mr_tobbe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Tillverkat av gammalt gummi, eller wtf? Och det är inte plastpåsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Alltså, jag vill inte ha SÅ stor påse. Jag vill bara ha en dubbelt så stor plastpåse (vanligt) eller lite större än det dubbla. Ingen sopsäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Köp en sopsäck och gör hål för handtag? Fast då håller de väl inte lika bra. Dessutom så kanske det inte är det fräschaste om man tänkt bära matvaror som grönsaker (purjolök etc..) i den. Den är inte skitig bara för att den ämnas att slänga sopor i, eller vad menar du? Nej. Men materialet? Tillverkat av gammalt gummi, eller wtf? Luktar ju bränt och skit i dem, oavsett om de är full av sopor eller inte. Och det är inte plastpåsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Och det är inte plastpåsar? Det är de säkert. Inte fan vet jag. Haha. De luktar inte bränt gummi hur som helst. Det jag menar är att sopsäckarna inte känns speciellt fräsha för att bära saker i som inte är paketerade. Men det tror jag nog att du förstod från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag har svårt att se varför det skulle vara värre att bära matvaror i en säck modell svart och stor jämte en vanlig mellansvensk ICA-kasse. :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Nej, det ska inte vara sopsäckar. Det ska vara plastpåsar med handtag som man kan bära. Det ska vara ungefär det dubbla eller tredubbla en vanlig plastpåse på ICA. Det finns sopsäckar med handtag. :yes: Bila till Shell i Skärblacka så ska jag skissa upp ett pris på en rulle till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Alltså, jag vill inte ha SÅ stor påse. Jag vill bara ha en dubbelt så stor plastpåse (vanligt) eller lite större än det dubbla. Ingen sopsäck. Finns ju rätt stora påsar från ikea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Vad är det för engelsk dialekt som Stewie i Family Guy talar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) NVM Redigerad 17 juni, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Det är de säkert. Inte fan vet jag. Haha. De luktar inte bränt gummi hur som helst. Det jag menar är att sopsäckarna inte känns speciellt fräsha för att bära saker i som inte är paketerade. Men det tror jag nog att du förstod från första början. Matkassar känns lite glattare, det kan jag hålla med om, men kom igen - det är bara psykologiskt att tänka att det på något sätt skulle vara ofräscht att ha opacketerade saker i en soppåse. Du kommer inte få salmonella av att ha en purjolök i en soppåse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Vad är det för engelsk dialekt som Stewie i Family Guy talar? "if your looking for the area of England that is sounds most like I would say Southern Eastern. (Thats what it says on the fanpages)" "I would suggest it is supposed to be a upper class southern British accent. It is to make the character sound smart as well as superior to his white trash family." http://www.airliners.net/aviation-forums/n...d.main/2082941/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 (redigerad) Hur reagerar min kropp ifall jag som allergisk umgås med hundar dagligen? Visst lär jag bli allergisk som fan men kan det to.m vara farligt? Okaj, svårt för ett att svara för vad som hade hänt med just min kropp. Men generellt yo Redigerad 18 juni, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Varför har alla/de flesta kalsonger ett hål som går ifrån höger sida på yttersidan av kalsongerna till vänster sida inuti kalsongerna (i skrevet)? Det är väl för att lufta skrevet? Har också för mig att jag hört att det är ett kukhål, för att dra ut sina genitalier då man ska urinera. Det var så jag kom på frågan. Jag hade för mig att det var det sistnämnda, och tänkte skapa en poll om hur många som faktiskt använder kukhålet. Men jag blev allt för osäker på om det faktiskt är meningen. För jag ser inte en enda fördel med att dra kuken igenom kalsongerna. Det är ju hemskt mycket jobbigare än att bara dra ner kalsongerna. Jag är : confused : Har för mig att det är ifall man brutit armen så man bara kan använda ena, då är det lättare att dra ut den genom hållet. Så sa min brorsa iaf (han har brutit armen en gång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Hur reagerar min kropp ifall jag som allergisk umgås med hundar dagligen? Visst lär jag bli allergisk som fan men kan det to.m vara farligt? Okaj, svårt för ett att svara för vad som hade hänt med just min kropp. Men generellt yo Beror ju på vad för allergier du får men jag skulle säga: ju länge du vistas med hunden desto värre blir det. Alltså ingen bra idé men sedan finns det ju sprutor, mediciner, ja allt för att hjälpa mot det. Jag själv skulle aldrig rekommendera att vistas med hundar om du är allergisk, det finns risk att allergierna blir värre, permanent. Kan berätta hur det gick för mig: Jag hade i flera år behandlats mot astma för att sedan bli ganska bra och behövde tillslut ingen daglig behandling, allt var bra. En dag skulle jag spendera helgen i min kompis stuga, de har hund. Blev riktigt allergisk och sjuk när jag var där, när jag kom hem bestod symptomen och jag var tvungen att få ny medicin som jag ännu använder, detta var väl 2-3 år sedan. Så för att sammanfatta blev mina besvär värre och återstår... Ångar så sjukt mycket att jag följde med, hade kanske inte behövt ta någon medicin alls nu Men vad fan ska man göra, gjort är gjort. Även om det är BAJS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 (redigerad) Är båda handflatorna identiska? liksom med "livslinjer". Redigerad 18 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Nope. det är som fingeravtryck, även fast dom kan vara lika så är det många små skillnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Är båda handflatorna identiska? liksom med "livslinjer". Mina skiljer sig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Mina skiljer sig totalt. ena är antagligen utnött efter midnattliga trumpetsolon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Skulle en kortlek kunna stoppa en kula från en pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Skulle en kortlek kunna stoppa en kula från en pistol? Knappast. Inte om kulan träffade rakt framifrån. Om kulan däremot kom från en annan vinkel, och om man hade en jäkla tur, skulle kulan eventuellt kanske kunna studsa bort lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts