Henkibojj Skrivet 8 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Varför låter en bil så annorlunda när den backar än när den kör framåt? Det är ju samma delar som används? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Varför låter en bil så annorlunda när den backar än när den kör framåt? Det är ju samma delar som används? För att ljudet spelas baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 För att ljudet spelas baklänges BDM-TSCH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 För att ljudet spelas baklänges Dagen fniss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 När jag var i naziland så airbrushade en snubbe en grej på min laptop, men han hade inget lack med sig så ytan är ganska ömtålig.. Laptopens skal är av plast, nån som vet om det duger med vanligt klarlack på sprejburk? Han talade inte så bra engelska så det var lite svårt att fatta när han sa vad jag skulle göra >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 För att ljudet spelas baklänges Haha! När jag var i naziland så airbrushade en snubbe en grej på min laptop, Ja, man kan ju undra vad det var för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Haha! Ja, man kan ju undra vad det var för något... HAKKORS OCH KUKAR! http://gizgiz.nu/php/upload/IMG_3668.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Bleh. Gjort läxor nu i någon timma och har en sista fråga jag inte kan lösa riktigt. (Inte googla för den delen heller) :// - Vad händer om man belastar en 2kW elmotor med 2,5 kW? a Om motors enda överlastskydd är säkringar - vad händer troligen med motorn då den överbelastas? b Vilket ytterligare skydd bör motorn vara försedd med och vilken funktion ska det ha? Några elektriker här? Hittade f.ö. inte läxhjälpstråden, är den borta? Edit 7: Ursäkta om det här var en fråga mer inriktad till teknik forumet. Redigerad 9 september, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Hittade f.ö. inte läxhjälpstråden, är den borta? Jag hittade den åt dig, varsågod: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&start=1100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Hur länge har Google sina betor egentligen? Gmail, Google Video, Chrome, Shopping, Base, de har hur många beta-verisioner som helst. Att Chrome är beta är förståeligt, men Google Video är ju för sjutton hur gammalt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 När jag var i naziland Och jag som trodde att du skämtade när du sa att du skulle på furrykalas. You dirty bastard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jag och mina kamrater hade en tävling idag om vem som kunde hålla sitt lillfinger i en Ice-Slush längst. Jag vann. Men nu känner jag hur mitt finger är domnat ute i fingerspetsen... Bör jag oroa mig? Det hände för sisådär 8 timmar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Hallå, nu har jag faktiskt en fråga. Vars kan man beställa/köpa Mumin-kex? Jag älskade dem och har ett starkt sug att äta dem igen. Men hittar dem ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Hallå, nu har jag faktiskt en fråga. Vars kan man beställa/köpa Mumin-kex? Jag älskade dem och har ett starkt sug att äta dem igen. Men hittar dem ingenstans. Är inte Mumin-kex och Tom & Jerry-kex av samma smak men bara formade på olika sätt? Har iaf sett Tom & Jerry-kex på lokala Konsum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Är inte Mumin-kex och Tom & Jerry-kex av samma smak men bara formade på olika sätt? Har iaf sett Tom & Jerry-kex på lokala Konsum. Jo, det är sant. Hm, får kika på Konsum i östersund. Aldrig varit där. Tackar! Här ska det OMNOMNOM:as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Jag och mina kamrater hade en tävling idag om vem som kunde hålla sitt lillfinger i en Ice-Slush längst. Jag vann. Men nu känner jag hur mitt finger är domnat ute i fingerspetsen... Bör jag oroa mig? Det hände för sisådär 8 timmar sedan. Börja oroa dig ifall du får blåsor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Börja oroa dig ifall du får blåsor Eller tappar fingret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Och jag som trodde att du skämtade när du sa att du skulle på furrykalas. You dirty bastard! Fniss Var ett roligt kalas med många furfags edit: och hundar! När jag var i naziland så airbrushade en snubbe en grej på min laptop, men han hade inget lack med sig så ytan är ganska ömtålig.. Laptopens skal är av plast, nån som vet om det duger med vanligt klarlack på sprejburk? Han talade inte så bra engelska så det var lite svårt att fatta när han sa vad jag skulle göra >_> HALP Redigerad 10 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 MSN brukar ju visa rutor när någon loggar in. Förut brukade sådana visas en i taget men nu på sistone dyker dom alltid upp i klumpar. Har någon annan märkt det? Är det något medvetet från Microsofts sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 MSN brukar ju visa rutor när någon loggar in. Förut brukade sådana visas en i taget men nu på sistone dyker dom alltid upp i klumpar. Har någon annan märkt det? Är det något medvetet från Microsofts sida? Det händer, oftast vid lagg. Msn-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts