Henkibojj Skrivet 31 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 "Hej, ursäkta - jag tycks inte ha ditt nummer i telefonboken, och jag hittar dig inte i nummerupplysningen. Vem är detta?" Det var spam-sms, visserligen med humor men jag skulle ändå gärna veta. Tror inte han/hon tänker svara på en sån fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Mitt Firefox är ruttet. Det sparar aldrig lösenord, och hur jag än gör så vill det inte fungera. Nu tänkte jag ta bort allt som har med programmet att göra, men då säger det att det kommer radera alla bokmärken osv. Jag gjorde en säkerhetskopia av alla, men den ligger på skrivbordet i en lista med FF-loggan. Om jag tar bort allt från FF, försvinner den ikonen från mitt skrivbord då också? Tacksam för snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Mitt Firefox är ruttet. Det sparar aldrig lösenord, och hur jag än gör så vill det inte fungera. Nu tänkte jag ta bort allt som har med programmet att göra, men då säger det att det kommer radera alla bokmärken osv. Jag gjorde en säkerhetskopia av alla, men den ligger på skrivbordet i en lista med FF-loggan. Om jag tar bort allt från FF, försvinner den ikonen från mitt skrivbord då också? Tacksam för snabbt svar! Grejen med säkerhetskopior är väl att de ska finnas kvar när något går fel. Så den bör ju vara oberoende av FF. Men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Måste tunnelbaneförare manuellt bromsa vagnen inför varje station, eller finns det någon checkpoint där, efter att ha kört förbi, tåget automatiskt bromsar. De stannar med sån läskig precision, det måste t ex vara lätt att åka några dec för mycket och hamna med nosen in i tunneln. Eller nå't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Måste tunnelbaneförare manuellt bromsa vagnen inför varje station, eller finns det någon checkpoint där, efter att ha kört förbi, tåget automatiskt bromsar. De stannar med sån läskig precision, det måste t ex vara lätt att åka några dec för mycket och hamna med nosen in i tunneln. Eller nå't. Det finns en gräns som tåget inte får överskrida för snabbt tror jag. Om gränsen är, låt säga 10 km/h och tåger passerar denna gräns i 11 km/h så slås en automatisk broms på. Jag har precis läst ut "Pelham 123 kapat" och där beskrevs det ungefär så. Skulle tro att det är så det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Har det verkligen varit 729 online på forumet samtidigt? Längst ner på sidan står det ju Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58 Svårt att tro på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Har det verkligen varit 729 online på forumet samtidigt? Längst ner på sidan står det ju Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58 Svårt att tro på det... GTA IV på den tiden väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 GTA IV på den tiden väl? Precis, tror det var GTA IV's release dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hejsan! Jag undrar om någon har hittat ett Svenskt program som kan tag bort program dvs. utrota hela filen som jag väljer att slänga. Tack! Har även gjort en annan tråd där ni kan svara Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Hur går man tillväga när man byter namn egentligen? Det gör man väll hos skatteverket? Eller har jag fått det helt om bakfoten? --- Jag vaknade igår (måndag) och hade ont i axeln, så jag tänkte typ "jaha, har väll legat konstigt på den, går antagligen över snart". Nu är det tisdag kväll, har fortfarande ont i axeln och har haft den konstant sen igår morse. Känns typ som jag har glasbitar eller nålar inne i axeln som kryper runt. Ibland när jag rör armen snabbt och/eller konstigt så sticker det till extra, typ som om jag nyligen sytt och det spricker upp eller nåt :/ Nån som vet lite mer "exakt" vad detta är? Sitter det i ett tag till går jag självklart till doktorn, men dumt att göra det efter bara 1.5 dag tycker jag ^^ Redigerad 1 september, 2009 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Varför finns det ingen standard vad gäller åt vilket håll remsan ska sitta i en kortdragarmaskin inne på livsmedelsbutiker och liknande? Varje gång får man titta åt vilket håll det ska dras, och gör man fel ser den inte att man dragit nåt alls. Varför inte låta läsare sitta på båda sidor om springan? Och Peter, vaddå utrota filen helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Varför finns det ingen standard vad gäller åt vilket håll remsan ska sitta i en kortdragarmaskin inne på livsmedelsbutiker och liknande? Varje gång får man titta åt vilket håll det ska dras, och gör man fel ser den inte att man dragit nåt alls. Varför inte låta läsare sitta på båda sidor om springan? Och Peter, vaddå utrota filen helt? Hej! Jag vill döda/utrota programmet så att den inte finns kvar i mitt system. Tack! Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Jag vill döda/utrota programmet så att den inte finns kvar i mitt system. Tack! Mvh Peter Avinstallera räcker inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Avinstallera räcker inte? Hej! Dessvärre funkar inte det att bara avinstallera, då jag vill utrota filen från mitt system. Tack! Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Precis, tror det var GTA IV's release dag. Isåfall; Allt jag vet om den dagen var att jag spelade för fulla muggar just då Jag undrar vad peaken var innan det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Dessvärre funkar inte det att bara avinstallera, då jag vill utrota filen från mitt system. Tack! Mvh Peter Vad är det för fil som så desperat måste bort? Spyware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Isåfall; Allt jag vet om den dagen var att jag spelade för fulla muggar just då Jag undrar vad peaken var innan det... 326. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Vad är det för fil som så desperat måste bort? Spyware? Hej! Nej Tack! Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Nej Tack! Mvh Peter Haha, fyfan vad skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Nej Tack! Mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts