidan - kan den på spegelsidan se detta? Kan man göra sig synlig från fönsterglassidan på något sätt för den som står på spegelsidan?

Ja, sådana fönster fungerar bara om det är betydligt mörkare i betraktningsrummet än i förhörsrummet. Det är omöjligt att göra glas som verkligen bara släpper igenom ljus från ett håll.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, please do tell!

Vänta nu lite, menar ni rutan där bokstäverna är skrivna på? de är inte samma färg?

Har en egen fråga: Whats up med Bizarros teckningar? Varför dessa pajer och rymdvarelser i bakgrunden?

Kolla:

a-changing-world_1128494_0.jpg

BizarroGayMarriage_1128494_1.gif

Edit: För att inte snacka om alla dynamiter han har med. (Bild längst ner, under soffan till höger)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu lite, menar ni rutan där bokstäverna är skrivna på? de är inte samma färg?

Har en egen fråga: Whats up med Bizarros teckningar? Varför dessa pajer och rymdvarelser i bakgrunden?

Kolla:

a-changing-world_1128494_0.jpg

BizarroGayMarriage_1128494_1.gif

Edit: För att inte snacka om alla dynamiter han har med. (Bild längst ner, under soffan till höger)

Shit, vad snackar du om. Får en stor Agenten känsla över den posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla noga på bilderna. Du ser då pajbitar och en tntstav på en av bilderna. Pajerna finns på ALLA hans serier och ibland även små flygande tefat med en rymdvarelse i. Varför?

Precis. Det är lite av Piraros grej.

Most Bizarro cartoons include an eyeball (the Eyeball of Observation), a piece of pie (the Pie of Opportunity), a rabbit (the Bunny of Exuberance), an alien in a spaceship (the Flying Saucer of Possibility), the abbreviation "K2" (referring to his children Kermit and Krapuzar), a crown (the Crown of Power), a stick of dynamite (the Dynamite of Unintended Consequences), a shoe (the Lost Loafer), an arrow (The Arrow of Vulnerability), a fish tail (The Fish of Humility) and/or an upside down bird (the Inverted Bird) hidden somewhere in the cartoon

Edit: Mer information finns på http://www.bizarro.com/symbols/index.htm

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Det är lite av Piraros grej.

Most Bizarro cartoons include an eyeball (the Eyeball of Observation), a piece of pie (the Pie of Opportunity), a rabbit (the Bunny of Exuberance), an alien in a spaceship (the Flying Saucer of Possibility), the abbreviation "K2" (referring to his children Kermit and Krapuzar), a crown (the Crown of Power), a stick of dynamite (the Dynamite of Unintended Consequences), a shoe (the Lost Loafer), an arrow (The Arrow of Vulnerability), a fish tail (The Fish of Humility) and/or an upside down bird (the Inverted Bird) hidden somewhere in the cartoon

Edit: Mer information finns på http://www.bizarro.com/symbols/index.htm

Minsann. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla noga på bilderna. Du ser då pajbitar och en tntstav på en av bilderna. Pajerna finns på ALLA hans serier och ibland även små flygande tefat med en rymdvarelse i. Varför?

Han menade nog det andra du sa

Det är inte bokstäverna utan rutorna som är samma färg.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor