Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Hur går man tillväga när man byter namn egentligen?

Det gör man väll hos skatteverket? Eller har jag fått det helt om bakfoten?

---

Jag vaknade igår (måndag) och hade ont i axeln, så jag tänkte typ "jaha, har väll legat konstigt på den, går antagligen över snart".

Nu är det tisdag kväll, har fortfarande ont i axeln och har haft den konstant sen igår morse.

Känns typ som jag har glasbitar eller nålar inne i axeln som kryper runt.

Ibland när jag rör armen snabbt och/eller konstigt så sticker det till extra, typ som om jag nyligen sytt och det spricker upp eller nåt :/

Nån som vet lite mer "exakt" vad detta är?

Sitter det i ett tag till går jag självklart till doktorn, men dumt att göra det efter bara 1.5 dag tycker jag ^^

Om du har nån vetekudde liggande så testa använd den. Fick nämligen nästan likadant som dig igår och la på den över axeln och det gick över. Testa iallafall vetekudde om det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Under ett par år har jag undrat till och från om det finns något gratis 'drivrutins-program'?

Som kollar upp alla enheter om de är uppdaterade.

Driver Robot är ett perfekt exempel, men ja... Det kostar.

Återigen, finns det något gratis program? :)

Ville inte starta en tråd, tycker frågan ligger fel. :P

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det verkligen varit 729 online på forumet samtidigt? Längst ner på sidan står det ju Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58

Svårt att tro på det...

Det är bla googles botar som gjort siffran så hög. Så den stämmer inte, nej.

Hur går man tillväga när man byter namn egentligen?

Det gör man väll hos skatteverket? Eller har jag fått det helt om bakfoten?

---

Jag vaknade igår (måndag) och hade ont i axeln, så jag tänkte typ "jaha, har väll legat konstigt på den, går antagligen över snart".

Nu är det tisdag kväll, har fortfarande ont i axeln och har haft den konstant sen igår morse.

Känns typ som jag har glasbitar eller nålar inne i axeln som kryper runt.

Ibland när jag rör armen snabbt och/eller konstigt så sticker det till extra, typ som om jag nyligen sytt och det spricker upp eller nåt :/

Nån som vet lite mer "exakt" vad detta är?

Sitter det i ett tag till går jag självklart till doktorn, men dumt att göra det efter bara 1.5 dag tycker jag ^^

kroppshjälpstråden kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska trycka en tröja på Vistaprint, och den varnar att resultatet kan blir dåligt när jag försöker använda en transparent bild, bör jag helt enkelt ta med det vita området då och inte använda en transparent bild? Kommer inte det vita runt motivet att tryckas på tröjan då också?

Du bör nog bara köra så om tröjan är vit, då lär skillnaden inte vara stor. :]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har typ samma sida, samma garantiavtal, och samma utbud. Är det samma företag? Samma ägarbolag? What's up?

Samma företag, ja.

Hade köpt en tv från pc city. När Pc city affärerna gick i konkurs(stängde ned) så var garantin på min TV kvar. Fast då fick jag lämna in den hos Elgiganten istället ifall den gick sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor