Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 driver du? Nej, GTFOoTROMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Läste någon gång en artikel på aftonbladet att om man dricker en kaffe latte om dagen under ett år går man upp ungefär 12 kg. Men, det jag idag reagerade på var att hur det kan vara möjligt, då en kaffe latte bara innehåller mjölk och kaffe. Inte fan går du upp massor i vikt av att dricka ett glas mjölk om dagen, för då skulle vi nog alla vägt 150 kg vid 8 års ålder. Aftonbladet säger ju inte heller att du går upp i vikt, bara att allt det kaffet motsvarar 6-12kg, gör du dig inte av med energin så går du ju självklart upp i vikt. De resonerar på så vis att skulle behöva motionera mindre om du inte drack kaffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Var det inte nåt meteorfenomen alldeles häromdagen annars? Det brukar allmänt vara gott om sådana i månaden augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Aftonbladet säger ju inte heller att du går upp i vikt, bara att allt det kaffet motsvarar 6-12kg, gör du dig inte av med energin så går du ju självklart upp i vikt. De resonerar på så vis att skulle behöva motionera mindre om du inte drack kaffet. usch å fyfan för aftonbladet, de är så jävla dumma i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 usch å fyfan för aftonbladet, de är så jävla dumma i huvudet! Aftonbladet är smarta, de tjänar pengar. Det är folket som går på det som är dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Aftonbladet är smarta, de tjänar pengar. Det är folket som går på det som är dumma i huvudet. Smarta skulle jag inte säga, men fantasifulla.. Och det är såklart sant, de är folket som är dumt. Redigerad 18 augusti, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 LOL. Så aftonbladet resonerar alltså i stil med t.ex. Sluta äta blodig biff! Äter du en blodig biff varje dag går du upp 91,25 kilo på ett år! Normal storlek på biff, 250 gr. 250 gr x 365 dagar = 91.25 kg Retards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 LOL. Så aftonbladet resonerar alltså i stil med t.ex. Sluta äta blodig biff! Äter du en blodig biff varje dag går du upp 91,25 kilo på ett år! Normal storlek på biff, 250 gr. 250 gr x 365 dagar = 91.25 kg Retards. Antar att de resonerar mer i kalorier 'n' shiat än själva vikten på kaffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Aftonbladet vill få dig att tro att du går upp i vikt bara för att du ska läsa deras jävla PLUS-artiklar om hur du ska gå ner igen. Redigerad 18 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Varför hatar Ebba Grön Zarah Leander? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Vart skapades uttrycket "klart grabben ska ha en cykel"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Varför hatar Ebba Grön Zarah Leander? För hon var tjenis med Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Säg att man lyckas lära sig någon färdighet när man är helt dyngrak. Nu är det säkert svårt att lära sig nått i det tillståndet, men om, kommer man dagen efter då kunna utöva det man lärt sig, trots att hela kvällen är en stor minneslucka och man inte har någon aning om vad det är man lärt sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Säg att man lyckas lära sig någon färdighet när man är helt dyngrak. Nu är det säkert svårt att lära sig nått i det tillståndet, men om, kommer man dagen efter då kunna utöva det man lärt sig, trots att hela kvällen är en stor minneslucka och man inte har någon aning om vad det är man lärt sig? Oh, jävligt intressant. Nästan trådmaterial skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Oh, jävligt intressant. Nästan trådmaterial skulle jag säga. Och en utmaning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Säg att man lyckas lära sig någon färdighet när man är helt dyngrak. Nu är det säkert svårt att lära sig nått i det tillståndet, men om, kommer man dagen efter då kunna utöva det man lärt sig, trots att hela kvällen är en stor minneslucka och man inte har någon aning om vad det är man lärt sig? Jag har alltid trott att när jag är full så spelar jag gitarr bättre än när jag är nykter. Om det nu är sant eller inte vet jag inte, för mig låter allt bra, för alla andra låter det bra! Men man är ju onykter så... ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jag har alltid trott att när jag är full så spelar jag gitarr bättre än när jag är nykter. Om det nu är sant eller inte vet jag inte, för mig låter allt bra, för alla andra låter det bra! Men man är ju onykter så... ja! w00t? Du kan redan spela gitarr nykter, hur kan du då lära dig det full? Tänk dig mer i banan, du har aldrig lärt dig cykla. Du sätter dig på en cykel på fyllan och vaknar sedan upp dagen efter med en cykel i sängen. Din polare ringer och säger, "Fan, du cyklade hela vägen hem igår, det är helt sjukt". Du har själv inget minne av det, skulle du då kunna cykla där på morgonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Det här är jävligt intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Muskelminne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Muskelminne? Mjo, i enklare fall som cykel mm så kan det ju sättas i förlängda ryggmärgen. Däremot har jag svårt att tro att man kommer att kunna spela ett instrument som man lärt sig när man är dyngrak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts