MyStiC Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Nej Tack! Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hur går man tillväga när man byter namn egentligen? Det gör man väll hos skatteverket? Eller har jag fått det helt om bakfoten? --- Jag vaknade igår (måndag) och hade ont i axeln, så jag tänkte typ "jaha, har väll legat konstigt på den, går antagligen över snart". Nu är det tisdag kväll, har fortfarande ont i axeln och har haft den konstant sen igår morse. Känns typ som jag har glasbitar eller nålar inne i axeln som kryper runt. Ibland när jag rör armen snabbt och/eller konstigt så sticker det till extra, typ som om jag nyligen sytt och det spricker upp eller nåt :/ Nån som vet lite mer "exakt" vad detta är? Sitter det i ett tag till går jag självklart till doktorn, men dumt att göra det efter bara 1.5 dag tycker jag ^^ Om du har nån vetekudde liggande så testa använd den. Fick nämligen nästan likadant som dig igår och la på den över axeln och det gick över. Testa iallafall vetekudde om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Under ett par år har jag undrat till och från om det finns något gratis 'drivrutins-program'? Som kollar upp alla enheter om de är uppdaterade. Driver Robot är ett perfekt exempel, men ja... Det kostar. Återigen, finns det något gratis program? Ville inte starta en tråd, tycker frågan ligger fel. Redigerad 2 september, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Ville inte starta en tråd Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Varför inte? Kändes som en för 'liten' fråga, att starta en tråd om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Dock så är det en teknikfråga, en no-no i troms. skapa egen tråd kay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Finns det ställen runt Egeiska havet och tillhörande områden där man fortfarande tillber de gamla grekiska gudarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Har det verkligen varit 729 online på forumet samtidigt? Längst ner på sidan står det ju Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58 Svårt att tro på det... Det är bla googles botar som gjort siffran så hög. Så den stämmer inte, nej. Hur går man tillväga när man byter namn egentligen? Det gör man väll hos skatteverket? Eller har jag fått det helt om bakfoten? --- Jag vaknade igår (måndag) och hade ont i axeln, så jag tänkte typ "jaha, har väll legat konstigt på den, går antagligen över snart". Nu är det tisdag kväll, har fortfarande ont i axeln och har haft den konstant sen igår morse. Känns typ som jag har glasbitar eller nålar inne i axeln som kryper runt. Ibland när jag rör armen snabbt och/eller konstigt så sticker det till extra, typ som om jag nyligen sytt och det spricker upp eller nåt :/ Nån som vet lite mer "exakt" vad detta är? Sitter det i ett tag till går jag självklart till doktorn, men dumt att göra det efter bara 1.5 dag tycker jag ^^ kroppshjälpstråden kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Om jag ska trycka en tröja på Vistaprint, och den varnar att resultatet kan blir dåligt när jag försöker använda en transparent bild, bör jag helt enkelt ta med det vita området då och inte använda en transparent bild? Kommer inte det vita runt motivet att tryckas på tröjan då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Om jag ska trycka en tröja på Vistaprint, och den varnar att resultatet kan blir dåligt när jag försöker använda en transparent bild, bör jag helt enkelt ta med det vita området då och inte använda en transparent bild? Kommer inte det vita runt motivet att tryckas på tröjan då också? Du bör nog bara köra så om tröjan är vit, då lär skillnaden inte vara stor. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Du bör nog bara köra så om tröjan är vit, då lär skillnaden inte vara stor. :] Oj, frågan var om en vit tröja. Det kanske vore värre om det är glansigt tryck såklart, nåväl, får testa. Redigerad 2 september, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 De har typ samma sida, samma garantiavtal, och samma utbud. Är det samma företag? Samma ägarbolag? What's up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 De har typ samma sida, samma garantiavtal, och samma utbud. Är det samma företag? Samma ägarbolag? What's up? Samma företag, ja. Hade köpt en tv från pc city. När Pc city affärerna gick i konkurs(stängde ned) så var garantin på min TV kvar. Fast då fick jag lämna in den hos Elgiganten istället ifall den gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 De har typ samma sida, samma garantiavtal, och samma utbud. Är det samma företag? Samma ägarbolag? What's up? Elgiganten ägs av Elkjøp som ägs av DSG International Plc, DSG äger PC-City och Piximania Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Nu bryter jag lite halvt mot reglerna men... Vad betyder "kvalitétssäkring och effektivisering." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Nu bryter jag lite halvt mot reglerna men... Vad betyder "kvalitétssäkring och effektivisering." ? Lite trixigt när du inte skriver hela meningen, men jag antar att det är precis som det låter. X står för att X håller hög kvalité och att X ökar effektiviteten av någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Får ICA in paket under helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 När kan man börja använda trench coat? Är det löjligt när det är kring 18 grader och soligt ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Får ICA in paket under helgen? Schenker och DHL levererar inte till Shell under helger i alla fall. Borde väl nästan vara samma med ICA antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 (redigerad) Schenker och DHL levererar inte till Shell under helger i alla fall. Borde väl nästan vara samma med ICA antar jag? Jag tänker att det är Posten som levererar dit, och i vanliga fall får man ingen post på helgen... Redigerad 6 september, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts