ZcruweN Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 http://www.mooncostumes.com/cat/78?pcat=Ma...C+Hats+%26+Wigs ? Kolla t.ex. "Jason Deluxe Adult Mask", "Rotted Corpse Resurrection Mask" & "Darkwalker Latex Mask". Nu vart det mer likt, bock och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Vet någon var jag kan hitta en Hannibal Lecter-mask (i Sverige)? Typ en sån här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Vet någon var jag kan hitta en Hannibal Lecter-mask (i Sverige)? Typ en sån här: Du som ville ha en jason mask förut va? Mask-fetish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Vet någon var jag kan hitta en Hannibal Lecter-mask (i Sverige)? Typ en sån här: Face included. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 (redigerad) Du som ville ha en jason mask förut va? Mask-fetish! Japp, jag samlar. Än så länge har jag bara en Michael Myers-mask. Face included. Har redan sett den där, jag letar mer efter själva masken (eller kan masken vara avtagbar?). Du har inte sett någon annan? Redigerad 16 juli, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 (redigerad) Igår skickade jag sms till min flickvän som inte har täckning. Hon är uppe mitt ute i ingenstans och chillar typ. Hur länge kommer detta sms befinna sig ute i världsrymden innan det försvinner? Redigerad 16 juli, 2009 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Du har inte sett någon annan? Inte i Sverige, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Igår skickade jag sms till min flickvän som inte har täckning. Hon är uppe mitt ute i ingenstans och chillar typ. Hur länge kommer detta sms befinna sig ute i världsrymden innan det försvinner? Typ i oändlighet, inget du behöver oroa dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) Inte i Sverige, nej. Well...titta vad jag hittade: Hannibal Lecter Mask på Amazon.co.uk Men min farsa vill inte betala med sitt kreditkort i utlandet. Har någon ett tips på vad jag ska göra? Finns det andra sätt att betala? Redigerad 17 juli, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Skulle försöka mig på att göra en egen i träslöjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Skulle försöka mig på att göra en egen i träslöjden. Har inga sådana kunskaper. Det bästa borde ju vara att kunna betala på ett annat sätt än med kreditkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) Japp, jag samlar. Än så länge har jag bara en Michael Myers-mask. Har redan sett den där, jag letar mer efter själva masken (eller kan masken vara avtagbar?). Du har inte sett någon annan? Du ska ju lätt ha en William Shatner mask som Michael Myers! http://luckypuppyoddfacts.com/images/oddpic/MM.jpg Redigerad 17 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) Du ska ju lätt ha en William Shatner mask som Michael Myers! http://luckypuppyoddfacts.com/images/oddpic/MM.jpg Har redan en kopia av den. Den på bilden är masken från Halloween 6: The Curse Of Michael Myers som inte var en William Shatner-mask (Men är i alla fall den som är mest lik ettans och tvåans Shatner-mask). Min stora dröm är ju att ha en original Captain Kirk'75-mask som användes i dom två första filmerna ( i filmen målad vit och lite annat), men det finns ungefär 5 stycken kvar i världen och ingen av dom skulle vilja sälja den. Och om det någon gång skulle hända så skulle man nog få betala några miljoner för en. Captain Kirk'75 (William Shatner) mask (original) Den som användes i Halloween 1&2: Redigerad 17 juli, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Finns det någon forumit (som åtminstånde varit aktiv) som är förälder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Finns det någon forumit (som åtminstånde varit aktiv) som är förälder? Nja, det skulle väl vara BOT i så fall. Han är äldst. ( ) Men det lutar ju åt att jag blir pappa (DET är chokerande va? ) inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nja, det skulle väl vara BOT i så fall. Han är äldst. ( ) Men det lutar ju åt att jag blir pappa (DET är chokerande va? ) inom en snar framtid. Bwahaha, då blir det en oäkting! Vice., skulle inte du fria så att bruden din slipper tigga om pengar i direktsänd radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Bwahaha, då blir det en oäkting! Vice., skulle inte du fria så att bruden din slipper tigga om pengar i direktsänd radio? Haha, jo jag skall. Vi snackade om det precis vid middagen. Snart ska jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nja, det skulle väl vara BOT i så fall. Han är äldst. ( ) Men det lutar ju åt att jag blir pappa (DET är chokerande va? ) inom en snar framtid. Spännande! Haha, jo jag skall. Vi snackade om det precis vid middagen. Snart ska jag. Ska du göra det på något romantiskt vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Ska du göra det på något romantiskt vis? :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 :yes: Det här tycker jag var ganska fint också... http://www.youtube.com/watch?v=Luxgpavp6V0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts