Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Vi säger att man skär sig, vad är det som läker såret? Som täpper till såret och efter två veckor får det att se ut som om ingenting hade hänt? Vita blodkroppar? Neutrofiler? Är inte säker, det är därför jag undrar.

Man kan säga att min fråga är, Vad är det som läker våra sår helt enkelt?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittar inte ventrilo mix versioner med 2.1 till 3.2, har googlat som en dåre nu och jag bara hittar versioner upp till 2.x någonting :w000t:

Någon vänlig själ som kan hitta en bra mix version som jag söker efter? :w000t:

EDIT: Gof fixade det åt mig. lul

Redigerad av Djingis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha statistik på hur många som föddes i Sverige 2004, 2005 eller 2006.

Please!

Statistiska centralbyrån, SCB, hade en del information. Gick in i deras "Hitta statistik"-databas och kollade under "befolkning", år 2006, och sökte folk folk som är "0" år. Det tordes väl vara alla som föddes i Sverige 2006? Isåfall fick jag fram svaret "män = 54684, kvinnor = 51594". Alltså, 106 278 människor föddes 2006, om jag änvände statistikverktygen korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu har jag undrat detta i hundra år, hur i HELVETE GÖR HAN!??

Han rör ju på huvudet hela tiden!! Var försvinner hans riktiga huvud?

Ser ut som att underkanten som hans huvud ligger mot släpper precis innan bladet slår i nacken på honom.

Så det är väl en låda som är kantlös där han håller huvudet, kanten släpper, han spelar med och det ser ut som att huvudet ramlar ner i lådan, det blir mörkt och han kryper iväg. Simple as that!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu har jag undrat detta i hundra år, hur i HELVETE GÖR HAN!??

http://www.youtube.com/watch?v=aj2CM_F6Lo8

Han rör ju på huvudet hela tiden!! Var försvinner hans riktiga huvud?

Haha, fan vad fult. Precis innan han blir "halshuggen" så sänks han ju ner till marknivå och klarar sig.. Sen tar dom upp ett falskt huvud och yey. Helt uppenbart vad som händer på videon men om man var där live så hade det inte varit lika lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När dog michael jackson? var det idag?

Va?

SHIT! DU har rätt! : "Michael Jackson, 50, drabbades av hjärtstillesttånd vid lunchtid på torsdagen."

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab

Han skulle tydligen inte vara död utan i koma! öh, vet inte om det stämmer men en vän sa det hm.

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som att underkanten som hans huvud ligger mot släpper precis innan bladet slår i nacken på honom.

Så det är väl en låda som är kantlös där han håller huvudet, kanten släpper, han spelar med och det ser ut som att huvudet ramlar ner i lådan, det blir mörkt och han kryper iväg. Simple as that!

Yes, dessutom kan bladet inte hugga honom, det är blockerat för säkerheten. Den är bara en plastskiva som faller ner när han tar bort huvudet (den håller sig uppe med i och med att han har huvudet där och har inget att göra med den riktiga klingan)

Det fanns ju ett program på TV där de visade, typ magikernas hemligheter, blabla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor