Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hur tar man bort en genväg till en fil som inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 (redigerad) Hur tar man bort en genväg till en fil som inte finns? http://www.deleteshortcutstofilesthatdoesntexist.com ------ Om det gör ont i halsen när man sväljer, men inte ont som det kan göra när man är förkyld, vad kan det bero på då? Det är liksom.. på vänstra sidan halsen. Typ. Redigerad 22 augusti, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 http://www.deleteshortcutstofilesthatdoesntexist.com ------ Om det gör ont i halsen när man sväljer, men inte ont som det kan göra när man är förkyld, vad kan det bero på då? Det är liksom.. på vänstra sidan halsen. Typ. http://www.detgörontihalsennärjagsväljer.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 (redigerad) http://www.detgörontihalsennärjagsväljer.se Hah! Det ska skapas nya trådar, inte samla allt i officiella.. Redigerad 22 augusti, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Det ska skapas nya trådar, inte samla allt i officiella.. Säger han som postar i denna. Ärligt talat så bryr jag mig inte, posta vad du vill. Ville bara spinna vidare på bitchandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Säger han som postar i denna. Kändes drygt att bara posta länken, så jag passade på! Nej, tänkte faktiskt inte på den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Om det gör ont i halsen när man sväljer, men inte ont som det kan göra när man är förkyld, vad kan det bero på då? Det är liksom.. på vänstra sidan halsen. Typ. Ena halsmandeln som svullat upp? Vet inte om det är möjligt, men jag hade grymt ont i halsen utan att vara förskyld och när jag kollade in i käften så var mina halsmandlar dubbelt så stora. Varade i 4-6 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Varför får man inte söka på ord under fyra bokstäver? Jag har aldrig fått det klart för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Varför får man inte söka på ord under fyra bokstäver? Jag har aldrig fått det klart för mig. då skulle du kunna söka på url, img osv. viket skulle ge otroligt mnga träffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Varför får man inte söka på ord under fyra bokstäver? Jag har aldrig fått det klart för mig. ah inget. Redigerad 26 augusti, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Kan lågfrekventa ljud få en att skita på sig och högfrekventa få en att spy? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Varför får man inte söka på ord under fyra bokstäver? Jag har aldrig fått det klart för mig. för att jag inte ska kunna söka på mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Kan lågfrekventa ljud få en att skita på sig och högfrekventa få en att spy? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 betvivlar att ett ljud kan få dig att skita på dig, mer än om du blir skrämd av ett ljud så du slappar i ringen. Däremot skulle jag kunna se att ett ljud får trumhinnorna att gå mayhem och på det viset få dig ur balans, bli yr och sedan spy. http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_noise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_noise och du vill ha sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Var har Vice. tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Var har Vice. tagit vägen? Han semestrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Kan lågfrekventa ljud få en att skita på sig och högfrekventa få en att spy? ... Nej. Du tänker på Brown Note, men den är en myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Nej. Du tänker på Brown Note, men den är en myt. Det finns dock toner som påverkar tarmarnas arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Okej, inte någonting jag alltid velat veta men jag behöver tips! Jag ska till en tjejkompis på 18-årsfest imorgon och ska ha med en present. Något litet bara (för ca 50kr). Har ni, kära forumiter, några tips på någon billig present till en 18-årig tjej? Det behöver inte vara något märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts